تاريخ : جمعه 14 مهر 1391برچسب:, | 11:55 | نویسنده : babak

فرهاد مجیدی بعد از دیدار با قلعه نویی و تسلیت گفتن درگذشت مادرش ، تهران را به مقصد لندن ترک کرد. سایت گل که دیروز از احتمال بازگشت مجیدی به استقلال بعد از ملاقات با قلعه نویی خبر داده بود ، نوشت مجیدی به لندن رفته است. مجیدی از ۴ ماه قبل برای حضور در دوره پیشرفته مربیگری در لیدز ثبت نام کرده بود و حالا بعد از وداع با فوتبال راهی این دوره نسبتا طولانی شده تا در بازگشت به ایران بتواند مربیگری را شروع کند. مجیدی سفرش را بعد از اتفاقات اخیری که در زندگی قلعه نویی افتاد ، پیش انداخت و نماند تا به برنامه ۹۰ برود. او پیش از این قصد داشت در هفته پیش رو به برنامه عادل فردوسی پور برود اما بعد از آشتی کنان با قلعه نویی ، تصمیم گرفت تا برود و دورانی جدید را تجربه کند. او در صورت طی مدارج مربیگری ، یکی از کاندیداهای اصلی نیمکت اصلی استقلال در دو سال آینده می شود.



تاريخ : جمعه 14 مهر 1391برچسب:, | 11:53 | نویسنده : babak

فرهاد مجیدی دقایقی پیش در منزل قلعه نویی واقع در ولنجک برای ابراز تسلیت حاضر شد.

در مراسمی که برای بزرگداشت مادر امیر قلعه نویی, در منزل سرمربی آبی پوشان برگزار شد مهمانان سرشناس زیادی حضور به هم رساندند که حضور یکی از این مهمانان بسیار ویژه و متعجب کننده بوده است. فرهاد مجیدی دقایقی پیش در منزل قلعه نویی واقع در ولنجک برای ابراز تسلیت حاضر شد.

فرهاد مجیدی به همراه فرزاد مجیدی در معیت علی فتح‌الله زاده به منظور عرض تسلیت به منزل امیر قلعه‌نوعی رفتند. با توجه به این امر به نظر می‌رسد که کدورت‌های بین این دو چهره‌ی برجسته‌ی استقلال تا حد بسیاری از بین برود و شرایط بازگشت فرهاد به استقلال فرآهم گردد.

هم اکنون در منزل قلعه‌نوعی بحث بازگشت فرهاد در بین حاضران در جریان است و به نظر بازگشت اسطوره‌ی آبی‌ها قطعی است



تاريخ : جمعه 14 مهر 1391برچسب:, | 11:53 | نویسنده : babak

 

مراسم خاک‌سپاری مادر امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال صبح امروز در بهشت زهرا(س)ی تهران با حضور اهالی فوتبال برگزار شد.
علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال، داریوش مصطفوی، علیرضا منصوریان، سردار آجرلو معاون تربیت بندی سپاه، میرشاد ماجدی، امید طیری مربی سابق استقلال، سیاوش اکبرپور، امیرحسن صادقی، منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، اصغر و محسن حاجیلو، علی نظری جویباری، وحید طالب‌لو، علی امیری، عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه پاس همدان، بیژن کوشکی، امیدرضا روانخواه، حنیف عمران‌زاده، حمید بابازاده، ستار همدانی، رضا رجبی و تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون در این مراسم حضور داشتند.

مراسم بزرگداشت آن مرحومه نیز روز شنبه هفته آینده در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.



تاريخ : جمعه 14 مهر 1391برچسب:, | 11:52 | نویسنده : babak

قرار بر این است که ردی در نیم فصل دوم راهی یک تیم باشگاهی دیگر شود تا آبی ها بتوانند از جدایی وی به نفع تیم استفاده کرده و یک بازیکن جدید جذب کنند.

شایان ذکر است، این دروازه بان در صورتی که در استقلال بماند یک ذخیره دائمی است و آبی ها به وی نیازی ندارند.



تاريخ : جمعه 14 مهر 1391برچسب:, | 11:48 | نویسنده : babak

گزارش تمرین تیم استقلال ، کیانوش رحمتی هافبک مصدوم استقلال پس از ماه ها دوری دوباره به تمرینات استقلال بازگشت.
عکس:بهنام رنجکش






تاريخ : جمعه 14 مهر 1391برچسب:, | 11:47 | نویسنده : babak

برای دانلود گل و خلاصه بازی استقلال و صبای قم روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک های زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر خواهد شد را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

گزارش تصویری بازی استقلال و صبای قم | خبرگزاری ها



تاريخ : جمعه 14 مهر 1391برچسب:, | 11:46 | نویسنده : babak

روز جمعه ای از اینترنت استفاده می کنی و اخبار روز دنیا را می خوانی و به یکباره با نامه خداحافظی فرهاد رو به رو می شوی! همانی که هنوز برایم مشخص نیست چرا بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش را مرتکب شد و در اوج محبوبیت استقلال را رها کرد و دست راست مظلومی را قطع!

*****

روزی که مقاله ای با عنوان “خداحافظ هفت مقدس” را نوشتم به هیچ عنوان باور نمی کردم که به فاصله ی کمتر از یک سال باز هم باید در رابطه با خداحافظی مجیدی احساساتم تکانی به خود دهد و به این اصل بیشتر پایبند شوم که فوتبال یعنی فوتبال! نه چیزی کمتر و نه چیزی بیشتر! در فوتبال نباید عاشق شوی و نباید بگذاری عاشقت شوند! اگر این اصل را رعایت نکنی یا کریمی می شوی یا مجیدی!

در فصل جاری وقتی ضعف گلزنی تیم را می دیدم به یاد فرهاد می افتادم و پس از اندکی تامل با خود زمزمه می کردم که فرهاد نیم فصل استقلال را رها کرد و رفت، پس لایق پوشیدن پیراهن استقلال نیست. به خود می گفتم فرهاد تیم را در اوج رها کرد و باعث شد مردی بر روی نیمکت تیمم بنشیند که حرف مردم برایش مهم است اما به حرفشان گوش نمی دهد! به خود بارها گفته ام که فرهاد باعث شد امیری بر روی نیمکت استقلال بنشیند که کوه منتش بر شانه های من سنگینی می کند. فریاد <> را که از استادیوم می شنیدم به خود می گفتم ساکت بشید هواداران بی رگ! شما نمی فهمید همان فرهاد مجیدی روزگار استقلال را سیاه کرد و باعث شد سپاهان و تراکتور بالاتر از ما در رده های اول و دوم قرار بگیرند! وقتی به استادیوم رفتم و دیدم فرهاد شویق می شود به خود گفتم از فرهاد متنفرم زیرا او با رفتنش باعث شد قلعه نویی به استقلال برگردد و بر استقلال منت بگذارد.

فرهاد هرچه که بود یک خاصیت خیلی خوب داشت. بخاطر هنرنماییش بر سر کسی منت نمی گذاشت. او مثل آقایانی که که در نبودشان آرزوی ذلت استقلال را داشتند نبود!
فرهاد مجیدی خیلی فرهاد بود. کاپیتان خیلی آبی بود و این آبی خیلی مقدس بود. آری! رویایی بود به نام بازگشت کاپیتان فرهاد مجیدی به استقلال. هر روز روزنامه ها و سایت ها را زیر و رو می کردی که خبری از بازگشتش بخوانی اما دیگر حالا باید امیدوار باشی که به عنوان مربی به تیمت بیاید.

با اینکه دیگر فریاد << آهای فرهاد مجیدی>> جوابی به همراه نخواهد داشت اما این خداحافظی یک نکته ی مثبت و مهم داشت. مدتی قبل مجیدی با خداحافظی اش از تیم ملی باعث راهیابی جوانان به ترکیب اصلی تیم ملی شد و حالا هم با خداحافظی از فوتبال، آبی بر روی آتش خشم هوادارانی شد که بعد از عدم نتیجه گیری در هفته های اخیر و بازی دادن به حنیف عمران زاده در خط حمله تیم استقلال، او را صدا می زدند. فرهاد با خداحافظی حکم یک دلی سکوها را امضا کرده و دیگر این هواداران هستند که باید دید رگ غیرتشان از خداحافظی هفت مقدس به جوش می آید و فریادهایشان را چندبرابر می کنند و یا پیام مجیدی را درک می کنند.

سعی ندارم مقاله ای طولانی تحویل چشمان شما دهم زیرا که نوشدارو بعد از مرگ سهراب برای هیچ کس سودی نخواهد داشت.
استقلال هست و زندگی باید کرد اما شاید شما هم مثل این حقیر انگیزه ای کم برای هواداری و نوشتن پیدا کرده اید زیرا که گویا بی ارزش ترین انسان ها در فوتبال هواداران هستند و بی ارزش ترین مقالات صاحبانی فوتبال نویس دارد.این کم ارزشی را آقایانی معلوم کرده اند که یک شبه هوادار را بهترین هوادار ایران می نامند و به یکباره هم او را مصداق خس و خاشاک!خیلی شیرین در فوتبال دست و پا می زنیم و هر فردی تنها به فکر خودش است و نه به فکر استقلال و هوادارانش!

کلام آخرم با استقلال؛
تو را به جای تمام فوتبالی که دوست نداریم، دوست می داریم.



برای دانلود گلها و خلاصه بازی صنعت نفت آبادان و استقلال روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک های زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر خواهد شد را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

گزارش تصویری بازی صنعت نفت آبادان و استقلال | خبرگزاری ها



  • قیمت خودرو
  • لیموزین