تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, | 14:30 | نویسنده : babak

برای دانلود گلها و خلاصه بازی استقلال تهران و الاتفاق عربستان روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک  زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر شده است را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

اینجا



تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, | 14:29 | نویسنده : babak

خسرو حیدری بازیکنی که این روزها در اوج فوتبال خود بسر می برد امروز بار دیگر برای استقلال گلزنی کرد ، گلی که استقلال را از اتفاق پیش انداخت و موجب برتری آبی پوشان شد .



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, | 14:28 | نویسنده : babak

آرش برهانی مهاجم تکنیکی و گلزن استقلال  امروز در پیروزی مقابل الاتفاق نقش پررنگی را ایفا کرد . آرش که بارها با نفوذ هایش خط دفاعی تیم حریف را آزار داده بود در نیمه دوم پس از اینکه استقلال گل تساوی را دریافت کرد با یک نفوذ از جناح چپ و یک پاس زیبا خسرو حیدری را صاحب موقعیت گلزنی کرد و خسرو گل پیروزی بخش تیم را به ثمر رساند .



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, | 14:27 | نویسنده : babak
 با برد دومی که امروز در بازیهای پلی آف بدست آوردیم بالاخره به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را پیداکردیم
در واقع این دو بازی ی که در این مرحله انجام دادیم صدقه سری برنامه ریزی و ضعیف کار کردن مدیران فدراسیون در گرفتن سهمیه جام باشگاههای آسیا بود که باعث آن شد که استقلالی ها با وجود بازیکنان مصدوم و محروم بسیار از این مرحله به سلامت عبور کند و به لیگی راه پیدا کند که ازابتدا در آن قرار گرفته بود و فقط ضعف مسئولان فدراسیون فوتبال باعث برگزاری این دو بازی شده بود


مع الوصف استقلالی ها در روزی که تماشاگرانشان در ورزشگاه آزادی حضوری گسترده داشتند و با وجود بارندگی و سرمای شدید تهران استقبال خوبی از این بازی کردند توانستند تیم الاتفاق عربستان را به سه گل از پیش روی بردارندو به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنند.
در این بازی کادرفنی با قرارگرفتن مجتبی جباری در ترکیب اصلی روحیه عجیبی هم به بازیکنان هم تیمی و هم تماشاگرانی که به استادیوم رفته بودند،دادند و به قولی همه فوتبالدوستان را را شوکه کردند.جباری در این بازی با وجود اینکه معلوم بود هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده است و نمی تواند همان مجتبی دراوج نیم فصل اول باشد،اما کادر فنی و مخصوصا پرویز مظلومی همانند تمامی تماشاگران استقلالی به وی اطمینان داشتند و در این دیدارهم دیدیم که این اعتماد بی دلیل نبوده و جباری با پاس های تک ضرب و توپهای که در عمق برای مهاجمین استقلال موقعیت می ساخت،به بازی و نوع نمایش آبی پوشان جذابیت خاصی داده بود استقلالی ها درنیمه اول بازی علاوه بر گلی که یرکوویچ به ثمررساند،موقعیتهای خوب و مسلم دیگری را هم بدست آوردند،اما یا با بی دقتی مهاجمین خود و یا با بدشانسی از دست می دادند.

آرش برهانی را می توان به نوعی ستاره این بازی بنمامیم. اگر ازحرکت نامناسبی که بعد از تعویض شدنش انجام داد بگذریم،برهانی در این بازی شاید می توان گفت ستاره میدان و یا یکی از دو بازیکن تاپ و فوق العاده این بازی بود.آرش علاوه بر گلی که به ثمر رساند بارها با جایگیری های دقیق خودش را درموقعیت های عالی قرارداد و همچنین برای بازیکنان هم تیمی اش موقعیتهای مسلم گلزنی بسیاری فراهم نمود.برهانی چند وقتی است که در نوع بازی خودش تحول خاصی داده است و یکی از انها سر بالا بازی کردن و دیدن بازیکنان هم دسته و پاس دادن های دقیق و فراهم نمودن موقعیتهای خوب برای دیگر بازیکنان تیم می باشد.
صد البته نباید ازاین نکته هم بگذریم که آرش برهانی در بعضی مواقع خونسردی بسیار پیدا می کند و در حالی که بعضی موقعیتهای مسلم را از دست می دهد که اگرخودش را دوباره در همان شرایط قرار دهیم ،آن فرصتها را به گل تبدیل می کند.برهانی باید بداند اگرقرارباشد،موقعیت گلی که بعد از گل سوم استقلال و درشرایط ضد حمله نصیبش شد و حتی مدافعین حریف از اینکه حتما گل دیگری وارد دروازه شان خواهد شد و دیگر برهانی را تحت فشار و تعقیب قرار ندادند،آنطوری ازدست بدهد،حتما درآینده و بازیهای مهم تربرای استقلالی ها و تماشاگران پرشمار این تیم این موضوع گران تمام خواهد شد
در هرحال استقلالی ها درروزی که فریدون زندی،آندو تیموریان،میلاد میداوودی را به دلیل مصدومیت در اختیارنداشتند،توانستند الاتفاق عربستان را جوری لت و پار کنند که دیگرمدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا به خود همچین حقی را ندهند که استقلال ایران و تماشاگران پرشمارش را به بازیهای پلی آف بفرستند!لذا می توان نتیجه گرفت که استقلالی ها با این برد و پیروزی مقابل ذوب اهن تازه به حقی که از انها ضایع شده بود رسیدند و حقشان را با نشان دادن قدرت تیمی خود از کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفتند
استقلالی ها با پرویز مظلومی یگ گام بلند و مهم دیگری به سوی موفقیت در این فصل برداشتند و ازحالا می دانند باید برای بازیهای مرحله گروهی باید برنامه ریزی کنند و از این تعطیلات آتی لیگ به بهترین نحو ممکن استفاده نمایند
و تیمی با قدرت و پرنفس را آماده بازیهای آسیایی و مسابقات باقی مانده لیگ برتر و فینال جام حذفی کنند
در نهایت باید برای کارشناسانی که در طول این هفته در رسانه های خود می نوشتند؛استقلالی ها باید از برانکو و افکارش بترستند و برانکو مربی مرموزی می باشد و احتمال اینکه الاتفاق بتواند استقلالی ها در تهران مقابل چشم تماشاگرانش ببرد،باید بگوییم دیدید که استقلالی ها دیگر آن حادثه ای که در دربی برایشان افتاد را نمی گذارند تکرار شود و دیگر بازیهای مهم خود را دست کم نمی گیرند!


تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, | 14:26 | نویسنده : babak

کادرفنی استقلال بعد از پیروزی با ارزش این تیم مقابل الاتفاق عربستان، به بازیکنان ۴روز استراحت داد و تمرینات آبی‌های تهران تعطیل شد.

 استقلالی‌ها ۴روز فرصت دارند که فشار و خستگی‌ بازی‌های اخیر را از تن خود بیرون کنند. دور جدید تمرینات استقلال از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد و شاگردان پرویز مظلومی خودشان را آماده بازی با الریان قطر خواهند کرد. استقلالی‌ها تمرینات خود را به احتمال فراوان در تهران ادامه می‌دهند و قرار است چهاردهم اسفندماه راهی قطر شوند تا در تاریخ ۱۶ اسفند مقابل الریان قرار بگیرند.



تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, | 14:25 | نویسنده : babak

میلاد میداوودی مهاجم جنوبی استقلال که از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شده است در حال حاضر مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد تا به شرایط بازی برسد.

 میداوودی با یک مصدومیت نسبتا جدی مواجه شد ولی خوش‌شانس بود که مدت زمان دوری او از فوتبال چندان طولانی نیست. میلاد در حال حاضر مراحل درمانی را زیرنظر کادرپزشکی استقلال پشت سر می‌گذارد ولی فعلا شرایط تمری ندارد. او به احتمال فراوان از هفته آینده در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد.



برنامه کامل زمانی و مکانی نمایندگان ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از روز ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۰ آغاز خواهد شد که براساس برنامه در هفته اول این مسابقات سپاهان پذیرای النصر امارات است و پرسپولیس در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف الهلال عربستان می رود. استقلال ایران هم در اولین هفته میهمان الریان قطر خواهد بود.

از نکات جالب رقابت های امسال بازی نمایندگان فوتبال ایران در روزهای ۱ و ۲ فروردین ۱۳۹۱ است که با این شرایط فوتبال ایران نوروزی فوتبالی را پیش رو خواهد داشت. استقلال روز اول فروردین در ورزشگاه آزادی میزبان نسف ازبکستان و یک روز بعد پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان الشباب امارات خواهد بود.

برنامه کامل دیدارهای مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۲ به شرح زیر اعلام می شود:

گروه A

16 اسفندماه ۱۳۹۰

الریان قطر –استقلال -ساعت ۱۸:۵۰ به وقت ایران

نسف قارسی ازبکستان – الجزیره امارات

۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الجزیره امارات – الریان قطر

استقلال – نسف قارسی ازبکستان-ساعت ۲۰ به وقت ایران

۱۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الریان قطر – نسف قارسی ازبکستان

استقلال – الجزیره امارات-ساعت ۲۰ به وقت ایران

۳۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الجزیره امارات – استقلال-ساعت ۲۰:۱۵ به وقت ایران

نسف قارسی ازبکستان – الریان قطر

۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

الجزیره امارات – نسف قارسی ازبکستان

استقلال – الریان قطر-ساعت ۲۰:۲۰ به وقت ایران

۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

الریان قطر – الجزیره امارات

نسف قارسی ازبکستان – استقلال ساعت ۱۹ به وقت ایران

گروه B

16 اسفندماه ۱۳۹۰

الاتحاد عربستان – پاختاکور ازبکستان

بنی یاس امارات – العربی قطر

۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

العربی قطر – الاتحاد عربستان

پاختاکور ازبکستان – بنی یاس امارات

۱۶ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الاتحاد عربستان – بنی یاس امارات

پاختاکور ازبکستان – العربی قطر

۲۹ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

العربی قطر – پاختاکور ازبکستان

بنی یاس امارات – الاتحاد عربستان

۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

العربی قطر – بنی یاس امارات

پاختاکور ازبکستان – الاتحاد عربستان

۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

الاتحاد عربستان – العربی قطر

بنی یاس امارات – پاختاکور ازبکستان

گروه C

۱۷ اسفندماه ۱۳۹۰

سپاهان – النصر امارات- ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران

لخویا قطر – الاهلی عربستان

۲ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الاهلی عربستان – سپاهان -ساعت ۲۲ به وقت ایران

النصر امارات – لخویا قطر

۱۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

سپاهان – لخویا قطر-ساعت ۲۱ به وقت ایران

النصر امارات – الاهلی عربستان

۳۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الاهلی عربستان – النصر امارات

لخویا قطر – سپاهان – ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران

۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

الاهلی عربستان – لخویا قطر

النصر امارات – سپاهان – ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران

۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

سپاهان – الاهلی عربستان- ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران

لخویا قطر – النصر امارات

گروه D

۱۷ اسفندماه ۱۳۹۰

الشباب امارات – الغرافه قطر

الهلال عربستان – پرسپولیس-ساعت ۲۱ به وقت ایران

۲ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

پرسپولیس – الشباب امارات-ساعت ۱۸ به وقت ایران

الغرافه قطر – الهلال عربستان

۱۶ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الشباب امارات – الهلال عربستان

الغرافه قطر – پرسپولیس -ساعت ۲۰:۰۵ به وقت ایران

۲۹ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الهلال عربستان – الشباب امارات

پرسپولیس– الغرافه قطر-ساعت ۱۸ به وقت ایران

۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

پرسپولیس– الهلال عربستان- ساعت ۱۸ به وقت ایران

الغرافه قطر – الشباب امارات

۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

الشباب امارات – پرسپولیس- ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران

الهلال عربستان – الغرافه قطر



جاسم کرار بازیکن عراقی تیم شاهین بوشهر که در هفته‌‌های اخیر مصدوم بود، چند روزه پیش ایران را ترک کرد تا به اردوی تیم ملی عراق بپیوندد.
کرار که در حال حاضر همراه با تیم ملی عراق در کشور قطر به سر می‌برد در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرآنلاین در مورد ترک تمرینات شاهین بوشهر می‌گوید:« من از زمانی که حمید درخشان هدایت تیم فوتبال شاهین را برعهده گرفت، یک بار با ایشان جلسه داشتم. من از او خواستم که اجازه بدهد تا به اردوی تیم ملی عراق بروم و سرمربی تیم هم موافقت کرد. مصدومیت من هنوز به طور کامل برطرف نشده ولی به درخشان قول دادم که در قطر با امکانات خوبی که وجود دارد مصدومیتم را برطرف کنم و برای بازی‌های شاهین در لیگ برتر و فینال جام حذفی آماده شوم.»
کرار در این پاسخ به این سوال که آیا قرار است شاهین را در فینال جام حذفی همراهی کنی خاطرنشان می‌کند:« من در این مورد تابع تصمیم باشگاه شاهین بوشهر هستم. من نمی‌دانم مسوولان شاهین و همچنین حمید درخشان چه نظری دارند ولی تا آن زمان همه چیز مشخص خواهد شد. با این حال من خیلی دوست دارم که در فینال جام حذفی به میدان بروم.»
کرار در پاسخ به این سوال که آیا در فینال به دنبال انتقام گرفتن از استقلال هستی خاطرنشان می‌کند:«‌ من به هیچ عنوان به این مسائل فکر نمی‌کنم. من اصلا دوست نداشتم از استقلال بروم و این تیم را خیلی دوست داشتم ولی همه می‌دانند چه مشکلاتی برای من به وجود آمد. من هنوز هم استقلال و هواداران این تیم را دوست دارم.»



خسرو حیدری هافبک راست استقلال در بازی با الاتفاق عربستان باز هم درخشید و توانست یک گل مهم را برای این تیم به ثمر برساند.
حیدری درگفت‌وگویی اختصاصی با خبرآنلاین حرف‌هایش را درباره بازی اینگونه آغاز می‌کند:« واقعا یکی از بازی‌های سخت ما بود و خوشحالم که از این مسابقه سربلند بیرون آمدیم. الاتفاق یک تیم حرفه‌ای بود و ما را در بعضی از دقایق به دردسر انداخت ولی خوشبختانه قدرت استقلال و فوتبال ایران را به آنها دیکته کردیم.»
حیدری در ادامه در خصوص حمایت هواداران پرسپولیس از استقلال و همچنین حضور علی پروین در استادیوم آزادی می‌گوید:« من باید تشکر ویژه‌ای از هواداران پرسپولیس داشته باشم و همچنین از علی پروین هم تشکر می‌کنم که برای حمایت از استقلال به استادیوم آمد. من از هواداران استقلال می‌خواهم که پرسپولیس را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنند و برای تشویق این تیم به استادیوم بروند.»
حیدری در مورد خوشحالی گلزن الاتفاق که پیراهنش را بالا داد تا نوشته اف ۱۶ را نشان دهد خاطرنشان می‌کند:« ما این آقای اف ۱۶ را از قبل می‌شناختیم چون بازی‌های الاتفاق را دیده بودیم. وقتی او گل زد جو سنگینی برای ما به وجود آمد ولی خوشبختانه خیلی زود به گل رسیدیم و اگر بازی با تساوی ادامه پیدا می‌کرد کار ما سخت‌تر می‌شد.»
حیدری در خصوص خوشحالی بعد از گلش خاطرنشان می‌کند:« من همیشه دوست دارم بعد از گل زدن به سمت نیمکت بروم و خوشحالی‌ام را با دیگر بازیکنان و اعضای تیم تقسیم کنم. خوشحالم که در این بازی برای استقلال گل زدم.»



تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, | 14:22 | نویسنده : babak

 با اعلام کادر فنی استقلال، تمرینات تیم به مدت ۴ روز تعطیل است. پیش از این تعطیلی سه روزه برای استقلالی‌ها در نظر گرفته شده بود، اما با پیروزی مقابل الاتفاق، حالا تمرینات تیم تا روز پنجشنبه تعطیل خواهد بود. با این اعلام، اولین نوبت تمرین تیم بعد از ۴ روز تعطیلی، از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.



تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, | 14:21 | نویسنده : babak

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از گلزنی فرهاد مجیدی در دیدار الغرافه مقابل الوکره در لیگ فوتبال قطر نوشت: الغرافه با دو گل این ستاره ایرانی بازی باخته را به برد تبدیل کرد.
این سایت در گزارش خود افزود: تیم الوکره در دقایق ابتدایی بازی با گل ‘یونس محمود’ بازیکن سابق الغرافه و زننده گل قهرمانی عراق در فینال جام ملت های ۲۰۰۷ آسیا جلو افتاد اما این برتری فقط سه دقیقه دوام داشت و مجیدی که به صورت قرضی از استقلال به الغرافه رفته اولین گل خود در این تیم را به ثمر رساند تا بازی مساوی شود.

مجیدی که در لیگ قهرمانان ۲۰۱۱ در شش مسابقه استقلال پنج گل زد و بازیکن قرضی تیم العین امارات در زمان قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۰۳ بود، در دقیقه ۲۵ این بازی گل دوم و پیروزی الغرافه را هم به ثمر رساند و این تیم را در جایگاه ششم لیگ قطر قرار داد.

الغرافه مسابقات خود در لیگ قهرمانان آسیا را از روز ۷ مارس با بازی مقابل الشباب العربی آغاز می کند.



تاريخ : جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, | 14:55 | نویسنده : babak

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطالب بروید.



تاريخ : جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, | 14:55 | نویسنده : babak

حنیف عمران‌زاده پس از پایان تمرین امروز استقلال در خصوص بازی روز شنبه مقابل الاتحاد عربستان گفت: بازی سختی داریم چون برانکو شناخت خوبی از فوتبال ما دارد. مسئولان باشگاه خلاصه‌ای از بازی این تیم را به ما داده‌اند تا تماشا کنیم و با نقاط ضعف و قوت آنان آشنا شویم.



تاريخ : جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, | 14:55 | نویسنده : babak

حنیف عمران زاده مدافع تيم فوتبال استقلال گفت:براي حضور در تيم ملي دير نشده است.



تاريخ : جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, | 14:55 | نویسنده : babak
مدافع تیم فوتبال استقلال تهران، از نبودن نامش در لیست جدید کارلوس کوئیروش تعجب کرده است. او انتظار داشت با توجه بازیهای خوبی که برای استقلال انجام داده ملی پوش شود اما در لیست اعلام شده جایی نداشت.


مدافعی سر سخت با ظاهری سر سخت تر و اندامی تنومند.اما احساساتی و رئوف. او را حنیف صدا میزنند ام غیر از این اسم نام  دیگری هم دارد که او را با ان صدا کنند. عمران زاده از فوتبالیست های مکتب شاهین همچنین پاس تهران است و از این حیث کاملا مشخص استکه جزو فوتبالیستهای شناسنامه دار) به لحاظ فوتبالی)ایران است.او حالا و در26 سالگی از بهترین مدافعان حال حاضر استقلال و حتی ایران است.



تاريخ : جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, | 11:58 | نویسنده : babak
خسرو حیدری با اشاره به دیدار روز شنبه تیم فوتبال استقلال برابر الاتفاق عربستان ضمن بیان این مطلب افزود: پس از شکست مقابل پرسپولیس مقابل ذوب آهن یک بازی زیبا توام با پیروزی را برگزار کردیم و توانستیم این دیدار حساس را با موفقیت پشت سر بگذاریم. اگر چه هنوز کارمان تمام نشده ولی پیروزی مقابل ذوب آهن باعث شد تا با روحیه خوب آماده دیدار با الاتفاق عربستان باشیم. هافبک استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا جنگ روانی و بازی تاخیری تیم الاتفاق می تواند تاثیری در روند بازی استقلال داشته باشد، گفت: چندین سال است که در مسابقات لیگ قهرمانان بوده ایم و همیشه شاهد این مسائل بودیم ولی این بار می خواهیم با حمایت هواداران و بدون پرداختن به این مسائل حاشیه ای تیم حریف یک بازی خوب و تماشاگر پسند را ارائه کنیم و با یک برد خوب اجازه مسائل حاشیه ای را به این تیم ندهیم. حیدری از آمادگی خود برای این دیدار خبر داد و افزود: بعد از مصدومیت تمرینات خوبی را انجام دادم و در حال حاضر انگیزه بسیار زیادی دارم

تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, | 23:5 | نویسنده : babak
سایت باشگاه فوتبال الاتفاق عربستان نوشت:حضور چهار بازیکن این تیم که به دلیل مصدومیت نتوانسته اند در روزهای اخیر تمرینات مناسبی انجام دهند در ترکیب تیم الاتفاق مقابل استقلال ایران هنوز قطعی نشده است. به گزارش اوج نیوز،،سبستیان تیگالی، برونو لازرونی، احمد عکاش و مبارک وجدی چهار بازیکن کلیدی تیم الاتفاق هستند که هنوز حضور قطعی آنها با این تیم در دیدار روز شنبه مقابل استقلال ایران حتمی نشده است. غیبت این چهار بازیکن بویژه سبستیان تیگالی که با ۱۸ گل زده در لیگ عربستان یکی از بهترین گلزنان است لطمه زیادی به قدرت این تیم خواهد زد. بر همین اساس برانکو ایوانکوویچ مربی کروات این تیم به شدت در تکاپو افتاده و از کادر پزشکی تیم خواسته تا حداقل یکی دو بازیکن از این جمع را آماده حضور در دیدار مقابل استقلال کند. آخرین تمرین تیم الاتفاق قبل از پرواز به تهران عصر چهارشنبه با حضور سه ملی پوش این تیم به نام های سیاف البیشی، یحیی الشهری و یوسف السالم که به همراه تیم ملی عربستان به استرالیا سفر نکردند برگزار شد. در این تمرینات یک ساعته برای بازیکنان مصدوم تمرینات سبک و ویژه ای در نظر گرفته شد.

تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, | 22:58 | نویسنده : babak
به دلیل تاخیر پرواز تیم الاتفاق عربستان به تهران، کنفرانس خبری این دیدار فردا (جمعه) ساعت ١۴:۳۰ و نشست مدیران ساعت ١۵ در محل روابط عمومی سازمان لیگ برگزار خواهد شد. دیدار تیم های استقلال ایران و الاتفاق عربستان در مرحله دوم پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شنبه ٩٠/١١/٢٩ ساعت ١٧:۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, | 22:58 | نویسنده : babak
در اوایل دهه ۹۰ میلادی آث میلان تیم بی رقیب اروپا بود.و با مثلث هلندی خود ریکارد گولیت و فان باستن دروازه حریفان را به توپ می بست،آنها در سال ۱۹۹۱در ایتالیا با ۶۵گل زده قهرمان لیگ شدند و جام حذفی راهم بردند. کیلومترها اینطرف تر برای استقلال ِ سالهای ۶۹ و ۷۰ ستارگانی چون برادران بیانی، مجید نامجومطلق، رضا احدی، جواد زرینچه، رضا حسنزاده، احمدرضا عابدزاده، عبدالصمد مرفاوی، عباس سرخاب، امیر قلعهنویی،مهدی فنونیزاده، صادق ورمزیار و... بازی می کردند و آنها دو سال بسیار خوب و قهرمانانه را پشت سر گذاشتند ،در این دو سال عین همان اتفاقات خوشایند میلانی ها در ایران برای استقلال افتاد و باهمان تعداد گل زده ای که میلان قهرمان شده بود آبی ها نیز قهرمان لیگ شدند و جام حذفی را هم بدست آوردند. این اتفاقات خواستگاه شعار معروف اس اس آث میلان...سرور لیگ ایران شد. اینبار و در سال ۹۰ یکبار دیگر برای استقلال شانس به دست آوردن چنین افتخاری وجود دارد ، آبی ها امسال با کادر فنی خوب و ستارگان بزرگی که در ترکیب خود می بینند و در دو جام داخلی مدعی اول محسوب می شوند.

تاريخ : شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, | 10:27 | نویسنده : babak
حنیف عمران زاده پس از پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن تصریح کرد: خوشحالم که توانستیم در این مسابقه تمام ایرانی برنده شویم و به مرحله بعدی صعود کنیم. جا دارد از تماشاگرانی که در این هوای بارانی تیم استقلال را تنها نگذاشتند تشکر کنم و امیدوارم در بازی بعدی هم ما را حمایت کنند. وی با اشاره به دیدار بعدی استقلال برابر الاتفاق عربستان افزود: ما معمولا مقابل تیم های عربستانی خوب بازی می کنیم. در این بازی هم که میزبان هستیم و می توانیم با حضور هواداران این تیم را شکست بدهیم. مدافع استقلال در خصوص دیدار با یک تیم ایرانی در مرحله نخست پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: متاسفانه به دلیل از دست دادن کرسی های خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا نتوانستیم چهار سهمیه کامل بگیریم یا کاری کنیم که ایرانی ها در این مرحله به هم برخورد نکنند. ذوب آهن هم تیم خوبی بود و می توانست در این رقابت ها به مراحل بعدی صعود کند.

تاريخ : جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, | 20:26 | نویسنده : babak
مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا امروز با دیدار دو تیم ایرانی استقلال و ذوب آهن از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی و در حضور ۳۳ هزار و هفتصد و پنجاه تماشاگر (طبق اعلام ورزشگاه) برگزار شد و استقلال ۲ بر صفر به پیروزی رسید. خسرو حیدری در دقیقه ۲۲ و آرش برهانی در دقیقه ۶۷برای آبی پوشان گلزنی کردند. توجو مینور داور ژاپنی مسابقه به علی احمدی از ذوب آهن و آرش برهانی از استقلال کارت زرد نشان داد. استقلال در مرحله بعدی پلی آف باید شنبه آینده (۲۹ بهمن) میزبان الاتفاق عربستان خواهد بود، تیمی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ هدایت آن را برعهده دارد. برنده استقلال و الاتفاق به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند. پرسپولیس و سپاهان نماینده های قطعی ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

تاريخ : جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, | 19:45 | نویسنده : babak
استقلال در نيمه دوم هم حملات خود را آغازنمود وآرش برهاني گل دوم استقلال رابه ثمر رساند وبازي باهمين نتيجه پايان يافت.استقلال شنبه با الاتفاغ عربستان در ورزشگاه آزادي ديدارمي كند...

تاريخ : جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, | 18:26 | نویسنده : babak
در بازي مرحله پلي آف باشگاه هاي آسيا دوتيم استقلال وذوب آهن در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند كه اين بازي در نيمه اول با تك گل خسروحيدري به پايان رسيده است...

تاريخ : جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, | 9:21 | نویسنده : babak
علاقه نداشت مهمان ما باشد. هم طبیعی هم بود. می گفت، بعد از دو بازی خوب، جالب نیست که بیاید و مهمان ما باشد ولی از آنجا که طرفداران زندی اصرار زیادی به یک گفت وگوی متفاوت داشتند، باید می آمد. وقتی پای طرفداران را پیش کشیدیم، نتوانست به این درخواست پاسخ منفی بدهد. او نزدیک به دو ساعت حضور داشت و حرف های زیادی زد. از بازگشت دوباره اش، تولد دوباره اش، گلزنی دوباره اش و... او با کاشته هایی که در بازی با سایپا زد طرفدارانش را یاد آن بازی معروف چین در جام ملت های ۲۰۰۷ انداخت. فریدون زندی که می گفت دوست دارد طرفداران در ورزشگاه او را فری صدا بزنند، خنده کنان آمد و خنده کنان رفت. *با این عملکردی که در دو بازی قبلی استقلال داشتی، ما تصور می کنیم فریدون زندی دوباره متولد شده است. (خنده) این دلیل دارد. برایتان تعریف کنم، بعد از مصدومیت طولانی که طبیعی بود نتوانم با قدرت برگردم. من آمدم، چند بازی بودم، چند تا نبودم. می دانی می خواهم چه بگویم؟ وقتی تداوم نداشته باشی، نمی توانی خودت را خوب آماده کنی. اگر یک بازی بیرون باشی، یک بازی، بازی کنی، بدن قوی نمی شود. مدتی نمی توانستم به خاطر پایم تمرین اضافه کنم.

تاريخ : پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | 17:11 | نویسنده : babak
اگرچه دین محمدی و زندی به لحاظ قد و قواره و فیزیک شبیه هم نیستند - یکی بلند قامت و دیگری کوتاه -اما پست بازی و شکل بازی شان تقریباً شبیه یکدیگر است. زندی و البته بازی با ذوب آهن بهانه ای بود تا سراغ آقا سیروس برویم. - استقلال و ذوب آهن جمعه در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار می گیرند. این بازی برای آبی ها خیلی مهم است؟ بله، مهم است و استقلال محکوم به پیروزی در این بازی است. شرایط دو تیم از لحاظ روحی روانی شبیه یکدیگر است چون هر دو مدتی است اوضاع خوبی ندارند اما استقلال تحت هر شرایطی باید برنده این بازی باشد. - با توجه به غیبت بازیکنان شاخص استقلال باز هم از تیم سابقتان توقع پیروزی دارید؟ بله، باید ببرد. من فکر می کنم بازیکنان ذخیره استقلال باید تلاش خود را چند برابر کنند تا جای خالی جباری، تیموریان و میداودی احساس نشود. استقلال مدتی است بد آورده اما بازی های مهم بسیاری باقی مانده و این یک فرصت برای نیمکت نشین ها است. - زندی به خوبی توانست از غیبت این بازیکنان بهره بگیرد. فریدون بازیکن بسیار خوبی است. همانطور که می گویید زندی در غیاب بازیکنان اصلی خط میانی جایگاه خود را در خط میانی تثبیت کرد.

تاريخ : پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | 17:7 | نویسنده : babak
استقلال تهران در شرایطی فردا مقابل ذوب آهن قرار می گیرد که بازیکنان و کادر فنی این تیم یک هفته سخت را پشت سر گذاشتند. مهمترین گلایه استقلالی ها فشردگی مسابقات بود ولی آنها با این برنامه ریزی باید کنار بیایند و چاره ای ندارند. شاگردان پرویز مظلومی امیدوارند با شکست دادن ذوب آهن، دوباره از لحاظ روحی روانی و فنی به شرایط ایده آل برگردند. خسرو حیدری مدافع هافبک استقلال در مورد وضعیت این تیم در یک هفته اخیر و بازی حساس با ذوب آهن به سوالات پاسخ می دهد. - برخی معتقدند استقلال افت کرده، تو هم موافقی؟ خیر، من معتقدم دلیل اصلی نتیجه نگرفتن ما در چند هفته اخیر فقط و فقط خستگی بود. ما یک بازی بسیار سنگین با پرسپولیس انجام دادیم و ۴ روز بعد به مصاف سایپا رفتیم که این بازی هم سخت و سنگین بود. با این حال بازی باخته را با مساوی عوض کردیم. - برخی هم از پرویز مظلومی انتقاد می کنند، نظر تو چیست؟

تاريخ : پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | 16:55 | نویسنده : babak
اتفاقاتی که پس از غیبت او رخ داد نیز حرف هایی دارد: «متاسفانه مصدومیت زنگ خطری ندارد و برای هر بازیکنی در فوتبال جهان اتفاق می افتد. با توجه به پست هایی که من و جباری در آن بازی می کنیم و نقشی که در تیم داریم حضور ما کمک زیادی به تیم استقلال می کند. در واقع نبودن هر یک از بازیکنان تیم استقلال به این تیم لطمه می زند به خصوص اگر بازیکن ثابت و اصلی تیم بوده و درعملکرد تیم تاثیر گذار باشی.» آندو غیبت بازیکنان را در نتیجه دربی اثرگذار می داند: «نبودن بازیکن اصلی و تاثیر گذار در بازی با اهمیتی مثل دربی به تیم ضربه می زند و اگر چند بازیکن اصلی تیم نیز مصدوم باشند دست سرمربی بسته شده و قدرت مانور وی را در جریان بازی تا حدود زیادی کاهش می دهد. در واقع حق انتخاب سرمربی برای ارنج کردن تیمش مقابل تیمی مانند پرسپولیس تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند. من به پرسپولیسی ها به دلیل اینکه تیم برنده دربی بودند تبریک می گویم. تا قبل از ۱۰ دقیقه پایانی بازی تیم ما خوب کار کرده بود و حتی موقعیت های گلزنی زیادی هم داشتیم، به طوری که می توانستیم تعداد گل های زده خود را به عدد ۴ برسانیم. قانون فوتبال این است که اگر گل نزنی گل می خوری..

تاريخ : پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | 11:47 | نویسنده : babak
حنیف عمران زاده پس از تساوی 2 بر 2 مقابل سایپا در پاسخ به این سؤال که چرا خط دفاع استقلال در این چند هفته ضعیف عمل می کند، گفت: خط دفاعی ما ضعیف نیست و هنگامی که حمله می کنیم روی ضد حملات گل می خوریم. وی گفت: سایپا تیم خوبی بود و نشان داد روزهای خوبی در آینده خواهد داشت اما تنها به فکر کسب نتیجه بود و پس از زدن گل دوم عقب نشینی کرد. بعد از دریافت گل دوم نمی توانستیم ساکت بنشینیم و باید برای جبران گل های خورده حمله کردیم. مدافع استقلال در خصوص گلی که توسط داور مردود اعلام شد گفت: در آن صحنه خطای انجام ندادم ولی متاسفانه داور گلم را نادیده گرفت. عمران زاده در پاسخ به این سؤال که چرا مقابل پرسپولیس شکست خوردید گفت: تا دقیقه 80 سر تر از حریف بودیم و گل اول و دوم به پرسپولیسی ها انگیزه داد که آنها گل سوم را هم بزنند. ما 4 بار پرسپولیس را بردیم هواداران مان پیامک برای حریف درست نکردند اما وقتی پرسپولیسی ها یک بار استقلال را بردند دست به این کارها زدند.

تاريخ : پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | 11:33 | نویسنده : babak
مهاجم استقلال در بازی با سایپا مصدوم شد و به ناچار نتوانست نیمه دوم در ترکیب استقلال بازی کند. آسیب دیدگی میداودی موجی از نگرانی میان استقلالی ها به وجود آورده است. آیا میلاد هم هفته ها از میادین دور خواهد شد؟ پاسخ میداودی به این سوال امیدوار کننده است البته برای آبی ها و آبی دوستان! نتیجه آزمایش هایی که از پای آسیب دیده ات به عمل آمد چه شد؟ خدا را شکر مشکل خاصی نیست. در عکس ها مشخص شد مینیسک پایم مشکل ندارد و فقط اندکی کشاله پایم کشیده شد. پس به بازی با ذوب آهن می رسی؟ (قدری مکث می کند) نه! متاسفانه مصدومیتم به شکلی است که نمی توانم در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال بازی کنم اما پس از بازی با ذوب آهن در خدمت استقلال هستم. فکر نمی کنی مشکلی برای مظلومی در این بازی مهم به وجود آید؟ استقلال که به من متکی نیست. خیلی ها آمده اند و رفته اند. خدا را شکر آرش، جرکوویچ، شریفات و خیلی های دیگر هم هستند که می توانند به استقلال کمک کنند. بعد از بازی با ذوب آهن قطعا در خدمت استقلال هستی؟ بله، تا آن روز فیزیوتراپی می کنم. ان شاء ا... برمی گردم و با قدرت در خدمت استقلال هستم.

تاريخ : پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | 11:30 | نویسنده : babak
قرار بود تیم فوتبال استقلال که خود را برای بازی حذفی لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب آهن آماده می کند، امروز در ورزشگاه دستگردی تمریناتش را ادامه بدهد. با این حال بارش برف به حدی بود که زمین چمن این ورزشگاه شرایط خوبی برای تمرین نداشت و مربیان استقلال ترجیح دادند مکان تمرینات را عوض کنند. بازیکنان استقلال با نظر پرویز مظلومی به کمپ تیم های ملی رفتند تا از ساعت ۱۳ روی چمن مصنوعی کمپ تمرینات خود را انجام بدهند. طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ذوب آهن هم باید تمریناتش را در ورزشگاه دستگردی برگزار کند. آنها بعدازظهر امروز می بایست در این ورزشگاه حاضر شوند، اما هنوز مشخص نیست وضعیت چمن دستگردی به ذوبی ها اجازه تمرین می دهد یا نه. تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن روز جمعه و در چارچوب مسابقات حذفی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. برنده این دو تیم در خانه خود از الاتفاق عربستان پذیرایی می کند.

تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:43 | نویسنده : babak

اکبر رضایى پزشک باشگاه استقلال در این باره اظهار داشت: احتمال خیلى کمى وجود دارد که مجتبى جبارى به عمل جراحى نیاز پیدا کند. تلاش ما این است که او بدون نیاز به عمل جراحى بهبود پیدا کند. به همین دلیل برنامه درمانى به او داده ایم تا با فیزیوتراپى بتواند مصدومیتش را درمان کند.وى درباره اینکه آیا جبارى به فینال جام حذفى مى رسد یا نه گفت: تا فینال جام حذفى ۴۵ روز باقى مانده است و احتمال بسیار کمى وجود دارد او به این بازى نرسد. اگر مجتبى با احتیاط پیش برود و به توصیه پزشکان عمل کند به فینال جام حذفى مى رسد و نیازى به عمل جراحى نخواهد داشت. جبارى پارگى مختصرى در مینیسک داخلى خود دارد که تلاش مى کنیم با فیزیوتراپى برطرف شود.پزشک استقلال درباره مصدومیت کمر مهدى رحمتى هم تصریح کرد: مصدومیت او کاملا برطرف شده و مشکلى براى بازى کردن ندارد.



تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:39 | نویسنده : babak

برای دانلود گلها و خلاصه بازی استقلال تهران و پرسپولیس تهران روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک  زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر شده است را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

اینجا



تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:32 | نویسنده : babak

 

برای دانلود گلها و خلاصه بازی سایپا کرج و استقلال تهران روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک  زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر شده است را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

اینجا



تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:31 | نویسنده : babak

پرویز مظلومى، سرمربى استقلال که در ۱۰ دقیقه پایانى داربى ۷۴ نتیجه ۲ بر صفر برده را با ۳ بر ۲ باخته عوض کرد، اعتقاد دارد که هنوز هم تلخى ۱۰ دقیقه پایانى داربى زیر زبانش است. مظلومى در خصوص داربى ۷۴ گفت: ۱۰ دقیقه تلخى را در پایان داربى ۷۴ تجربه کردیم و هنوز هم تلخى این شکست زیر زبانم است زیرا بازیکنان با غرور بازى کردند و نتیجه را واگذار کردیم.وى ادامه داد: خیلى زود جشن پیروزى را گرفتیم و این بازى براى ما یک درس بزرگ بود. درآن دقایق اصلا به تعویض کردن فکر نمى کردم زیرا شوک بزرگى به من وارد شد و در ۲ دقیقه نتیجه بازى مساوى شد. سرمربى استقلال همچنین خاطرنشان کرد: فقط شرمنده هواداران شدیم و تا زمانى که یک جام به آنها تقدیم نکنم، خودم را شرمنده شان مى دانم. معتقدم این هواداران زمانى از من راضى هستند که بتوانم یک جام براى استقلال بدست آورم و خیلى زود شکست در داربى را فراموش مى کنند. مظلومى با اشاره به اینکه داربى ۷۴ نیز به تاریخ پیوست، گفت: بازیکنان باید این بازى را فراموش کنند زیرا حریفان سرسختى در صدر جدول هستند که باید براى قهرمانى آنها را کنار بزنیم و به همین دلیل به بازیکنانم روحیه داده ام. وى در پایان در خصوص بازى با سایپا اضافه کرد: سایپا تیم جوان و با پتانسیلى است که در دور رفت نیز ما را اذیت کرد. آنها در هفته هاى اخیر نتایج خوبى گرفتند و فقط هفته گذشته بود که به مس باختند. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم و به صدر جدول بازگردیم.

 



تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:29 | نویسنده : babak

فریدون زندی پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل سایپا گفت: در حالی که می‌توانستیم برنده شویم به تساوی رضایت دادیم. گل دقایق پایانی ما هم  مردود اعلام شد.

وی در خصوص درخشش در یکی دو مسابقه اخیر استقلال اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم بعد از مصدومیت طولانی مدت می‌خواهم چند بازی پشت سر هم خوب بازی کنم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. از مظلومی هم تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیارم قرار داد.

زندی در خصوص اینکه آیا با این روند به تیم ملی فکر می‌کند یا خیر گفت: فعلا تمام تمرکزم روی استقلال است چون تفکراتی بزرگ دارم می‌خواهم با این تیم ۳ جام بگیرم.

یکی از خبرنگاران پرسید آیا با این روند استقلال می‌تواند یک جام بگیرد که زندی گفت: تیم ما چند هفته است خوب نتیجه نمی‌گیرد اما مطمئن باشید در آینده روندمان تغییر خواهد کرد.

هافبک استقلال در خصوص اینکه رفتن مجیدی تاثیری در این نتایج دارد یا خیر گفت: مجیدی بازیکن بزرگی است اما مطمئن باشید بدون مجیدی هم می‌توانیم هر ۳ جام را بگیریم.



مهدی رحمتی پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل سایپا درباره اینکه ۲ بر صفر از این تیم عقب بودند، گفت: فوتبال همین است. نیمه اول تیم به لحاظ بازی گذشته که شکست خوردیم تحت فشار بود البته فرصت‌های خوبی داشتیم که آنها را از دست دادیم. در نیمه دوم درحال حمله بودیم که روی ضد حمله گل دوم را خوردیم اما بچه‌ها همت کردند و گل های خورده را جبران کردیم.

وی که از فشردگی مسابقات ناراحت بود، ادامه داد: با این خستگی و بی‌بازیکنی، یک سرماخوردگی ساده را هم نمی‌توانیم برطرف کنیم. از سازمان لیگ خواهش می‌کنیم با توجه به اینکه حرفه‌ای هستیم چهارشنبه هم قبل از بازی روز جمعه با ذوب‌آهن برای ما بازی بگذارند. حتی می‌توانند بعد از بازی با ذوب‌آهن، یکشنبه برای استقلال بازی بگذارند.

دروازه‌بان استقلال تاکید کرد: واقعا از این شرایط خنده‌ام می‌گیرد. برای اینکه جام حذفی را قبل از لیگ تمام کنیم و مثل انگلیس زودتر از اتمام فصل جام حذفی به پایان برسد تعطیلات نیم فصل خود را از دست دادیم اما فینال مسابقات را برای اینکه زمین نامناسب حافظیه آماده شود، هر دفعه تغییر می‌دهند. در این مدت ما تیموریان را از دست دادیم.

رحمتی عنوان کرد: به خاطر زمینی که معلوم نیست چه زمانی آماده می‌شود، تاریخ دیدار را چند بار عوض کردند. برای خویشتن‌داری و اینکه بوشهری‌ها ناراحت نشوند، می‌گویند بازی باید در حافظیه باشد. اگر قرار است بر اساس اندازه شهرها مکان فینال جام حذفی مشخص شود، بهتر است در شهر آباده استادیوم می‌ساختند که دقیقاً‌ بازی وسط تهران و بوشهر برگزار شود. واقعا از این وضعیت خسته شدم.

دروازه‌بان استقلال تصریح کرد: جالب است مصاحبه سردار محمدی را خواندم که گفته بود رحمتی از ناراحتی باخت پرسپولیس انتقاد کرده است درحالی که من اصلا از باخت ناراحت نبودم. حرفم این است که باید با حقیقت کنار بیاییم چرا تاریخ جام حذفی را زودتر نگذاشتند. بازی را در جایی گذاشتند که معلوم نیست چه زمینی دارد و همه به ما بخندند.

وی در پاسخ به اینکه چرا ملی‌پوشان متحد نمی‌شوند تا به فشردگی مسابقات اعتراض کنند، گفت: بدبختی بازیکنان این است که پشت هم نیستیم. اگر ما اتحادیه بازیکنان داشتیم، این شرایط نبود. نمی‌گذارند اتحادیه داشته باشیم. اگر اتحادیه داشته باشیم کسی نمی‌توانست به ما زور بگوید.

 

رحمتی اظهار داشت: اگر من صحبت کنم یا علی کریمی‌ها صحبت کنند باید به کمیته انضباطی برویم. سپاهان چون بازیکن ملی‌پوش زیاد ندارد، فاصله بازی‌هایش ۵ روز یک بار است و فشاری هم به آنها وارد نمی‌شود و آهسته آهسته به صدر رسیدند اما استقلال تعطیلات نیم فصل را به خاطر جام حذفی از دست داد.

رحمتی در پاسخ به این سؤال که آیا منظور او از اینکه گفته به زودی پاسخ کسی که استقلال را به سخره گرفته می‌دهد، عزیز محمدی بوده یا خیر، گفت: نه، من در مورد آن بحث حرفم را می‌زنم و قصد بی‌احترامی هم به کسی را ندارم. به عزیز محمدی هم بی‌احترامی نمی‌کنم. او به من خیلی لطف کرده و کسی بود که من را به فجر سپاسی برد اما از اینکه بخاطر خویشتن‌داری می‌گویند بازی فینال جام حذفی باید در حافظیه برگزار شود، ناراحت می‌شوم.

 

وی گفت: همه چیزمان را از دست داده‌‌ایم. مصدومیت میداودی را هم تبریک می‌‌گویم فکر می‌کنم دو بازی دیگر به همین منوال پیش برود من باید از پدرم و بقیه بازیکنان از اقوام خود مثل پسردایی‌ها و پسرخاله‌های خود بخواهند در تمرین شرکت کنند تا بتوانیم ۱۱ نفر شویم.



تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:26 | نویسنده : babak

پرویز مظلومی پس از تساوی ۲ بر ۲ برابر سایپا به همراه بهتاش فریبا به سالن آمد و مقابل خبرنگاران نشست اما به دلیل آنچه سرما خوردگی عنوان شد صحبتی در مورد بازی نکرد و اعلام شد وی به احترام اصحاب رسانه در نشست حاضر شده است.

بهتاش فریبا دستیار مظلومی در مورد این مسابقه گفت: در نیمه اول خوب نبودیم و بازیکنان ما از شوک بازی با پرسپولیس بیرون نیامده بودند اما در ادامه خوب شدند. فاصله بازی‌ها کم است و در نیمه اول از هم گسیخته بودیم و خوب بازی نکردیم. بازیکنان ۱۰ درصد حرف‌های مظلومی را هم انجام ندادند و ظاهرا هنوز از شوک بیرون نیامده‌ بودند.

وی ادامه داد: گل سوم ما به سایپا درست بود. امیدواریم داور اشتباه نکرده باشد ولی آنچه ما از اسکوربورد دیدیم صحت گل را تاکید می‌کرد.

فریبا در مورد وضعیت خط دفاع سایپا گفت: ۲ دفاع وسط ما بیشترین بازی را انجام دادند. در تمام پست‌ها توانسته‌ایم تغییرات بدهیم اما در دفاع وسط این کار را نکردیم. حنیف عمران زاده با مشکل بازی کرد. غیبت تیموریان روی خط دفاع ما تاثیر می‌گذارد او به خط دفاعی ما خیلی کمک می‌کرد.البته کیانوش رحمتی زیاد زحمت کشیده اما فشار روی دو مدافع وسط ما زیاد است و خدا خدا می‌کنیم آنها مصدوم نشوند.

مربی استقلال تاکید کرد: اصل فوتبال این را می‌گوید تیمی که از حریف عقب است حمله کند و تیم دیگر به ضد حمله روی بیاورد. ما بی‌محابا حمله کردیم و توقع خوردن ۲ گل از سایپا را نداشتیم. در تبریز وقتی تراکتورسازی ۱۰ نفره شد از ما ایراد گرفتند که چرا استقلال حمله نکرد اما در دیدار با پرسپولیس که ما حمله کردیم چه نتیجه‌ای به دست آمد و چه اتفاقی افتاد.

وی افزود: مدیریت در زمان بازی مهم است. در بازی با تراکتور سازی بازی را مدیریت کردیم و بردیم و در مسابقه با پرسپولیس نتوانستیم بازی را مدیریت کنیم و شکست خوردیم.



تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, | 14:24 | نویسنده : babak

فریدون زندی که زننده هر دو گل استقلال در مصاف مقابل سایپا بود، در مورد تساوی استقلال در پایان این بازی گفت: به کسب تساوی بسنده کردیم، اما من معتقدم ما امروز حتی شانس برد هم داشتیم.
وی در مورد گلزنی‌اش در این بازی گفت: دو گل زدم، البته یک شوت دیگر هم به سمت دروازه حریف زدم که می‌شد به گل تبدیل شود. جا دارد از آقای مظلومی هم تشکر کنم که فرصتی را در اختیارم قرار دادند تا در پست تخصصی‌ام بازی کنم. حالا هم دوست دارم تا این روند همچنان ادامه داشته باشد و برای استقلال مثمرثمر واقع شوم.
وی در پایان تصریح کرد: درست است که چند هفته‌ای است خوب نتیجه نمی‌گیریم، اما مطمئن باشید به زودی روندمان تغییر خواهد کرد.



تاريخ : جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, | 21:29 | نویسنده : babak
باید دلیل باخت را سر فرصت پیدا کرد... باید ضعف ها را شناخت. باید انصاف را مدنظر داشت. در نیمه دوم و قبل از دریافت گل های ناگهانی، حداقل ۵ بار می توانستیم گل های بیشتری را بزنیم و نزدیم. مسئله برتری حریف نیست. ما به توپ و میدان احاطه داشتیم و از موقعیت های بی پایانی که در اختیارمان بود بهره نبردیم اما حریف این کار را کرد. استقلال برتر بود و می توانست نتیجه ای تاریخی را خلق کند ما به قول آرش برهانی «دست کم گرفتن حریف»، به قول امیرآبادی «بازی را تمام شده دانستن» به قول کیانوش «گل خوردن پس از گل نزدن» و هر دلیل دیگری که می توان متصور شد، نتیجه را به حریف تقدیم کرد. سرت را بالا بگیر هوادار... تیمی که دوستش داری، به حادثه ای باخت که در تاریخ رقم نخورده بود. ایرادی ندارد. ما همچنان در صدریم. ما همچنان منتظر بازی های بعدی هستیم. این بازی تمام شد. حالا باید به فکر بازی های حساس آینده باشیم.

  • قیمت خودرو
  • لیموزین