چه شد بالاخره در استقلال ماندید؟

‌ من ۱۵ سال برای این تیم زحمت کشیدم و جوانی‌ام را برای استقلال گذاشتم. نمی‌توانستم از استقلال بروم و این تیم را تنها بگذارم.

به نظر می‌رسید با امیر قلعه‌نویی همکاری نکنید.

من در درجه اول استقلالی هستم و آدم‌ها در درجه بعدی قرار دارند. اگر ماندم به خاطر استقلال بوده و نه شخص دیگری.

به هرحال باید با قلعه‌نویی کار کنید.

‌ چند روز پیش قلعه‌نویی با من تماس گرفت و گفت بیا سر تمرین. من هم به خاطر استقلال رفتم و با قلعه‌نویی روبوسی کردم. امیر هم عضوی از خانواده استقلال است و من دوستش دارم. حالا که مانده‌ام تا به استقلال کمک کنم.

یعنی دوباره با استقلال قرارداد می‌بندید؟

‌ قراردادم حاضر است و به زودی قرارداد جدیدی امضا می‌کنم. مشکلی ندارم چون خودم را یک استقلالی می‌دانم.

فکر نمی‌کنید مظلومی از این تصمیم ناراحت بشود؟

‌ مظلومی استاد من است و او را هم دوست دارم. قطعا ‌آقای مظلومی به خاطر اینکه من مانده‌ام تا به استقلال کمک کنم ناراحت نخواهد شد. امیدوارم آقای مظلومی در تیم جدیدش موفق باشد و بتواند دوباره یک تیم مدعی مثل استقلال در لیگ داشته باشد. پرویزخان به خاطر استقلال پیشنهادهای زیادی را از دست داد که من در جریان هستم.

گفته می‌شود قرارداد برخی بازیکنان استقلال نسبت به سال قبل کم شده است.

‌ بله، شنیده‌ام و کار خیلی درستی هم هست. بازیکنان ما خیلی زیاد پول می‌گیرند.

به نظر شما بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران چقدر می‌ارزد؟

‌ خیلی بخواهیم آنها را تحویل بگیریم و ولخرجی کنیم ۲۰۰ میلیون تومان. باور کنید بیش از این نمی‌ارزند.

فوتبالیست‌های واقعی از نظر شما چه کسانی هستند؟

‌‌ بازیکنانی مثل مجیدی، کریمی، عنایتی، آندو، مهدی رحمتی و سزار، دیگر بازیکنی به نظرم نمی‌رسد.

اما برخی بازیکنان در فصل نقل و انتقالات تیم‌ها را بیچاره کرده‌اند.

‌ اشتباه از خود باشگاه‌ها است که سراغ چنین بازیکنانی می‌روند. باور کنید فرق آنچنانی میان کریم انصاری‌فرد و امین منوچهری نیست. فرقی بین سیدجلال و امیرحسین صادقی نیست. تفاوت پولی که اینها می‌گیرند خیلی چشمگیر است. مدیران باشگاه‌ها بازار را خراب کرده‌اند. به خصوص مدیران تیم‌های مس کرمان و پرسپولیس و سپاهان که حاضرند پول‌های آنچنانی به بازیکنان درجه ۲ و ۳ بدهند. زمان ما اینطوری نبود که بازیکنان هر سازی بزنند مدیران برقصند! اما متاسفانه الان بازیکنان هر کاری می‌خواهند می‌کنند.




تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, | 11:33 | نویسنده : babak

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، دور جدید تمرینات استقلال پس از یک روز تعطیلی فردا از سر گرفته خواهد شد.
طبق برنامه قرار است بازیکنان استقلال فردا در ۲ نوبت به تمرین بپردازند که نوبت صبح ساعت ۱۰:۳۰ در مجموعه انقلاب و نوبت عصر ساعت ۱۸ در کمپ اختصاصی باشگاه استقلال برگزار خواهد شد.




تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, | 11:33 | نویسنده : babak

 

یوسفی که برای استراحت به شمال رفته بود بعد از بازگشت به تهران به دفتر باشگاه استقلال رفت تا با مسوولان این باشگاه صحبت کند. او اما با استقلال به توافق نرسیده و خودش هم خبرهایی که در این مورد مطرح شده را تایید می‌کند. یوسفی در مورد این موضوع می‌گوید:« من با آقای امیری جلسه‌ای داشتم و در مورد مسائل مختلف صحبت کردیم ولی با استقلال به توافق نرسیدم.»
یوسفی در پاسخ به این سوال که آیا این درست است که در مورد مسائل مالی اختلاف دارید، می‌گوید:« در مورد مسائل مالی اختلاف داریم ولی این موضوع به تنهایی باعث نشده که به توافق نرسیم. مسائل دیگری هم مطرح است که در مورد آن صحبت کردیم. من امیدوارم در روزهای آینده مذاکرات ما نتیجه بدهد و شرایط برای ماندنم در استقلال فراهم شود.»



تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, | 11:32 | نویسنده : babak

 

 در حالی که گفته می شود امیر حسین فشنگچی مدافع فصل گذشته پرسپولیس با مسئولان استقلال به توافق رسیده مدیرعامل استقلال این خبر را رد کرد.

علی فتح الله زاده با اعلام این مطلب به فارس گفت: تا این لحظه هیچ مذاکره ای با فشنگچی نداشته ایم و نه من و نه معاونان باشگاه صحبتی با مدافع پرسپولیس نداشته ایم.

به گزارش فارس، باشگاه استقلال تاکنون با میثم بائو، قاسم دهنوی، هاشم بیک زاده، امین منوچهری، سیاوش اکبرپور و امیر حسین صادقی قرارداد امضا کرده و مسئولان این تیم همچنان به دنبال جذب انصاری فرد هستند. استقلالی‌ها که تاکنون ۶ سهمیه خود را به خدمت گرفته اند منتظر هستند تکلیف انصاری فرد را روشن کنند. هر تیم می تواند ۷ سهمیه از لیگ برتر جذب کند.



 

محمود فکری، مدافع اسبق تیم استقلال در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: استقلال از لحاظ جذب بازیکن خوب عمل کرده است. اسکلت تیم اگر دست نخورد با کمک این بازیکنان جدید روزهای درخشانی در انتظار استقلال است. امیدوارم استقلال بتواند نقاط ضعف خود را پوشش دهد. امیدوارم بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده هر چه زودتر تمدید کنند تا نگرانی هوادارها برطرف شود.

بازیکنان به تیم آمده اکثرا سابقه بازی در استقلال را داشته‌اند و با توجه به این که استقلال تعدادی از نفرات خود را از دست داده، نفرات خوبی را هم گرفته و نیز اگر افرادی مثل مهدی رحمتی، خسرو حیدری و تیموریان و مجتبی جباری را بتواند نگه دارد، این استقلال می‌تواند یک فصل رویایی را پشت سر بگذارد.




تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, | 11:31 | نویسنده : babak

 

 دکتر فتح‌اله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته و با توجه به صحبت‌هایی که مبنی بر درخواست خانواده ناصر حجازی، اسطوره فوتبال ایران برای برداشتن نام وی از کمپ اختصاصی استقلال مطرح شده بود با همسر اسطوره تماس گرفت تا صحت و سقم این مهم را از زبان خود وی جویا شود.

همسر اسطوره در این خصوص به دکتر فتح‌اله‌زاده گفت اطمینان داریم که همچون گذشته با مدیریت خوب جنابعالی دیگر آن چه در تمرین استقلال رخ داد، تکرار نخواهد شد.

بهناز شفیعی در ادامه افزود: برای خانواده ما مثل ناصر، استقلال در اولویت است و بی‌توجه به نام‌ها برای موفقیت این باشگاه مردمی بهترین آرزوها را خواستاریم و انتظار داریم که نه فقط در فضای کمپ که به نام ناصر حجازی است که در تمام آنچه به نام استقلال مطرح است، قدمت و شخصیت ریشه‌دار استقلال در نظر گرفته شود تا اصالت باشگاه محبوب‌مان همواره زبان زد خاص و عام باشد.

دکتر فتح‌اله‌زاده هم در پایان افزود: کمپ ناصر حجازی با توجه به محبوبیت او متعلق به همه مردم است و با توجه به جایگاه او در قلب آنها بود که نام‌گذاری کمپ به نام حجازی صورت گرفته است. با صحبت‌های انجام شده، کمپ اختصاصی باشگاه استقلال، کماکان به نام ناصر حجازی است و بحث تغییر نام آن منتفی است.



در حالیکه هواداران استقلال بیش از هر زمان دیگری منتظر بازگشت مجیدی به استقلال هستند ، مرد شماره ۷ آبی پوشان در مصاحبه اختصاصی با سایت گل درباره این موضوع توضیح می دهد . معمای بازگشت مجیدی با استقلال زمانی پیچیده می شود که هر دو طرف خود را برای ادامه همکاری علاقمند نشان می دهند اما هنوز اتفاقی رخ نداده است !

در رسانه های ایرانی و خاورمیانه اخباری به گوش می رسد که شما چند پیشنهاد خوب خارجی داری ؟

بله ، من سه پیشنهاد از قطر و امارت دارم . یک باشگاه قطری و دو باشگاه اماراتی . البته پیشنهاد باشگاه قطری را رد کردم . چون دوست ندارم دیگر در قطر زندگی کنم

شنیده ایم یکی از باشگاههای چین هم به شما پیشنها داده ؟

حدود یک ماه قبل مذاکراتی انجام شد . لیگ چین در آن زمان در آستانه نیم فصل قرار داشت . پیشنهاد آن باشگاه چینی خوب بود . آنها خواستار یک قرارداد ۱۸ ماهه بودند که با شرایط من متفاوت بود . تاریخ لیگ در شرق آسیا با غرب تفاوت دارد و من به دلایل شخصی این پیشنهاد را نپذیرفتم .

وقتی شما هنوز هیچکدام از پیشنهادها را نپذیرفتید این ذهنیت بوجود می آید که می خواهید به استقلال برگردید ؟

من با استقلال قرارداد دارم و به صورت قرضی به قطر رفتم .

امروز فتح الله زاده گفته است که استقلال خانه فرهاد است و او همیشه می تواند به اینجا برگردد !

بله ، استقلال خانه من است اما از این خانه کسی با من تماس نگرفته است !

از طرف هیئت مدیره باشگاه چطور ؟ گویا رسولی نژاد با شما تماس گرفته ؟

یک ماه قبل آقای رسولی نژاد با من تماس گرفتند و من به ایشان گفتم که هر کمکی از دستم بر بیاید برای استقلال انجام می دهم

در این یک ماهه تغییرات زیادی در استقلال رخ داده و سرمربی این تیم تغییر کرده است !

در استقلال همیشه تغییرات وجود داشته اما چیزی که تغییر نمی کند علاقه ، معرفت و عشق هواداران به این تیم است . من از صمیم قلبم استقلال را دوست دارم و سعی کردم همیشه از حاشیه ها دور باشم و کمتر حرف بزنم و بیشتر عمل کنم .

درباره تیم ملی و تساوی مقابل قطر چه نظری دارید ؟

کارلوس کی روش مربی بزرگی است و از اعتماد کردن به او ضرر نمی کنیم . هواداران بدانند که اودر شرایط سخت تر از این هم به فوتبال ما کمک می کند و من مطمئنم که با کی روش به جام جهانی می رویم




تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, | 11:30 | نویسنده : babak

هفته ی گذشته بود که فتح الله زاده مدیر عامل استقلال طی یک مصاحبه اعلام کرد کریم انصاری فرد را استقلالی بدانید !

هواداران استقلال بخوبی می دانند در نقل و انتقالات حاجی اگر حرفی بزند بی شک به عمل می پیوندد . اما اینکه وعده فتح الله زاده هنوز عملی نشده و هر روز طعمه استقلالی ها به تیم حریف نزدیک تر می شود چیست ؟

منابع نزدیک به باشگاه خبر از مخالفت قلعه نویی با جذب این بازیکن می دهند .

گویا قیمت و  شروطی که بازیکن جوان سایپا برای استقلال گذاشته به مذاق امیرخان خوش نیامده و او مخالفت خود را با قرارداد با این شرایط اعلام کرده .

قلعه نویی که پیش از این قیمت برهانی و میداودی را نیز کاهش داده بود و با قیمت های پیشنهادی یوسفی و زندی نیز مخالفت کرده بود اینبار زیر بار قیمت بالای انصاری فرد نمی رود .

 

در آن سو رویانیان با فراغ باز از قیمت های کذایی بازیکنان استقبال می کند و همین دلیل ، انصاری فرد را به سوی باشگاه پرسپولیس کشانده . سردار قرمزها با پول نامعلومی که به بازار نقل و انتقالات تزریق کرده قیمت چندین بازیکن را سرسام آور بالا آورده است .

 

باید منتظر ماند و دید کریم انصاری فرد موفقیت در استقلال را انتخاب می کند یا پول پرسپولیس را !؟



 

 اعضای تیم استقلال در تلاش هستند تا شرایطی مهیا کنند که مهدی رحمتی هر طور شده در استقلال بماند و این تیم را همراهی کند اما این اتفاق تا بحال رخ نداده است مذاکره رحمتی با مس کرمان نیز اعضای این تیم را نگران کرده است اما از طرفی رحمتی پیش از این به فتح اله زاده هم قول داده بود که برای فصل جدید در استقلال می ماند و مشکلی برای همراهی این تیم ندارد.

شایان ذکر است، استقلالی ها برای حضور وی و تیموریان با اضطراب خاصی روبرو هستند زیراهر روز حرف جدیدی در این خصوص شنیده می شود که ممکن است این دو از جمع آبی ها جدا شوند، اما این در حالی است که امیر قلعه نوعی خواهان حضور آنها در تیم است.

گفتنی است، در حال حاضر نیز صحبت از حضور دروازبان دوم در این تیم است و گفته می شود که میثاق معمار زاده به عنوان دروازبان دوم تیم انتخاب شده است و یک مقام آگاه اعلام کرده است که بزودی و ظرف چند روز آینده قرار داد وی با استقلال به ثبت می رسد زیرا اقدامات لازم انجام شده است و مسئولین این تیم درانتظار این هستند که پس از توافق نام وی را به فهرست تیم استقلال اضافه کنند.
البته معمارزاده در این خصوص مردد است زیرا وی با حضور رحمتی شرایط سختی را دارد و به همین دلیل منتظر مانده است.



تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, | 11:28 | نویسنده : babak

با برگشتن امیر قلعه‌نویی به استقلال حالا حساب و کتاب‌های مالی و مبلغ قرارداد بازیکنان هم باید به تایید او برسد و عجیب نیست که او به‌خاطر درخواست بالای مالی عذر یک بازیکن را بخواهد. فریدون زندی آخرین کسی است که با وجود قرار داشتن در لیست قلعه‌نویی و با وجود این‌که از نظر فنی مورد تایید سرمربی استقلال است اما برای ادامه کار در این تیم به مشکل برخورده است.

امیر قلعه‌نویی پس از این‌که شنید زندی برای ماندن در استقلال مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان خواسته فی‌الفور به این بازیکن اعلام کرد دنبال یافتن تیم جدیدش باشد چرا که استقلال پولی ندارد که بابت زندی هزینه کند. این اخبار در حالی از اردوگاه آبی به گوش می‌رسد که شنیدیم محسن یوسفی هم مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان از استقلال خواسته است. پیش از این هم مهدی رحمتی بعد از این‌که از پیشنهاد یک‌ونیم میلیارد تومانی مس کرمان صحبت کرد از طرف قلعه‌نویی با این جواب روبه‌رو شد: «هر جور راحتی!!»



آندرانیک تیموریان هافبک ملی‌پوش استقلال با ۲ پیشنهاد جالب توجه از لیگ قطر و امارات مواجه شده و احتمال اینکه استقلال را ترک کند بسیار زیاد است.
به نقل از  گل، هر چند علی فتح‌الله‌زاده گفته که آندو در استقلال می‌ماند ولی این بازیکن هیچ قولی به مسوولان این باشگاه نداده است. آندو به نزدیکانش گفته که حضور در لیگ قطر یا امارات بهترین فرصت برای او است تا شرایط مالی‌اش را در یکی، دو سال آینده بهبود ببخشد به همین دلیل احتمال دارد دوباره لژیونر شود. از طرفی امیر قلعه‌نویی‌ هم به خوبی می‌داند که ماندن آندو قطعی نیست.
سرمربی استقلال معمولا در هر تیمی که باشد، حساسیت خاصی روی بازیکن گرفتن در خط میانی دارد به همین دلیل امیر به فکر پیدا کردن یک جانشین برای تیموریان است و روی گزینه‌های داخلی و خارجی نظر دارد. البته ماندن کیانوش رحمتی در استقلال تقریبا قطعی به نظر می‌رسد ولی قلعه‌نویی‌ به دنبال یک هافبک تخریبی دیگر است. با این حال باید منتظر ماند و دید که داستان ماندن یا جدایی آندو به کجا خواهد رسید.


هافبک تیم فوتبال استقلال گفت : لوکا را بازیکنان زمین زدند، فلان بازیکن توپ را رها می کرد تا وارد دروازه شود و آن یکی در زمین راه می رفت.
گفتگویی متفاوت با این بازیکن انجام شده که در زیر می خوانید

تا بحال پیشنهاد سینمایی داشته ای ؟

خیر، اما به این اتفاق علاقه زیادی دارم.

آخرین بار کی به سینما رفتی ؟

در اصفهان به سینما رفتم و به همراه خانواده فیلم روزهای زندگی را دیدم

به موسیقی علاقه داری ؟

بله، خیلی علاقه دارم. هر زمان که فرصت شود موسیقی گوش می کنم

ساز هم میزنی ؟

در اصفهان یک گیتار خریدم و مربی خصوصی گرفتم. نت ها را یاد گرفتم و می خواهم روزی یک گیتار زن حرفه ای شوم

به نظرت فکر می کنی یک روز در برج میلاد کنسرت هاشم بیک زاده برگزار شود؟

خیلی دوست دارم این اتفاق بیافتد و شاید یک روز در برج میلاد کنسرت گذاشتم، جدا از این می خواهم شعر استقلال را با گیتار خودم بخوانم.

تا به حال به کنسرت رفته ای ؟

بله، در اصفهان در سالن امام خمینی مجموعه تیم سپاهان دعوت شده بودند و علیرضا افتخاری می خواند.

تفاوت مسائل فرهنگی سپاهان و استقلال را در چه می بینی ؟

سپاهان تیم کم حاشیه ای است، به عنوان مثال وقتی در این تیم بودم نمی دیدم جایی از قول من مطلب چاپ کنند. در تیمی مثل سپاهان نقدها کمتر است و غرض ورزی بیرون تیم برای بازیکن وجود ندارد.

رابطه ها در سپاهان چطور بود ؟

رابطه ها خیلی نزدیک بود، هر دو هفته یکبار تیم به همراه خانواده منزل یکی از بازیکن ها بود. این باعث شده بود دل ها نزدیک تر شود. این پیشنهاد را امیر قلعه نوعی در اولین سال حضورش داد.

به عنوان یک با تجربه استقلال نمی خواهی این کار را در استقلال هم انجام دهی ؟

چرا، با امیر حسین صادقی در این مورد صحبت کردم.

حاضری خودت اولین مهمانی را بدهی ؟

بله حاضرم در این مورد پیش قدم شوم.

یک سوال می پرسم رک و راست جواب بده. لوکا را بازیکنان زمین زدند؟

بله، لوکا را بازیکنان زمین زدند. فلان بازیکن توپ را رها می کرد تا وارد دروزاه شود و آن یکی در زمین راه می رفت.

سال دوم که قلعه نوعی رفت خیلی ها فکر می کردند تو خانه نشین شوی. چه شد در کمال تعجب شرایط بهتر شد ؟

به نکته خوبی اشاره کردی، این اتفاق وجود داشت اما من با انگیزه تر شدم و ۳۴ بازی انجام دادم.

این بحث در داخل خود تیم هم وجود داشت که مثلا به شوخی بگویند هاشم تو دیگر ذخیره هستی و بازی نمی کنی ؟

به نظرم ۷۰ درصد شوخی ها جدی است، این موضوع در تیم هم وجود داشت. اما خدا را شکر جواب خوبی به همه دادم و به توانائی های من اعتراف کردند.

شب بازی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا چه میکردی ؟

پیش خودم تصویر سازی کرده بودم، از خسرو شناخت کافی داشتم و دیدید که اجازه بازی قابل قبول به او ندادم.

راستی چه شد که پای چپ تو اینقدر قوی شد ؟

این موضوع را مدیون قلعه نوعی هستم و در سال اول که به استقلال آمدم روی پای چپم کار کردم.

دو سال در اصفهان بودی، حقیقت دارد اصفهانی خسیس هستند ؟

خیلی زیاد. حداقل بازیکنان سپاهان که گذشت نداشتند و فقط دست بگیر داشتند.

در آنجا تفریح با خانواده کجا می رفتی ؟

میدان امام یک بنای تاریخی داشت که با توجه به سنتی بودن آنجا اغلب با خانواده با آن محل می رفتیم.

وقتی از اصفهان بعد از دو سال خارج شدی دلت نگرفت ؟

به هیچ وجه، با دنده ۶ از اصفهان به تهران آمدم. البته جا دارد از رحیمی مدیریت باشگاه سپاهان و مردم این شهر تشکر کنم. خاطراتم در این دو سال را فراموش نمی کنم.

از دعوت یک روزه ات به تیم ملی بگو.

کی روش چند بازی من را دید و دعوتم کرد، حتی بلیط ترکبه را هم گرفته بودم اما یکدفعه منتظری جانشین من شد.

چرا این اتفاق افتاد ؟

نمی دانم ( می خندد ) به تیم ملی دعوت شدم اما نه کمپ را دیدم نه از اصفهان خارج شدم.

تفاوت قلعه نوعی و کرانچار در چیست ؟

کرانچار به سبک کروات ها و فوتبال فیزیکی را کار می کند اما امیر خان متناسب با هر بازی تفکر دارد

از کرانچار چه یاد گرفته ای ؟

اینکه در زمین با صبر و حوصله بازی کنم

دوست داشتی سزار را به استقلال بیاوری ؟

او را بیش از اندازه بزرگ کردند، شش بازی گل نزد به استقلال در آسیا گل زد. مهاجمان فعلی استقلال از او بهترند.



اعضای باشگاه استقلال با وضعیت متفاوتی قصد دارند هر طور شده این بازیکن را حفظ کنند، حتی امیر قلعه نوعی از مسئولان درخواست کرده است تا هر طور شده این هافبک را در تیم نگه دارند زیرا وی برای فصل جدید به حضور این بازیکن نیازمند است و نمی تواند جای خالی وی را با بازیکن دیگری پر کند.

گفتنی است، این بازیکن که تا بحال از چند تیم قطری و اماراتی با پیشنهادات قابل توجه روبرو بود این بار با شرایط متفاوتی روبرو شده است که نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

دعوتنامه از تیم فنر باغچه ترکیه به دست این بازیکن رسیده است و مسئولین این تیم خواهان حضور آندو در لیگ ترکیه شدند.

این بازیکن یک هفته است که این پیشنهاد را دریافت کرده است اما قصد دارد بدون سر وصدا وضعیت را تحلیل کند و پس از آن در خصوص شرایط خود و آینده اش تصمیم گیری کند.

تیموریان از طرفی اعلام کرده بود که برای ماندن در استقلال برنامه دارد، اما پیشنهاد تیم ترکیه ای را نمی تواند نادیده بگیرد زیرا حضور در این کشور با دیگر کشورهای عربی و حضور در تیم های قطری یا اماراتی کاملا متفاوت است به همین دلیل وی برای مذاکره اقدامات لازم را انجام می دهد.



تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, | 11:25 | نویسنده : babak

ساموئل ازتیم سپاهان اصفهان پیشنهاد قابل توجهی دریافت کرده است این بازیکن، هنوز پاسخی به این پیشنهاد ارائه نکرده ، اما قرار است در این خصوص صحبت های نهایی انجام شود.

شایان ذکر است:مبلغ پیشنهادی سپاهان به ساموئل بسیار قابل توجه است و به همین دلیل این بازیکن قرار است شرایط را بررسی کند و پس از آن پاسخ نهایی را ارائه دهد، ساموئل پیش از این اعلام کرده بود در صورتی که پیشنهاد مالی مناسبی دریافت کند به آن پاسخ مثبت می دهد.

لازم به ذکر است،گوران یرکوویچ دیگر بازیکن خارجی استقلال نیز با مس کرمان به توافق رسیده است



سیاوش اکبرپور در باره بازگشت به استقلال و انگیزه هایی که برای فصل آینده دارد توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می خوانید.

بعد از دو سال دوری دوباره استقلالی شدی در این باره صحبت کن

خدارا شکر بعد از پشت سر گذاشتن یک سال سخت در تبریز که البته آخر آن با موفقیت همراه بود، دوباره به استقلال برگشتم. برای این اتفاق مهم خیلی تلاش کردم و خوشحالم که سرانجام این اتفاق افتاد.

حالا که دوباره به خانه بازگشتی چه احساسی داری ؟

من بازیکن استقلال بودم و این تیم خانه من است. حالا که دوباره بازگشتم از انگیزه های زیادی برخوردار هستم و می خواهم دو سال دوریم را جبران کنم .

دو سال پیش که از استقلال رفتی، شایعاتی در باره جداییت به راه افتاده بود. به عنوان مثال بسیاری می گفتند تو به خاطر مسائل مالی به استیل آذین رفتی.

بله متأسفانه این شایعه به راه افتاده بود و فکر می کردند به خاطر مسائل مالی از استقلال جدا شده ام. جدایی من به خاطر یک سری اتفاقات بود که اگر می ماندم به صلاح نبود.

بارها از این موضوع صحبت کرده ای. چرا آن اتفاقات را که می گویی رسانه ای نمی کنی؟

رمانی که به استیل آذین و تراکتور رفتم، نمی خواستم از این اتفاقات صحبت کنم. زیرا آنوقت می گفتند سیاوش برای استقلال حاشیه سازی کرده است. حالا هم اگر بخواهم صحبت کنم، همه چیز به هم می ریزد و ۱۰ روز باید پاسخگوی جنال هایی باشم که به راه می افتد. جدا از این با استقلال هم قرار داد امضا کردم و حالا زمان مناسبی برای صحبت کردن نیست.

آنهایی که زمینه ساز جدایی تو از استقلال شدند را حلال کردی؟

من فردی نیستم که بخواهم دیگری را حلال کنم. هر چه بود گذشت و می دانم که عزت و ذلت دست خداست.

بازی رفت استقلال مقابل تراکتور را به یاد داری که هوادران علیه تو شعار دادند؟

بله آن روز هواداران استقلال به من لقب بی غیرت دادند. اتفاقی که زمان حضور خسرو حیدری در سپاهان هم برای او افتاد. البته هوادار حق دارد. زیرا می خواهد بازیکن خوب استقلال را در تیم خود ببیند. به این اتفاقات فکر نمی کنم. آنقدر انگیزه دارم که علاوه بر موفقیت در استقلال می خواهم به تیم ملی دعوت شوم تا مسافر جام جهانی باشم. باور کنید انگار تازه از فجر سپاسی به استقلال آمده ام و سال ۸۳ است.

خیلی ها اعتقاد دارند عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات از استقلال بهتر بوده و آن ها از شما جلوتر هستند.

بارها گفته ام اگر استقلال و پرسپولیس در روزهای خوب خود قرار داشته باشند، این موضوع به تیم ملی کمک خواهد کرد. به خصوص حالا که کی روش هم دراین باره دیدگاه خوبی دارد. اما نظرم این است که استقلال از پرسپولیس تیم تر است.

چرا این استدلال را داری؟

ببینید شرایط استقلال مثل ذوب آهن چند سال پیش است که بازیکنانش از یکدیگر شناخت کامل داشتند. همن استقلال حالا با تیمی که در لیگ هشتم قهرمان شدیم زیاد تفاوتی ندارد. از آن سال من ، صادقی، حیدری، برهانی،جباری، بیگ زاده و چند نفر دیگر کنار هم حضور داریم جدا از این بازیکنانی مثل عمرانزاده چندسالی است که کنار هم بازی می کنند. این ها دلایلی است که استقلال را تیم تر از پرسپولیس می کند.

فکر نمی کنی که استقلال در خط حمله دچار ترافیک است ؟

ما باید در سه جام بازی کنیم. همین پارسال دیدید که استقلال کهکشانی در مقطعی از فصل بازیکن کم داشت. جدا از این حضور زیاد بازیکن در پست های مختلف باعث می شود که انگیزه برای تمرین کردن و حضور در بازی صد چندان شود.

دوست داری در کدام منطقه از زمین بازی کنی؟

زمان مرفاوی در خط هافبک بازی می کردم و پارسال هم با توجه به نیاز تراکتور هافبک بودم. در خط حمله راحت ترم اما آماده ام تا در هر منطقه از زمین که کادر فنی صلاح بداند بازی کنم.



تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, | 11:24 | نویسنده : babak

 

مجتبی جباری که یکی از بازیکنان پرسروصدای فصل نقل و انتقالات ادوار گذشته لیگ برتر بود، در نقل و انتقالات فصل دوازدهم هم نگاه ها را به سود خود معطوف کرده و پس از نشستی که امروز با مدیرعامل استقلال داشت از نظر مالی با وی به توافق نرسید.
جلسه ویژه علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با مجتبی جباری هافبک ملی پوش این تیم صبح امروز پنجشنبه برگزار شد و طرفین پیشنهادات خود را ارائه کردند اما در پایان در مورد مسائل مالی به توافق نهایی نرسیدند.

در حالی که مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا جباری را برای فصل آینده حفظ کنند، به نظر می رسد پیشنهاد خارجی هافبک میانی استقلال را برآن داشته تا پیشنهاد مالی بالایی به باشگاه استقلال بدهد. قرار است در نشست هایی که طی سه روز آینده بین فتح الله زاده و جباری برگزار می شود، تکلیف این هافبک ملی پوش برای فصل آینده مشخص شود.

همچنین علی فتح الله زاده مذاکرات تلفنی را با سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داده و به توافقات ابتدایی نیز دست پیدا کرده اند. با این حال قرار است در بازگشت رحمتی از مسافرت مذاکرات نهایی انجام شود. این مذاکرات سه روز دیگر انجام می شود تا تکلیف رحمتی هم اوایل هفته آینده مشخص شود.



میثم بائو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس پس از عقد قرارداد با استقلال به سؤالات زیر پاسخ داد.

خیلی بی‌سر و صدا به استقلال آمدی؟

نیازی به جنجال نبود، جنجال کردن برای آنهایی است که برای اولین بار به استقلال می‌آیند من که نیازی به این کار نداشتم.

به خاطر استقلال به این تیم برگشتید یا امیر قلعه‌نویی؟

بخاطر هر دو مورد بود، سال گذشته وقتی کی‌روش من را به تیم ملی دعوت کرد از باشگاه استقلال با من تماس گرفتند اما وقتی شرایط را دیدم قبول نکردم.

چرا؟

در تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال نمی‌توان سر خود را پایین انداخت و به این دو تیم رفت، بازیکنی که به استقلال و پرسپولیس می‌اید باید حمایت سرمربی را داشته باشد سال گذشته از تیم تراکتور‌سازی هم پیشنهاد داشتم اما چون به باشگاه شهرداری تبریز قول داده بودم که بمانم به تراکتور نرفتم اما برای امسال می‌خواستم در تهران بازی کنم دخترم بزرگ شده و می‌خواستم در تهران به مدرسه برود از سویی دیگر چه کسی است که پیشنهاد استقلال را قبول نکند امسال سال جام جهانی و سال سخت فوتبالی است و به ریسک آن می‌ارزید که استقلال را انتخاب کنم.

اصغر مدیر روستا سرمربی سابق شهرداری تبریز از تو گله‌مند بود و در مصاحبه‌هایش گفته بود که در دو بازی رفت و برگشت مقابل تراکتور‌سازی در فصل گذشته مخصوصا بازی نکردی اکنون که با استقلال قرارداد بستی این شائبه بوجود آمده که از قبل با امیر قلعه‌نویی هماهنگ بوده‌ای.

اتفاقا من در بازی رفت مقابل تراکتور‌سازی بازی کردم و یکی از بهترین بازی‌هایم را انجام دادم. اگر امیر قلعه‌نویی می‌خواست چنین کارهایی کند ۵ قهرمانی نمی‌آورد. خدا به هر کسی عزت نمی‌دهد. کسی که این همه مقام دارد دل بزرگی هم دارد. من، هم در استقلال و هم در پرسپولیس بازی کردم و نیازی به چنین کارهایی ندارم. سال گذشته هم از استقلال پیشنهاد داشتم، کسی دست به چنین کارهایی می‌زند که تازه به این فوتبال آمده باشد .اصلا من مقابل تراکتورسازی بازی نکردم مگر تیم شهرداری تبریز دیگر بازیکن نداشت و فقط من بودم که مانع قهرمانی این تیم شدم؟کسانیکه چنین حرف‌هایی می‌زنند اگر می‌توانند به یک بازیکن بگویند بازی نکن می‌خواهم ببینم در آن شرایط می‌توانند یک تیم را هشتم جدول کنند. آقای مدیرروستا بعد از بازی با پرسپولیس هم گفت من توپ را مخصوصا به هوا زدم .نکند قرار بوده من به پرسپولیس هم بروم؟ مردم من را می‌شناسند بازیکن تازه به دوران رسیده‌ای نیستم.

تو هم در استقلال بازی کردی هم پرسپولیس فکر نمی‌کنی هواداران استقلال استقبال خوبی از تو نداشته باشند؟

اتفاقا تا امروز با وجودی که هم در استقلال و هم پرسپولیس بازی کردم کوچکترین بی‌احترامی به من نشده است، حتی روز گذشته که از جاده می‌آمدم پرسپولیسی‌ها هم از اینکه من استقلال را انتخاب کردم خوشحال بودند و می‌گفتند باید در چنین تیم‌هایی بازی کنم. خدا را شکر که تابحال از سوی هیچ هواداری بی‌احترامی ندیده‌ام.

امیرقلعه‌نویی قرار است در چه پستی از تو استفاده کند؟

قرار است هافبک نفوذی باشم.

یعنی قرار است جای چه کسی را بگیری؟

قرار نیست جای کسی را بگیرم. فوتبال در هر تیمی رقابت است در تیم شهرداری تبریز هم که بودم بازیکنی هم پست خودم بود و اگر در یک مسابقه بد بازی می‌کردم می‌باید از ترکیب بیرون می‌آمدم. تیم بزرگی مثل استقلال محل رقابت است من تمام سعی و تلاش خود را می‌کنم و از اینکه به استقلال و تیم خودم بازگشتم خوشحالم من خاطرات خوبی با این تیم داشتم و حتی یک سال زمان سرمربی‌گری مرفاوی بهترین گل زن تیم شدم و از همین تیم لژیونر شدم امیدوارم بتوانم امسال این خاطرات خوب را زنده کنم.

چه شماره پیراهنی را انتخاب کردی؟

هنوز شماره‌ای انتخاب نکرده‌ام. نمی‌دانم چرا برخی از روزنامه‌ها بابت شماره پیراهن حاشیه‌سازی کرده‌اند در صورتیکه من نه به خاطر پول به استقلال آمدم نه شماره فقط می‌خواهم در سالی که سال جام‌جهانی است خودم را نشان دهم.

ن.

تاريخ : جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, | 15:51 | نویسنده : babak

جواد زرینچه، عضو هیات مدیره این باشگاه که البته از روز چهارشنبه به صورت رسمی استعفا داد، چنین خبر مهمی را اعلام کرده است. او توضیح داده: «رسولی نژاد و نجف نژاد به منزل امیر قلعه نویی رفتند و پس از آن رئیس هیات مدیره خطاب به اعضای دیگر این هیات گفت: «قلعه نویی به من(رسولی نژاد) قول داده استقلال را قهرمان لیگ دوازدهم و لیگ قهرمانان آسیا خواهد کرد.»



امیرحسین صادقی اظهارداشت: هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته ام و تکلیفم مشخص نیست. خودم هم شنیده ام در لیست استقلال هستم اما هنوز مذاکره ای با من برای استقلالی شدن نشده است.

وی ادامه داد: استقلال خانه من است و دوست دارم دوباره به تیمم برگردم. استقلال یکی از اولویتهای اصلی من است اما تراکتورسازی را هم دوست دارم. من برای این تیم زحمت زیادی کشیدم و باید ببینم تکلیفم با تراکتورسازی چه می شود.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر قلعه نویی حتما استقلالی می شود؟ گفت: بودن قلعه نویی در استقلال تضمینی برای حضور من در این تیم نیست. من دوست دارم دوباره به این تیم برگردم و شنیده ام قلعه نویی هم من را می خواهد اما اینطور نیست که به خاطر او حتما برگردم.



سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت در این تیم هرگز به دنبال تسویه حساب شخصی با کسی نیست.

 امیر قلعه نویی که روز دوشنبه به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد گفت که برای موفقیت آبی پوشان به این تیم آمده با این حال هرگز به دنبال تسویه حساب شخصی با کسی نیست.

قلعه نویی به دوربین برنامه “ورزش و مردم” گفت: زمانی که نیکبخت واحدی از استقلال به پرسپولیس رفت من این بازیکن را برای حضور در تیم ملی انتخاب کردم چون دیدم شرایط وی برای حضور در این تیم مطلوب است. این نشان می دهد که به دنبال تسویه حساب با کسی نیستم. چنانچه بازیکنی تابع نظم و انظباط باشد بی تردید در استقلال جای دارد.

مربی فصل پیش تیم تراکتورسازی افزود: من بهترین دوره مربیگری خود را در تیم تراکتورسازی بودم و باید بگویم مردم آذربایجان بسیار با غیرت و با معرفت هستند و برای آنها در رقابت های فصل آینده بهترین آرزوها را دارم. لیاقت مردم آذربایجان بالاتر از اینهاست.



تاريخ : جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, | 15:49 | نویسنده : babak
..:: نقل و انتقالات 91-92 ::..


بازیکن دو رگه ی برزیلی – ایتالیایی که فصل گذشته با پیراهن تراکتورسازی تبریز بازی کرد یکی از گزینه های مد نظر امیر قلعه نویی برای استقلال این فصل می باشد .
رودریگوی ۲۹ ساله با ۱٫۸۶ سانتی متر قد در پست هافبک بازی می کند.

۱- رودریگو از سن ۱۸ سالگی تا ۲۱ سالگی در تیم کورینتاینس برزیل فوتبال بازی کرده.
او در این تیم برزیلی آمار بسیار خوبی را از خودش به جای می زاره و در ۳۶ مسابقه ۲۹ گل را برای تیمش به ثمر می رسونه .

۲- بعد از کورینتاینس یک سال به Araucária و در یک فصل ۱۱ بار بازی می کنه که ۵ گل هم به ثمر می رسونه .

۳- پس از اون به کشور برونئی می ره و یک سال را در تیم DPMM این کشور می گذرونه .
در این تیم آمار بسیار خوبی را از خودش به جای می زاره .
در ۴۰ مسابقه ۲۵ گل را به ثمر می رسونه و این تیم را ترک می کنه .

۴-توزی فصل بعدی خودش را در برزیل می گذرونه و برای تیم Joinville یازده بازی را انجام می دهد و موفق به زدن ۵ گل می شود . پس از این تیم نیم فصل دوم را به تیم Iraklis می رود و ۹ بار پیراهن این تیم را می پوشد و ۱ گل را هم به ثمر می رسونه .

۵- سال بعد به تیم Olten می رود و در ۸ بازی ۹ گل را برای تیمش به ثمر می رساند

۶- مقصد بعدی رودریگو لیگ سوییس هست ، او به تیم Neuchâtel Xamax می پیوندد و ۱۲ بار پیراهن این تیم را در لیگ سوییس به تن می کند ،اما موفق به گلزنی برای تیمش نمی شود .

۷- Lausanne-Sport تیم بعدی توزی هست . رودریگو در دوسال حضورش برای این تیم ۴۴ بار به میدان می رود و ۱۴ گل را به ثمر می رساند.

۸- تراکتور سازی تبریز آخرین تیم رودریگو توزی بوده است . رودریگو این فصل ۲۵ بار پیراهن تراکتور را به تن می کند و ۸ گل را برای تیمش به ثمر می رساند .

آمار این هافبک به خوبی گویاست که توزی یک هافبک گلزن است و هر فصل برای تیمهایش تعداد قابل قبولی گل به ثمر رسانده است .

توزی که توسط امیرقلعه نویی به ایران آمده امسال نیز در لیست سرمربی استقلال قرار دارد .
قلعه نویی به او اعتقاد دارد و توزی نیز این را به خوبی می داند ، همه ی اینها عواملی است که رودریگو را به تیم آبی پوش نزدیک تر می کند .



تاريخ : جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, | 15:48 | نویسنده : babak

دو روز قبل خبری عجیب رسانه های ایران را فرا گرفت . اولین حکم های مشاوران قلعه نویی در استقلال با یک اتفاق عجیب همراه شد . منصور عظیمی ، یکی از همراهان همیشگی قلعه نویی در دو سال گذشته به عنوان مشاور فنی قلعه نویی حکم گرفت !
در این خبر دو نکته عجیب وجود داشت :
۱ – عظیمی تا پیش از این خبر تجربه فعالیت در حوزه فنی فوتبال را نداشته
۲ – چرا قلعه نویی بیش از هر انتخابی ابتدا مشاوران فنی اش را انتخاب کرد ؟
پاسخ این دو نکته را قلعه نویی البته با یک جمله داد : « من به کسی حکم نداده ام و اصلا هم نمی توانم حکم بدهم ! مگر من مدیرعامل هستم ! » . از او پرسیده شد که خبر انتصاب عظیمی به عنوان مشاور فنی در بیشتر روزنامه های دیروز و سایت های خبری منتشر شد اما سرمربی جدید استقلال تاکید کرد : « من هنوز هیچ کسی را انتخاب نکردم . »
در این میان چه اتفاقی رخ داده است که چنین خبر غیررسمی و کذبی منتشر شده است ! در یک جستجو و بررسی سریع مشخص می شود که برای اولین بار سایت منتسب به برادر یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال اقدام به انتشار این خبر کرده است .
شنیده می شود که یکی از مسئولان باشگاه استقلال که به شدت نگران جایگاه خود در فصل نقل و انتقالات است از حضور عظیمی در اطراف قلعه نویی احساس خطر می کند ! به همین خاطر در نظر دارد که هر چه سریعتر برای این فرد یک پست تازه و غیرتخصصی بتراشد تا اتفاقی در حوزه نقل و انتقالات رخ ندهد ! شیطنت های نامحسوس در باشگاه استقلال آغاز شده و امیرقلعه نویی بیشتر از هر شخص دیگری در تیررس است .



تاريخ : دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, | 10:54 | نویسنده : babak

سایت الکاس از پیشنهاد باشگاه الوکره به فرهاد مجیدی خبر داد.
بر اساس نوشته این سایت مسئولان تیم الوکره گفته اند که آنها برای تشکیل زوج خط حمله خود برای فصل آینده فرهاد مجیدی را از الغرافه و داگانو از تیم لخویا را می خواهند.
این اتفاق در حالی قرار است بیفتد که قرارداد فرهاد مجیدی با الغرافه رو به پایان است و این بازیکن می تواند خودش تیم آینده اش را انتخاب کند.



مدافع تیم فوتبال استقلال گفت : هدف مجموعه استقلال این است که سومین ستاره را در آسیا بدست آوریم.
علی حمودی درباره بازی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت : حساسیت بازی باعث شده کری هایی خوانده شود، به نظرم در این بازی هر تیمی از فرصت ها استفاده کند به مرحله بعد صعود خواهد کرد باید در آسیا به حق خود برسیم. هدف مجموعه استقلال این است که سومین ستاره را در آسیا بدست آوریم.
مدافع استقلال در ادامه اظهار داشت : اسم تیم ما استقلال است و نه تنها سپاهان بلکه همه تیم ها از این نام می ترسند، بعد از سوت پایان بازی مشخص می شود تیم پیروز کیست. آن وقت می بینید که خیلی از کری ها تو خالی بود. بازیکنان حریف عنوان کرده اند اگر استقلال از ما بهتر بود در لیگ سوم نمی شد، من هم در جواب می گویم اگر سپاهان از ما بهتر است چرا ما ۶ ملی پوش و آنها یک ملی پوش دارند.



تاريخ : دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, | 10:53 | نویسنده : babak

اعضای تیم استقلال با شرایط خاص برای بازی با سپاهان آماده می شوند و در این میان مربیان تمرینات ویژه تاکتیکی را برای اعضای تیم در نظر گرفتند تا آنها بتوانند مقابل سپاهان با ارائه بازی فنی حریف را شکست دهند.
، اعضای تیم استقلال تمرینات خود را برای مصاف با سپاهان بدون حضور افراد متفرقه برگزار می کنند و این شرایط تا روز بازی ادامه دارد.
مربیان تیم که قصد دارند مسائل تاکتیکی تیم را از روز ابتدایی تمرینات برای بازی با سپاهان لحاظ کنند اعلام کردند که تمرینات باید بدون تماشاچی برگزار شود و افراد خارج از تیم حق دیدن از تمرینات و بررسی شرایط استقلال را ندارند.
مظلومی قرار است با ترکیب اصلی تمرینات را پیش ببرد و به همین دلیل مشخص شدن وضعیت این تیم می تواند به ضرر آبی ها تمام شود.



علی فتح الله زاده , مدیر عامل استقلال تهران ؛ اعلام کردکه سه نفر از هفت نفر اعضای هیات مدیره این باشکاه مخالف حضور او هستند.

وی درعین حال تاکید کرد که باوجود این مخالفان به دلیل حمایت اکثریت ۴نفره هیات مدیره بر سرکارش باقی خواهند ماند .

مدیر عامل استقلال با بیان اینکه مخالفانش از کسانی هستند که دروزارت ورزش نفوذ داشته وقدرت دارند یاداورشد: متاسفانه در اکثر مواقع مخالفان پرقدرت وبانفوذ که در اقلیت هستند به اکثریت متخصص ترجیح داده میشود.

وی از فرزامی به عنوان یکی از مخالفانش درهیات مدیره نام بردوگفت که دلش میخواهد وی در این باشگاه نباشد .

فتح الله زاده در همین حال تصریح کرد که یکی از بمبهای خبری وی درلیگ بعدی اطراف مدیرعامل پرسپولیس منفجر خواهد شد.



تاريخ : دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, | 10:51 | نویسنده : babak

دو روز دیگر تا بازی حساس استقلال و سپاهان باقی مانده است و کری ها بدجوری بین دو تیم و هودارانش بالا گرفته .

در آخرین اظهار نظر آرش برهانی در صفحه اجتماعی خود اینگونه نوشت : ” من قاتل سپاهانم ! اصفهان آماده باش !”

آرش که سابقه ی گلزنی به اصفهانی ها را در کارنامه دارد ، بدون شک یکی از اصلی ترین شانس های گلزنی این دیدار به شمار می رود و با این کری نشان داد حسابی از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است .

هواداران استقلال به دلیل کری هایی که اصفهانی برای آنها خوانده اند ، فقط از تیم خود برد می خواهند و به نظر می رسد این روحیه پیروزی در هواداران ، بازیکنان ، کادر فنی و مجموعه استقلال به وجود آمده است .



تاريخ : دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, | 10:51 | نویسنده : babak

 فصل نقل و انتقالات همیشه با بمب های فتح الله زاده مزه ی دیگری برای هواداران استقلال داشته .

فتح الله زاده که در مصاحبه ای از ترکاندن ۴ بمب خبر داده بود  گفته  که میخواهد فصل جدید را برای استقلال رویایی بسازد.
به همین دلیل پیشنهاد یک میلیون دلاری خود را به این مهاجم تیم ملی عربستان داد.

گفته می شود کریم انصاری فر و یکی از بازیکنان پرسپولیس نیز از بمب های حاج فتح الله زاده است !



تاريخ : دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, | 10:50 | نویسنده : babak


در جشن قهرمانی سپاهان یک چیز خیلی توی ذوق اهالی فوتبال زد : ” ما سپاهانیم و حالا حالا ها قهرمان ” !
جمله ای که نشان از غرور کاذب تیم زرد پوش اصفهانی داشت . غروری که به زودی کار دست آنها می دهد . تیمی که نیک می داند اگر بدشانسی های استقلال در این فصل نبود کمترین شانسی برای لمس جام قهرمانی نداشت .

استقلال تهران امروز با پیروزی دو بر صفر مقابل تیم نسف قارشی ازبکستان در رده ی دوم جدول قرار گرفت تا در مرحله ی بعد به مصاف سپاهان در اصفهان برود .
شاید کسب مکان دوم، از اول شدن هم برای هواداران استقلال شیرین تر باشد. زیرا آنها سخت به دنبال انتقام  هستند ، آبی پوشان قصد دارند نشان دهند که آنها برای بردن جام لایق تر از سپاهان بودند.

استقلالی ها در لیگ امسال ؛ چه در بازی رفت و چه برگشت در مقابل زردپوشان تیم برتر میدان بودند و شاید اگر کمی چاشنی شانس بیشتر همراهشان بود می توانستند با کسب یکی از ۳ امتیاز این دو دیدار جام قهرمانی را به تهران بیاورند .

در هر صورت استقلال به جام حذفی بسنده کرد و سپاهان لیگ را فتح کرد .
این دیدار به نوعی سوپرجام ایران است و هر کس در آن پیروز شود حرف های زیادی برای گفتن در آسیا خواهد داشت .

سپاهانی ها باید بدانند که ما استقلالیم و جام هایی که آورده اند و نیاورده اند برای ما خاطره است ؛ نایب قهرمانی که در آسیا به آن می بالند در مقابل دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی استقلال به پوچ می ماند !
آنها باید بدانند ما استقلالیم و به سراغ آنها آمده ایم تا از آسیا کنارشان بزنیم .
پس سلام بر اصفهان ؛ خداحافظ سپاهان !



تاريخ : دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, | 10:49 | نویسنده : babak

برای دانلود گلها و خلاصه بازی نسف قارشی و استقلال روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک  زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر شده است را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

اینجا



تاريخ : دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, | 10:47 | نویسنده : babak

برای دانلود گلها و خلاصه بازی استقلال و نفت تهران روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک  زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر شده است را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

اینجا



  • قیمت خودرو
  • لیموزین