تاريخ : یک شنبه 8 آبان 1390برچسب:, | 14:47 | نویسنده : babak

به گزارش آبیته دات کام، خسرو حیدری مدافع ملی پوش استقلال گفت: شرایط تیم مطلوب است و امروز آخرین جلسه تمرین پیش از آغاز مسابقه را خواهیم داشت تا به امید خدا با ارائه یک بازی تماشاگر پسند بتوانیم هر ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کنیم تا فاصله خود را از سایر مدعیان بیشتر کنیم و به نوعی از آنها جدا شویم. اعتقاد دارم مس حریف دست و پا بسته ای نیست و برای کسب امتیاز به تهران می آید و باید با تمرکز بالایی در این مسابقه ظاهر شویم.

وی ادامه داد: مشکل بینایی ام خیلی بهتر شده و در حال حاضر مشکلی ندارم. پس از بازی با بحرین احساس ناراحتی کردم و فردای آن روز به استخر رفتم و سپس چشم سمت راستم دچار عفونت شد که پزشکان علت آنرا یک عفونت ویروسی تشخیص دادند، مشکل من به حدی بود که در روز بازی با ذوب آهن تا آخرین لحظه مشخص نبود که به میدان می روم یا نه و حتی تیم پیش از آغاز مسابقه با ۱۲ نفر گرم کرد اما در نهایت احساس کردم می توانم با یک چشم هم بازی کنم و خدا را شکر می کنم که توانستیم نایب قهرمان سال قبل لیگ قهرمانان آسیا را در خانه اش شکست دهیم.

حیدری در انتها گفت: از هواداران عزیزمان که در سرما و گرما یاور ما هستند می خواهم فردا مثل همیشه در کنارمان باشند چرا که هیچ حریفی در لیگ برتر ساده نیست و هر بازی حکم فینال را برای ما دارد و برای رسیدن به قهرمانی باید حداکثر امتیازات را جمع آوری کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین