تاريخ : جمعه 1 دی 1390برچسب:, | 17:20 | نویسنده : babak

برای دانلود گل و خلاصه بازی فجرسپاسی شیراز و استقلال تهران روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک  زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر شده است را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

اینجا



تاريخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, | 16:46 | نویسنده : babak

تمرین امروز استقلال پشت درهای بسته انجام گرفت.

به گزارش اوج نیوز، در این تمرین که از ساعت 13 تا 14/30 برگزار شد هیچ خبرنگار، عکاس و هواداری حضور نداشت.

امیرآبادی و میداوودی همانند روز قبل به صورت انفرادی دور زمین تمرین کردند.

* جباری، رحمتی و شریفات که در روزهای قبل به طور اختصاصی تمرین کرده بودند امروز همرا با تیم، تمرینات خود را پیگیری کردند.

* تمرین با چند دقیقه دویدن و سپس انجام کارهای سرعتی آغاز شده و پس از آن، بازیکنان به مدت 50 دقیقه کارهای تاکتیکی روزهای قبل را مرور کردند.

*با منتفي شدن حضور ساموئل در استقلال،يك مدافع خارجي ديگر امروز با آبي پوشان تمرين كرد.



تاريخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, | 16:46 | نویسنده : babak

سخنان پرویز مظلومی در جمع فوتبال‌نویسان حاضر در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت، گویای اهمیت کار بازیکنان و دشواری مسابقه‌ای بود که با پیروزی صدرنشین تمام شد. 

مظلومی، از عبارت «گلادیاتور» استفاده می‌کند تا مراتب سختی بازی در زمین سفت و سنگی مفروش با چمن مصنوعی را بیان کند.استقلال، در مهار حریف و وادار کردن صاحبخانه به انجام نوعی از بازی که دلخواه آبی‌پوشان تهران بود، بسیار ماهرانه استفاده کرد.باز کردن فضای بازی و استفاده از تمام عرض زمین در زمان حمله و محدود کردن محل حرکت توپ حریف، در زمان دفاع، اصلی‌ترین خواست استقلال بود که به نحو بارز به اجرا درآمد.
استقلال در رشت، هم دانست که بضاعت دفاعی‌اش به بهترین شکل افزایش داده و هم دانست که در خط حمله ترکیبش جورتر و مکمل‌تر می‌شود.داماش، با استقلالی مواجه شد که به خوبی بازی را تند و کند می‌کرد و «باز و بسته» بازی کردن، به اراده مردانش بستگی داشت.
استقلال، در روز نوزدهم با وجود غیبت چند مرد درجه اول و ستاره‌های بزرگ تیمش، نشان داد که یک تیم بزرگ است و لایق‌ترین تیم برای قهرمانی. در رشت بسیاری از بزرگان خواهند باخت. بدون شک، استقلال قوی‌تر و کامل‌تر را، از این پس باید دید. در روزهایی که خسرو، امیرآبادی، آندو، آرش و میداودی به تیمی که دیروز داماش را بدون «زورورزی» برد، اضافه خواهند شد.

تاريخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, | 16:46 | نویسنده : babak

مجتبی جباری، هافبک استقلال که در بازی با سپاهان از ناحیه کتف دچار مشکل شد و نزد پزشکان تیم رفت تا تحت درمان قرار بگیرد.

میلاد میداودی، مهاجم تیم استقلال قرار بود در مقابل داماش گیلان استقلال را همراهی کند و برای این تیم به میدان برود اما سرمربی آبی ها قصد ندارد با استفاده از وی شرایط را در آینده با مشکل روبرو سازد زیرا احتمال ریسک برای بازی دادن به میداودی وجود دارد.
میداوودی که اعلام شده بود از 2 هفته بعد آماده بازی می شود بدلیل عدم حضور آرش برهانی در ترکیب استقلال برای حضور در ترکیب تیم فراخوانده شد اما سرمربی آبی ها در دقایق پایانی قبل از آغاز بازی این شرایط را تغییر داد و از وی استفاده نکرد و نام میداوودی را حذف کرد.
میداوودی برای بازی در ترکیب استقلال در هفته آینده و مقابل مس کرمان آماده می شود . او با رفع کامل مصدومیت این مهاجم می تواند آرش برهانی یا ژرکوویچ را در خط حمله همراهی کند.
شایان ذکر است، مجتبی جباری، هافبک استقلال که در بازی با سپاهان از ناحیه کتف دچار مشکل شد و نزد پزشکان تیم رفت تا تحت درمان قرار بگیرد در جریان دیدار با داماش نیز دچار مصدومیت شد و درد شدیدی را از ناحیه دست احساس کرد.وی قرار است در بیمارستان حاضر شود و تحت درمان قرار بگیرد



تاريخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, | 16:46 | نویسنده : babak

چگونه جی لوید ساموئل وارد ترکیب اصلی استقلال شد؟! برای یافتن پاسخ این سوال باید به ساعاتی قبل از بازی استقلال مقابل داماش رفت
چگونه جی لوید ساموئل وارد ترکیب اصلی استقلال شد؟! برای یافتن پاسخ این سوال باید به ساعاتی قبل از بازی استقلال مقابل داماش رفت؛ جایی که در جلسه فنی مربیان استقلال بر سر بازی کردن با بازی نکردن او بحث‌های فراوانی بود. پرویز مظلومی ابتدا نمی‌خواست از این بازیکن توباگویی در ترکیب اصلی استفاده کند اما سرانجام تصمیم گرفت او را وارد ترکیب اصلی کند. ماجرا از آنجا شروع شد که کادر فنی استقلال برای مهره‌چینی در پست هافبک‌ دفاعی دچار مشکل شد. مظلومی ابتدا می‌خواست زندی را بار دیگر در این پست بازی دهد اما وقتی نمایش او را مقابل سپاهان در ذهن مرور کرد بلافاصله به دستیارانش گفت: «نه، زندی در بازی با سپاهان نتوانست خواسته‌های من را برآورده کند. روی دیگر بازیکنان تمرکز کنید.» دقایقی بعد بهتاش فریبا به مظلومی گفت: «ساموئل چطور است؟!» مظلومی هم چند ثانیه مکث کرد و گفت: «در این پست بازی کرده؟» این سوال باعث شد تا کادر فنی استقلال از خود ساموئل برای پاسخ دادن به این سوال پرس و جو کنند. محمدرضا مولایی، بدنساز استقلال بلافاصله از سوی مظلومی مامور شد ساموئل را از اتاقش به اتاق فنی بیاورد. ساموئل هم آمد و در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانی در پست هافبک دفاعی بازی کنی، گفت: «آقای مظلومی، من آمدم ایران که به استقلال کمک کنم. چند بار در این پست بازی کرده‌ام و مشکلی ندارم. گذشته از آن شما هر جا بخواهید بازی می‌کنم.» حرف‌های ساموئل باعث شد مظلومی خیالش از این پست راحت شود. او پس از شنیدن اظهارات ساموئل به فریبا گفت: «همین خوب است. در ترکیب اصلی بازی‌اش می‌دهیم.» به این ترتیب ساموئل مقابل داماش از ابتدا وارد میدان شد و عملکرد بسیار خوبی هم داشت به‌طوری که حتی حین بازی کادر فنی استقلال به دفعات در صحبت‌های خصوصی از این بازیکن تعریف کردند.



تاريخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, | 16:46 | نویسنده : babak

اسماعیل شریفات مهاجم استقلال که در این فصل توانسته تنها ۲ گل براى تیمش به ثمر برساند در بازى اخیر نیز از جانب داور کارت زردى دریافت کرد که منجر به ۳ کارته شدن وى شد گفت: من به نظر داوران احترام مى گذارم اما به عقیده من پنالتى روى من صورت گرفت. وى در خصوص بازى اظهار داشت: داماش تیم خوبى است و توانست در شروع هر۲ نیمه به ما فشار بیاورد اما با درخشش سیدمهدى رحمتى موفق به گلزنى نشدند تا ما با دست پر به تهران بازگردیم. ما همچنین به خوبى و با تجربه بازیکنانمان توانستیم از کمترین فرصت نهایت بهره را ببریم. او در ادامه افزود: توجه داشته باشید که با این فشردگى بازى ها سطح کیفى پایین مى آید و ناخودآگاه نمى توان بازى هاى جذابى را ارائه داد. همچنین توان بدنى مان نیز تحلیل مى رود و بازیکنان مصدوم نیز زیاد مى شود اما خوشبختانه کادرفنى براى ما پزشک تغذیه در نظر گرفته که برنامه غذایى مان زیر نظر او خواهد بود تا بتوانیم در تمامى بازى ها شادابى لازم را داشت باشیم.



تاريخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, | 16:46 | نویسنده : babak

میلاد میداودی، مهاجم تیم استقلال شرایط حضور در ترکیب آبی ها را ندارد، این بازیکن در ابتدا قرار بود در ترکیب استقلال مقابل داماش به میدان برود، اما این اتفاق رخ نداد و سرمربی تیم در خصوص استفاده از وی ریسک نکرد تا میداودی از نظر بدنی و برای هفته اینده آماده شود.
مهاجم تیم استقلال با رفع کامل مصدومیتش از لحاظ بدنی با مشکل روبرو شده است و در صورت حضور در ترکیب با مشکل جدی روبرو می شد زیرا فشار بدنی عامل ایجاد مصدومیت و تشدید آن است.
از طرفی عنوان شده است که دوران بدنسازی وی تا بازی با مس کرمان به اتمام می رسد،‌ زیرا تمرینات وی بصورت فشرده انجام شده است و اعضای کادر فنی تیم استقلال شرایط وی را کاملا مورد بررسی قرار دادند و مجوز حضور وی در ترکیب تیم نیز صارد شده است.
گفتنی است، الونگ بازیکنی کادر فنی تیم استقلال از جمله نفرات این تیم است که از شرایط ایده آلی برای حضور در تمرینات برخوردار نیست با اینکه مربیان از لحاظ فنی برای حضور وی در ترکیب تیم با مشکل خاص روبرو نیستند و معتقدند که این بازیکن از لحاظ تاکتیکی و فنی می تواند آبی ها را همراهی کند اما الونگ بدلیل دوری از شرایط مسابقه از شرایط ایده آل بدنی برخوردار نیست.
این بازیکن در تیم استرادای اتریش، نیمکت نشینی و سکونشینی بوده و به همین دلیل شرایط ایده الی ندارد تا در ترکیب ثابت استقلال به میدان برود.
برنامه بدنسازی وی طوری تنظیم شده است که بدلیل حضور وی در بازی ها و تمرینات تاکتیکی فشار زیادی را متحمل نگردد به همین دلیل وضعیت برای آمادگی این بازیکن سخت شده است و مربیان سعی دارند تا از الونگ استفاده لازم را ببرند



حنیف ‌عمران‌زاده پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل مس گفت: نیمه اول چند موقعیت داشتیم اما نیمه دوم بد بازی کردیم و مس از تک موقعیت خود استفاده کرد. 

وی در پاسخ به این سؤال که استقلال در نوع بازی نوسان ندارد، گفت: ما مشکلی نداریم. خسته بودیم. 4 روز دیگر باید به شیراز برویم. به نظر من فوتبال ایران در حدی نیست که هر 4 روز ی کبار بازی برگزار کند.

عمران‌زاده در خصوص بازی آینده مقابل فجر سپاسی تصریح کرد: بازی با فجر سخت است به خصوص که در آن زمین باید تیله بازی کرد نه فوتبال.

وی درباره اینکه باید در همان زمین فینال جام حذفی را برگزار کنند، گفت: انشالله در جام حذفی ایران و همه آنهایی که در خارج از کشور این بازی را می‌بییند شاهد بهترین فوتبال زیر توپ زدن خواهند بود.

عمران‌زاده در مورد اینکه اکثر زمین‌های فوتبال همین مشکل را دارند و این به نظر توجیه نیست، گفت: همه تیم‌های مقابل استقلال انگیزه دو برابر دارند و تلاش خود را بیشتر می‌کنند و زمین بد هم در روند کاری تاثیر گذار است.

مدافع تیم استقلال درباره داوری گفت: داوری افتضاح بود. این داور چه کسی بود.



مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت:داور بازي مقابل مس تمركز نداشت و باعث شد آرامش ما بر هم بريزد.
به گزارش اوج نيوز،آرش برهانی درخصوص شکست استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت: باید بهتر از اینها بازی می‌کردیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم، اما آنها روی یک ضدحمله به گل رسیدند و این نهایت بدشانسی بود که در روزی که نفت هم باخته بود، نتوانیم با به دست آوردن سه امتیاز حاشیه امنیت بیشتری با حریفان پیدا کنیم.
وی ادامه داد: متأسفانه داور برای این بازی تمرکز لازم را نداشت و با چند سوت اشتباه باعث شد تا آرامش تیم ما به هم بریزد. من معتقدم حق ما باخت نبود و در روزی که نباید ‌‌باختیم، تا همین موضوع بیش از پیش برایمان ناراحت‌کننده باشد.
برهانی در پایان تصریح کرد: من در این بازی در جناح راست به زمین رفتم و زمان لازم دارم تا در این پست جا بیفتم، با این حال از هواداران هم ممنونم و شرمنده آنها شدم که نتوانستم رضایت آنها را جلب کنم.



اگر قرار است بگوییم دست مظلومی بسته بوده و فرصت چندانی برای جذب مهاجمی بهتر از یرکویچ نداشته بهتر است توجه داشته باشیم که زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان از اینجا کوبید رفت برزیل و مهاجمی به نام سزار را جذب تیمش کرد که طرف در اولین بازیش دو گل به ثمر رسانده است.
1. دربی اخیر ال مادونینا بار دیگر یک قاعده مهم و طلایی در فوتبال را به همه ما نشان داد؛ همیشه تیمی که بهتر و قویتر است برنده نمی شود، خیلی وقت ها هم پیش می آید که تیم ضعیف تر با اتخاذ استراتژی درست تر بازی را در می آورد و به پیروزی می رسد. اینتر به عنوان تیم پنجم جدول بر اساس چنین قاعده ای توانست با تک گل دیه‌گو میلیتو میلان را شکست دهد و تیم همشهری را از صدر جدول به زیر بکشد.

2. این وسط نکته جالبی وجود دارد؛ چند ساعت قبل از دربی بزرگ میلان در تهران شاهد مسابقه ای به مراتب سطح پایین تر بودیم که طی آن تیم ضعیف تر مس کرمان توانست با ارائه فوتبالی مبتنی بر قاعده پیش گفته استقلال صدرنشین را شکست دهد و با 3 امتیاز شیرین به شهرش بازگردد.

بله استقلال در بازی هفته بیستمش شکستی را متحمل شد که می تواند تجربه مناسبی برای مظلومی باشد. تجربه این قانون در فوتبال که برای رسیدن به پیروزی فقط بهتر بودن کافی نیست باید بتوانی بهتر هم بازی کنی.

3. استقلال مقابل مس کرمان نمایش بسیار ضعیفی داشت. این تیم مقابل مس بی برنامه ظاهر شد. بی برنامه نه بدان معنا که برنامه نداشته باشد، نه بی برنامه بود به این دلیل که برنامه هایش تحت تاثیر استراتژی بهتر مس قرار گرفت و رنگ باخت. مظلومی مدعی است تیمش حریف را در نیمه اول تحت فشار گذاشته و طرف مقابل بسته بازی کرده است.

بخشی از مشکل فوتبال ما همین است که افراد شاغل در آن از جمله مربیانی مثل مظلومی دیدگاه حرفه ای ندارند و با مقوله فوتبال صرفا تجربی برخورد می کنند. اصلا گیرم که استقلال کل نیمه اول برتر از حریف بوده (که نبوده) خب که چی؟ مس اگر هم بسته بازی کرده این بخشی از برنامه اش برای مسابقه با تیم پر مهره و صدرنشین لیگ برتر بوده است. آیا مظلومی هم برنامه ای برای خنثی کردن این تاکتیک داشته است؟

4. یک تیم با ترکیب بازیکنان استقلال می تواند بدون نیاز به تاثیرگذاری کادر فنی و خصوصا سرمربی در بسیاری از مسابقات برنده باشد اما خب بازیهایی هم پیش می آید مثل دیدار با همین مس کرمان که به دلیل برخورداری از سرمربی کاربلد و تئوریسینی مثل بلاژویچ نیاز مبرمی به تاثیرگذاری مربی وجود دارد و جالب اینکه مظلومی به دلیل ضعف مفرط فنی همواره در چنین موقعیتهایی کم می گذارد برای استقلال.




تاريخ : پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, | 16:46 | نویسنده : babak

حنیف عمران‌زاده با بیان این مطلب افزود: بازی‌های استقلال در شیراز همیشه دارای جذابیت‌های خاصی بوده و همین مسئله باعث شده تا تماشاگران بسیاری در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: فجری‌ها با توجه به میزبانی در این دیدار و حضور هواداران خود می‌خواهند با پیروزی مقابل ما موقعیت خود را در جدول بهبود بخشند و به وضعیت‌شان سر و سامان دهند.

مدافع تیم استقلال شکست مقابل مس را برای این تیم مثبت ارزیابی کرد و گفت: به اعتقاد من در بهترین شرایط مغلوب مس کرمان شدیم و این شکست ما را بیدار کرد تا بعد از این با غرور بازی نکنیم و حریف‌مان را دست کم نگیریم، چرا که این مسئله اگر تداوم پیدا کند بلای جان‌مان خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در دیدار مقابل مس احساس می‌کردیم که از پیش برنده هستیم و به راحتی سه امتیاز این دیدار را به دست خواهیم آورد اما مسی‌ها خلاف این را ثابت کردند.

عمران‌زاده ادامه داد: اگر در دیدارهای آینده تعلل کنیم مطمئنا صدرنشینی را از دست خواهیم داد و در پایان فصل باید حسرت امتیازهای از دست رفته را بخوریم و شاهد قهرمانی تیمی دیگر باشیم.

مدافع استقلال شرایط این تیم را پس از شکست مقابل مس خوب توصیف کرد و افزود: در طول سه روزی که بعد از دیدار مس زمان برای تمرین کردن داشتیم کادر فنی تلاش بسیاری کرد تا با یک ریکاوری مناسب خستگی را از تن بازیکنان بیرون کرده و آنها را آماده دیدار مقابل فجر کند. امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب و تماشاگرپسند فجری‌ها را در شیراز شکست دهیم.

عمران‌زاده در پایان تصریح کرد: با دوستی و صمیمیتی که بین بازیکنان استقلال وجود دارد و اینکه آنها هم قسم شدند تا با پیروزی در دیدارهای آینده صدرنشینی را حفظ کرده و در پایان فصل جام را به هواداران تقدیم کنند.



تاريخ : سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, | 14:45 | نویسنده : babak

حنیف عمران‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صحبت‌هایش بعد از بازی با مس و واکنش حسین عسگری نایب رئیس کمیته داوران که گفته صحبت‌های او را به کمیته انضباطی گزارش می‌دهد، عنوان کرد: پس از پایان مسابقه به دلیل شکستی که متحمل شده بودیم ناراحت بودم ولی از عملکرد داوری نیز رضایت نداشتم. احساس من این بود که داور می‌توانست بهتر سوت بزند اما حرف‌هایم به قصد توهین و بی‌احترامی به کسی نبود.

وی تاکید کرد:‌ همیشه به جامعه داوری احترام گذاشتم و روز گذشته حرف‌هایم را به گونه‌ای بیان کردم که ظاهرا باعث ایجاد سوء‌تفاهم شده است.

مدافع استقلال در خصوص شکست مقابل مس گفت: متاسفانه در این بازی خوب ظاهر نشدیم و تیمی که خوب بازی نکند، مستحق گرفتن ۳ امتیاز نیست اما به خاطر اینکه از صدر جدول عقب نمانیم روز پنجشنبه برای گرفتن ۳ امتیاز پا یه میدان خواهیم گذاشت. هرچند بازی در زمین حافظیه با توجه به وضعیت چمن بسیار سخت و دشوار خواهد بود.



کیانوش رحمتی هافبک دفاعی استقتلال معتقد است که تیمش در بازی  با مس کرمان از دقیقه ۶۰ به بعد پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شد.

کیانوش در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« ما نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و چند موقعیت ایده‌آل را از دست دادیم ولی در نیمه دو شرایط تغییر کرد و از دقیثه ۶۰ به بعد مس کرمان خیلی بهتر از ما بود. هر چند آنها زیاد موقعیت نداشتند ولی در نهایت بازی را بردند. ما در ۳۰دقیقه آخر بد بودیم و برای حمله کردن برنامه نداشتیم.»

خیلی‌ها معتقدند غیب آندرانیک تیموریان باعث تضعیف خط هافبک استقلال شده است. کیانوش در این مورد می‌گوید:«آندو در میانه میدان یک بازیکن پرتحرک و دونده است که اگر در بازی‌های اخیر حضور داشت مطمئنا مشکلات خط هافبک ما کمتر می‌شد. من امیدوارم آندو هر چه زودتر به ترکیب استقلال برگردد.»

از رحمتی در مورد عملکرد رفیعی داور مسابقه سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:« خیلی صحنه‌ها بود که وجود داشت و می‌توان در موردش حرف زد ولی بهتر است کارشناسان داوری نظر بدهند. بازیکنان مس یا تمارض می‌کردند یا وقت‌کشی در ضمن همه دیدند که پنالتی صددرصد ما گرفته نشد.»



تاريخ : سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, | 14:44 | نویسنده : babak
Steghlal Fan
در خلال بازی استقلال و مس اتفاق جالبی در ورزشگاه آزادی به وقوع پیوست که باعث شد تماشاگران دقایقی استقلال را فراموش کنند و دست از شعار دادن  دست بکشند.در اواخر بازی دوربین تلویزیون صحنه ای را نشان داد که تماشاگری به سرعت در حال ورود به زمین است. جیمی جامپ وطنی موفق شده بود خود را به نزدیکی دروازه رحمتی هم برساند. اما ماموران ورزشگاه خیلی زود واکنش نشان دادند و جلویش را گرفتند. مهدی رحمتی که در نزدیکی صحنه حضور داشت با یک عکس العمل خودش را به تماشاگر رساند تا مانع از این شود که  وی احیانا توسط ماموران مورد ضرب و شتم قرار بگیرد.
البته پیش از این در بازی استقلال و پرسپولیس صحنه مشابهی را به یاد می اوریم که تماشاگری موفق شد از هفت خوا عبور کند و وارد مستطیل سبز ورزشگاه آزادی شود و در اغوش حنیف عمران زاده قرار گرفت. گویی برادری است که پس سال ها در آغوش برادر دیگرش قرار می گیرد.انصافا حنیف نیز در ان صحنه رسم برادری را خوب به جا آورد.

هر چند استقلال دیروز در ورزشگاه آزادی بازی را واگذار کرد اما گلر استقلال با حرکت جوتنمردانه اش خود را بیش از پیش در دلها جا کرد .  شاید جیمی جامپ  ورزشگاه ازادی بعدها از این خاطره به عنوان بزرگنرین افتخار زندگی اش یاد کند.



تاريخ : سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, | 14:43 | نویسنده : babak

به نقل از سایت باشگاه استقلال، آنطور که تصاویر تلویزیونی‌ نشان داد، پژمان منتظری از داور کارت زرد گرفته، اما طی تماس با این بازیکن مشخص شد که او کارتی دریافت نکرده است. پژمان منتظری در این بیست هفته که از لیگ گذشته، تنها یک کارت زرد در بازی با سپاهان دریافت کرده است. از این رو منتظری برای همراهی استقلال در بازی روز پنجشنبه با فجرسپاسی مشکلی ندارد.

*استقلال در هتل پارس شیراز

کاروان تیم استقلال برای رویارویی با تیم فجرسپاسی عصر چهارشنبه راهی شیراز خواهند شد. گفتنی است؛ استقلال اردوی خود در شیراز را در هتل پارس این شهر برپا خواهد کرد.

 *تماشای فیلم بازی با مس در رختکن
اعضای تیم استقلال قبل از تمرین ظهر فردا در رختکن ورزشگاه دستگردی به تماشای فیلم بازی استقلال و مس کرمان خواهند نشست. کادر فنی به بازیکنان اعلام کرده‌اند رأس ساعت ۱۲ در ورزشگاه دستگردی باشند تا فیلم این بازی برای آنها به نمایش درآمده و آنالیز شود.



تاريخ : سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, | 14:42 | نویسنده : babak

شکست خانگی برابر مس کرمان، جریمه ۲ میلیون تومانی برای بازیکنان استقلال در پی داشت

شکست خانگی استقلال یک بر صفر مقابل مس جریمه مالی را برای بازیکنان این تیم در پی داشت. همان طور که پیروزی های داخل و خارج از خانه باعث می شود باشگاه استقلال پاداش هایی را به بازیکنان پرداخت کند در قبال هر شکست مبلغی به عنوان جریمه از قرارداد بازیکنان کسر خواهد شد.

در همین راستا در پی شکست استقلال مقابل مس کرمان که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم کرمانی به پایان رسید، بازیکنان استقلال هر کدام مبلغ ۲ میلیون تومان جریمه شدند. علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال این خبر را تایید کرد.



تاريخ : سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, | 14:39 | نویسنده : babak

  اولین تمرین استقلالی ها پس از شکست از مس کرمان امروز برگزار شد که تصاویری از آن را در ادامه مطلبزیر مشاهده کنید



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, | 14:38 | نویسنده : babak

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: شعار علیه سرمربی تیم صدرنشین و فینالیست جام حذفی که ۴ دربی پیاپی را هم برده منصفانه نبود .

 دکتر فتح‌اله‌زاده به تشریح آخرین وضعیت تیم استقلال شرایط این تیم، شکست آبی پوشان مقابل مس و مسائل مختلف پرداخت .



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, | 14:37 | نویسنده : babak

داور دیدار استقلال و مس روز خوبی را پشت سر نگذاشت و با اشتباهات تاثیر گذار خود باعث رقم خوردن نتیجه ای غیر از آنچه استقلال مستحقش بود شد .

رفیعی در نگرفتن پنالتی برای استقلال سابقه درخشانی دارد ،  وی در نیم فصل نخست رقابت ها نیز  در بازی استقلال و راه آهن اشتباهی فاحش به ضرر آبی ها داشت و خطای پنالتی مدافع راه آهن روی فرهاد مجیدی را نگرفت تا استقلال در مقابل تیم علی دایی متوقف شود. بعد از آن بازی، گفته می شد کمیته داوران رفیعی رابه صورت مخفیانه محروم کرده است که البته خبر آن به صورت رسمی اعلام نشد.

امروز هم رفیعی با اشتباهاتش به شکست استقلال در این دیدار کمک بسیاری کرد ، رفیعی که در صحنه ای خطای عمد هند بازیکن تک کارته مس را ندیده گرفت آنها را از ۱۰ نفره شدن نجات داد و در ادامه بازی با مس کرمان، صحنه مشابه بازی با راه آهن اتفاق افتاد و در حالی که مدافع مس کرمان دست علی حمودی را کشید و خطا را تا درون هجده قدم ادامه داد، باز هم رفیعی دستور به ادامه بازی داد.

امیدواریم داورانی برای بازی های اینچنینی انتخاب شوند که در حد و اندازه نام استقلال باشند تا باز هم استقلال از اشتباهات اینچنینی داوری ضربه نخورد .



تاريخ : سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, | 14:36 | نویسنده : babak

بخواهی از شکست بنویسی، آسان نیست! آنهم در برهه ای از فصل که اکثر مدعیان پیروز از میدان خارج شدند ، امروز شانس با ما یار نبود و باختیم ، اصلا روز ، روز ما نبود ، اما من می خواهم بگویم باختیم که باختیم ! فدای سر تو هوادار آبیدل ، فوتبال هست و بردو باختش ، اصلا همه دنیا می دانند که جذابیت فوتبال در همین برد و باختش است .



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, | 14:35 | نویسنده : babak

 

کیانوش در این بازی ۹۳ % پاسهایش سالم بود

ــ مطمئنا اگر استقلال بازیش را مقابل مس با برد پشت سر می گذاشت ، بازیکنان تیم هم آماربهتری از خود به جای می گذاشتند . شاید در بردها پی گیری آنالیز بازی تیم و بازیکنان برای هواداران جذاب تر باشد ، اما به این نکته باید توجه داشت که آنالیز تیم و بازیکن امروز نه به معنی بالا بردن آنهاست نه برای تخریبشان صورت می گیرد .

متاسفانه در باخت ها همیشه نگاهمان به بازیکنی است که بیشترین اشتباه را دارد یا اگر بازیکن مورد علاقه امان خوب هم بازی نکرده باشد ، در تلاشیم تا او را زیر سبیلی تبرئه کنیم و اینجاست که برای پیدا کردن یک متهم به سراغ بازیکنی می رویم که شاید مقبولیت همگانی کمتری داشته باشد.

مثالی از بازی دیروز: حمودی در طول ۹۰ دقیه بارها و بارها نفوذ کرد و حتی در لحظات پایانی بازی پنالتی مسلمی برای تیم گرفت که فقط داور به آن اعتقاد نداشت ، اما در کنار او خسرو حیدری که به عنوان بازیکن تازه نصف و تعویضی به میدان آمده بود نتوانست در چندین باری که صاحب توپ شده کار خاصی انجام دهد؛ که بارها با ضربات کم جان به توپ و یا پاسهای اشتباه فرصت های خوبی را از تیم می گرفت.

این در حالی بود که در همان نیمه اول حمودی با یک اشتباه صدای تشویق حیدری را از روی سکوها شنید! خوشبختانه آنالیز سند پر اعتباریست که می تواند کمی از ناداوریهایمان بکاهد. ناداوری هایی که معمولا از روی احساستمان بوجود می آید.

برای این بازی کیانوش رحمتی را مورد آنالیز قرار دادیم که در ردیف بازیکنهایی با مقبولیت همگانی کمتر در بین هواداران است. بازیکنی که هر چقدر هم خوب باشد اعتقاد بر آن است که در سطح تیمی مانند استقلال نیست . اما باید به این نکته توجه داشت که سطح فنی یک بازیکن در طول ۹۰ دقیقه مشخص می شود !

۱٫
در بازی دیروز مرد شماره شش استقلالیها یک آمار خوب را از خود به جای گذاشت. او در طول نود دقیقه مجموعا ۴۴ پاس داد که ۴۱ پاس آن سالم به بازیکن هم دسته رسید.

۲٫
در طول بازی ۲ شوت زد که یک ضربه در داخل چهارچوب بود.

۳٫
ارسال بلند و قطری که دو تای آن پشت مدافعان حریف در اختیار بازیکن هم دسته قرار گرفت که منتهی به موقعیت های خطرناکی شد.

۴٫
و ۷ بار توپ ربایی یا خراب کردن بازی حریف در روزی برای این بازیکن اتفاق افتاد که هیچ اشتباه مهلکی از او سر نزد. در ۲ مورد از این توپ ربایی ها ، تیم حریف موقعیت های خوبی را در پشت هجده قدم استقلال بدست آورده بود که با تلاش رحمتی این موقیت ها برای مس از دست رفت.

کیانوش در این بازی ۹۳ % پاسهایش سالم بود که برای یک هافبک دفاعی و در گیر شونده آمار بسیار خوبی محسوب می شود. او در این بازی تنها ۳ پاس اشتباه داد!

 



تاريخ : سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, | 14:33 | نویسنده : babak
تاريخ : سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, | 14:31 | نویسنده : babak

 فرصت مجددی دست داد تا با بهمن فروتن مربی بادانش و علاقه مند به مسایل روز فوتبال دنیا به صحبت بنشینیم. تقریبا از همه چیز صحبت شد . فروتن اعتقاد دارد زنگ خطر برای استقلال زده شده و این تیم بیش از گذشته باید حواسش را جمع کند. او استقلال را در بازی با مس خرگوش بازیگوشی می داند که با جست و خیزهای بی ثمر در یک لحظه از حریف نیش خورد و در حقیقت ۳ امتیاز بی موقع را از دست داد.در ادامه فروتن نگاه مختصری هم به دربی میلان دارد که خواندنش خالی از لطف نیست.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 12:45 | نویسنده : babak
تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 12:44 | نویسنده : babak
تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 12:43 | نویسنده : babak
تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 12:42 | نویسنده : babak
تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 12:40 | نویسنده : babak
تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 12:19 | نویسنده : babak

به گزارش آبیته دات کام ، استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز آخرین تمرین خود را قبل از بازی با مس کرمان در ورزشگاه دستگردی برگزار کرد.

در غیاب میشائیل هنکه که به آلمان رفته مظلومی که از نشست خبری به تمرین رفته بود با لباس شخصی به میانه میدان رفت و تیم را تمرین داد.

* اسماعیل شریفات، حمید عزیززاده و توحید غلامی زیر نظر مولایی مربی بدنساز آبی پوشان به تمرینات جداگانه پرداختند.

* گوران یرکوویچ که اندکی از ناحیه کشاله احساس درد می کند امروز نیز همانند روز گذشته سبک تر از سایر بازیکنان تمرین کرد.

* محور اصلی تمرینات امروز مرور کارهای تاکتیکی بود و بازیکنان به سانتر از جناحین و پاس های کوتاه پرداختند. ضمن اینکه برنامه های تاکتیکی آبی پوشان برای دیدار فردا مرور شد.

* پنج نفر از هواداران استقلال از تمرین این تیم دیدن کردند.
بازیکنان استقلال پس از پایان تمرین راهی هتل المپیک شدند. این تیم از ساعت ۱۶:۴۰ فردا به دیدار مس کرمان می رود.



تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 12:18 | نویسنده : babak

به گزارش آبیته دات کام ، “پرویز مظلومی” در نشست خبری پیش از دیدار فردا با مس کرمان گفت: خاطرات خوبی از مس و مردم خوب کرمان دارم و مجموعه مس و بازیکنان و هواداران این تیم مورد احترام من هستند. با این حال فردا میزبان هستیم و می‌خواهیم از میزبانی خود استفاده کنیم. این تیم در انتهای جدول حضور دارد اما جایگاهش آنجا نیست.

وی افزود: مس از مربی خوبی برخوردار است اما ما با تلاش بازیکنان در پی کسب ۳ امتیاز هستیم. کاملا آنها را می‌شناسیم. در این هفته تنها یک جلسه تمرین تاکتیکی کردیم و بازی در چمن مصنوعی فشار زیادی به بازیکنان ما وارد کرد. امروز تمرین سبکی انجام می‌دهیم تا ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

مظلومی با اشاره به مصدومان و محرومان استقلال گفت: شریفات و تیموریان در جمع ما نیستند اما خوشبختانه بقیه مصدومان ما رسیده‌اند و امیدوار هستیم برای این بازی دقایقی از آنها استفاده کنیم. میداودی و حیدری بهبود پیدا کردند و عزیززاده نیز به شرایط بازی رسیده است. جا دارد از کادر پزشکی تشکر کنم که با این فشردگی بازیکنان را به جمع ما رسانده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه خلأ فرهاد مجیدی را پر کرده‌اید، اظهار داشت: بارها در مورد این بازیکن صحبت کرده‌ام. مجیدی بازیکن بزرگی است و کمک زیادی به ما کرد ولی ما تیم را با شرایط نبودن او عادت داده‌ایم و به مرزی رسیده‌ایم که نبود چند مهره تأثیر آنچنانی در تیم ما نخواهد داشت. برای تقویت خط حمله یرکوویچ را اضافه کرده‌ایم که البته دوستان می‌نویسند جورکوویچ. او از این بابت ناراحت است و دوست دارد نامش “یرکوویچ” خطاب شود. از وقتی مجیدی رفته میداودی مصدوم شده و خوشحالم که او حالا بهبود پیدا کرد و می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: در صحبتهایی که کرده‌ایم یک مهاجم آسیایی دیگر به جمع ما اضافه می‌شود چون ما در ۳ جام درگیر هستیم.

مظلومی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه با توجه به حضور رحمتی در تیم ملی به عنوان گلر اول بهتر نبود یک دروازه‌بان دیگر جذب می‌کردید، گفت: رحمتی را آوردیم که از دروازه ما حفاظت کند. او سال گذشته همین کار را برای تیمش انجام داد و به جز ۱۵ دقیقه اول بازی با داماش موقعیتی به حریف ندادیم. رحمتی نیز مثل همه در کار دفاعی خوب کار کرد و روز خوبی داشت و در ۸۰ دقیقه یک موقعیت گل هم به حریف ندادیم. نیم فصل یک گلر به جمع ما اضافه شده و او سابقه حضور در پاس همدان را در لیگ برتر دارد و دروازه‌بان دیگری داریم که در جام ولایت خودش را نشان داده است.

سرمربی استقلال در خصوص فشردگی مسابقات لیگ برتر گفت: ما نگران هستیم اما چاره‌ای نداریم و باید طبق برنامه‌ریزی لیگ عمل کنیم. حتی نشستی برگزار کردیم که فاصله بازیها را بیشتر کنیم و شاید یکی از دلایل آسیب‌دیدگی بازیکنان همین باشد.

وی تاکید کرد: بین استقلال و ذوب‌آهن هر تیمی بالا بیاید باید به مصاف تیم الاتفاق عربستان برود اما ۴ روز بعد باید بازی کنیم. خواهش من این است که بازی قبل از با دیدار الاتفاق عربستان حذف شود چون یک بازی ملی در پیش داریم و بازیکنان‌مان بسیار خسته هستند.

باید برنامه‌ریزی خود را با AFC هماهنگ کنیم چون ما وقتی در اواخر لیگ هستیم تیم‌های شرق آسیا لیگ‌هایشان به پایان رسیده است. طبق محاسبه‌ای که مسئول رسانه‌ای ما انجام داده ۵۴ هفته در سال وجود دارد که ما باید ۵۴ هفته بازی کنیم. این برنامه‌ریزی در فوتبال ما حرفه‌ای نیست.

مظلومی گفت: برای یک بازی معمولی تیم ملی، سرمربی اردوی ۱۲ روزه را تقاضا می‌کند و دست سازمان لیگ را می‌بندد که بازیها را فشرده برگزار کند. همین طور ساعت بازیها باعث شده تماشاگران کمتری به ورزشگاه بیایند. در تمام شهرها نیز استقبال تماشاگران کم شده و هرچه بیشتر بازی برگزار کنیم مردم از فوتبال دلزده می‌شوند. ما همگام با سازمان لیگ قدم برمی‌داریم و مشکلات را درک می‌کنیم اما اینگونه برگزاری مسابقات به صورت فشرده باعث فرسودگی و آسیب‌دیدگی بازیکنان می‌شود.

مظلومی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه کوئیروش معتقد است برای تیم ملی با برنامه‌ریزی قبلی کار می‌کند و به قول‌هایی که به مربیان باشگاهها داده عمل کرده، گفت: او خودش می‌داند که اگر بازیکنان آسیب ببیند تیم ملی هم ضرر می‌کند. درست است که ایشان با تیم ملی قرارداد دارد اما این باشگاهها هستند که سازندگی می‌کنند و بازیکنان تاپ خود را در اختیار تیم ملی می‌گذارند. سؤال من از کوئیروش این است که آیا تیمهای دیگر جهان به همین شکل بازیکنان را به اردو می‌برند؟

خبرنگاری پرسید که کوئیروش تیم ملی برزیل را مثال زده که از سال ۲۰۱۱ برای جام جهانی ۲۰۱۴ برنامه‌ریزی کرده و مظلومی در این خصوص گفت: هدف ما هم موفقیت تیم ملی است. اگر حرفی می‌زنم نگرانم که بازیکنان مصدوم شوند. همه تلاشمان موفقیت تیم‌ملی است. ما سد راه کوئیروش نیستیم و کمک حال او بوده‌ایم. هنگامی که ۷ بازیکن ما را گرفتند و ۲ روز بعد به ما تحویل دادند تمام لطمه‌اش را ما دیدیم. هوادار نمی‌گوید که چرا استقلال قهرمان نشد و فقط برایش این مهم است که مظلومی تیم را قهرمان نکرد. آنها نمی‌دانند که ما چه مشکلاتی داریم.

وی تاکید کرد: کوئیروش کیفش را می‌کند و پاداشش را می‌گیرد اما مردم نمی‌دانند که ما چه کشیده‌ایم و می‌گویند مظلومی بهانه آورده است. اصول این نیست که بازیکن ۱۵ روز در اختیار تیم ملی باشد و باشگاهها متضرر شوند. ما همه نوع همکاری را با تیم ملی انجام داده‌ایم و من می‌دانم وقتی کوئیروش بازیکنان را به اردو ببرد مسلم بدانید که می‌خواهد برای آنها صبح و بعدازظهر تمرین بگذارد و این درحالی است که بازیکنان ما بدنسازی خود را انجام داده‌اند.

مظلومی ادامه داد: درست است که کوئیروش در خرداد ماه گرفتار تیم ملی است اما ما می‌گوئیم که تعامل برقرار باشد. چه اشکالی دارد که بازیها یکماه دیرتر تمام شود؟ حتی جلسه خوبی را با مربیان تیم ملی گذاشتیم اما قول‌هایی دادند که عملی نشد. متاسف هستم که عده‌ای از مربیان به جلسه نیامدند اما ما خواستار این هستیم که جلسات بیشتر شود تا تعامل بیشتری میان باشگاه‌ها و تیم ملی باشد. برای موفقیت تیم ملی هر کمکی که بخواهند انجام می‌دهیم.



کیانوش رحمتی هافبک دفاعی استقلال ازاینکه قرار است بازی این تیم مقابل داماش در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شود ناراحت است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار گل در مورد این موضوع می‌گوید:«ما هر روز در چمن طبیعی تمرین می‌کنیم و اکثر مسابقات لیگ برتر هم در چمن طبیعی برگزار می‌شود. حالا اگر قرار باشد در چمن مصنوعی بازی کنیم تمامی برنامه‌های ما به هم می‌ریزد چرا که به این شرایط عادت نداریم و همه چیز به نفع میزبان خواهد بود.»

کیانوش ادامه می‌دهد:« از قبل قرار بود که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در رشت در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود ولی حالا استادیوم مسابقه را تغییر دادند که این بازی در چمن مصنوعی برگزار شود و آنها از ما امتیاز بگیرند. چمن مصنوعی سلامتی بازیکنان را تهدید می‌کند ولی به هر حال ما باید برای پیروزی به رشت برویم.»

خیلی‌ها معتقدند غیبت رحمتی و تیموریان مقابل سپاهان احساس شد و کیانوش در این خصوص می‌گوید:« خیلی‌ها از الونگ انتظار داشتند که بدون اشتباه بازی کند ولی او فقط سه جلسه تمرین کرده بود و شاید خیلی از بازیکنان اگر جای او بودند قبول نمی‌کردند که بازی کنند. به نظر من الونگ تعصب خودش را نشان داد و باید از او تشکر کرد. درضمن معتقدم که اگر استقلال تمامی بازیکنانش را در اختیار داشت می‌توانستیم بهتر بازی کنیم.»



تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 12:0 | نویسنده : babak
تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 11:57 | نویسنده : babak
تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 11:56 | نویسنده : babak
تاريخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, | 11:55 | نویسنده : babak

تمامی گلها و خلاصه بازی های استقلال در این فصل برای دانلود در این بخش قرار خواهد گرفت.

 

هفته اول: گلهای دیدار سپاهان اصفهان و استقلال تهران ::. کلیک کنید .::

هفته دوم: گلهای دیدار استقلال تهران و داماش گیلان ::. کلیک کنید .::

هفته سوم: گلهای دیدار مس کرمان و  استقلال تهران ::. کلیک کنید .::

هفته چهارم: گلهای دیدار استقلال تهران و فجر سپاسی ::. کلیک کنید .::

هفته پنجم: گلهای دیدار فولاد خوزستان و  استقلال تهران ::. کلیک کنید .::

هفته ششم: گلهای دیدار استقلال تهران و  تراکتورسازی تبریز ::. کلیک کنید .::

هفته هفتم: گلهای دیدار پرسپولیس تهران و استقلال تهران ::. کلیک کنید .::

هفته هشتم: گلهای دیدار استقلال تهران و ساپیا کرج ::. کلیک کنید .::

هفته نهم: گلهای دیدار استقلال تهران و راه آهن شهرری ::. کلیک کنید .::

هفته دهم: گلهای دیدار ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران ::. کلیک کنید .

::هفته سیزدهم: گلهای دیدار صبای قم و استقلال تهران ::. کلیک کنید .::

هفته چهاردهم: گلهای دیدار استقلال تهران و شاهین بوشهر ::. کلیک کنید .::

هفته پانزدهم: گلهای دیدار شهرداری تریز و استقلال تهران ::. کلیک کنید .::

هفته شانزدهم: گلهای دیدار استقلال تهران و صنعت نفت آبادان ::. کلیک کنید .::

هفته هفدهم: گلهای دیدار نفت تهران و صنعت نفت تهران ::. کلیک کنید .::

هفته هجدهم: گلهای دیدار استقلال تهران و سپاهان اصفهان ::. کلیک کنید .::

هفته نوزدهم: گلهای دیدار داماش گیلان و استقلال تهران  ::. کلیک کنید .::

 



تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:51 | نویسنده : babak
تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:46 | نویسنده : babak

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:اگر صلاح باشد از حیدری و میداوودی مقابل مس استفاده می کنیم.
پرویز مظلومی درباره بازی استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت:شرایط تیم خوب است و بچه ها از لحاظ روحی و روانی در وضعیت مناسبی به سر می برند.برای این مسابقه شریفات را نداریم اما بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.حیدری و میداوودی هم آمده اند و اگر صلاح باشد از آنها استفاده خواهیم کرد.
وی دباره تقابل با مس کرمان،تیم سابقش گفت:با تیمی بازی داریم که من خاطرات فراوانی از آن دارم و هیچوقت دوران حضورم در کرمان را فراموش نخواهم کرد.امیدوارم بازی خوبی شود و با کسب هر ۳ امتیاز برای استقلال همراه باشد.
مظلومی درباره وضعیت بازیکنان خارجی استقلال اظهار داشت:هم گوران و هم ساموئل در شرایط خوبی هستند اما معتقدم از این هم بهتر خواهند شد.الونگ هم همین طور،او هم می تواند کمک کند.



تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:45 | نویسنده : babak

محسن یوسفی در گفت و گو  خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت استقلال قبل از دیدار فردا با مس اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و برای آن که فاصله خود را با تیم‌های پایین جدول زیاد کنیم با تمام وجود در بازی فردا به میدان می‌رویم.

وی افزود: مس تیم بسیار خوبی است ولی آنها خطر سقوط را احساس می‌کنند و برای کسب یک امتیاز به ورزشگاه آزادی می‌آیند. مسی‌ها برای رسیدن به هدف خود یک بازی بسته را ارائه خواهند کرد ولی ما به ۳ امتیاز بازی احتیاج داریم.

هافبک استقلال با اشاره به نتایج رقبای این تیم گفت: رقبا نتایج خوبی می‌گیرند و ما باید فاصله‌مان را حفظ کنیم. اگر در این مسابقه نتیجه نگیریم آنها به ما می‌رسند. همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و در نیم فصل دوم جای اشتباه وجود نخواهد داشت.

یوسفی در خصوص آخرین وضعیت خود تصریح کرد: شرایط خوبی دارم و مصدومیتم برطرف شد و در بازی با داماش نیز برای دقایقی بازی کردم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانم برای استقلال مفید باشیم.



تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:45 | نویسنده : babak

سرمربی استقلال در مورد کلاس توجیهی و دانش افزایی مربیان که به مدت دو روز در آکادمی فوتبال برگزار شد، گفت: کلاس خوبی بود. این کلاس‌ها خوب است چون مربیان دور هم جمع می‌شوند و با هم تبادل نظر می‌کنند که بسیار اهمیت دارد. در چنین کلاس‌هایی مربیان بحث‌های زیادی را با هم انجام می‌دهند، ضمن این که مربیان هم از نزدیک همدیگر را می‌بینند و حتما باید سالی یک بار این کار انجام شود.
مظلومی ادامه داد: در فوتبال دنیا مربیان بزرگ نیز دور هم جمع می‌شوند و با هم بحث و تبادل نظر می‌کنند که این مساله نقشی اساسی در پیشرفت فوتبال دارد.سرمربی استقلال در ادامه بیان کرد: البته اصل فوتبال همان چیزهایی است که همیشه گفته می‌شود، اما نکات ریز و جدیدی بود که در این کلاس گفته شد . مظلومی در پاسخ به این سوال که عملکرد فدراسیون فوتبال را چگونه ارزیابی می کند؟ گفت: این سوال را از من نپرسید. من نباید عملکرد فوتبال را ارزیابی کنم. کارشناسان باید کار فدراسیون را ارزیابی کنند و به من مربوط نمی‌شود. من در کار و حرفه خودم اظهارنظر می‌کنم. در مورد فدراسیون فوتبال کارشناسان بهتری می توانند نظر بدهند.

وی افزود: با این حال به کفاشیان و همکارانش خسته نباشید می‌گویم



تاريخ : شنبه 24 دی 1390برچسب:, | 16:44 | نویسنده : babak

آرش برهانی در گفت و گو با  فارس گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و یک پیروزی خوب در رشت به دست آوردیم. با این حال بازی خوبی انجام ندادیم چون بازیکنان روی چمن مصنوعی بازی می‌کردند ولی تیم دوندگی خوبی داشت.

وی درباره دیدار فردا برابر مس کرمان عنوان کرد: برای این مسابقه انگیزه زیادی داریم ولی بازی سختی در پیش خواهیم داشت. بلاژویچ تحول خوبی در مس به وجود آورده و امیدوارم شرایط ما به گونه‌ای پیش رود که ۳ امتیاز را بگیریم.

مهاجم استقلال در خصوص وضعیت خودش گفت: در بازی قبل استراحت کردم و فکر می‌کنم ریکاوری خوبی داشتم. برای هر بازی انگیزه دارم و با وجود آنکه مقابل تیم‌ شهرم بازی می‌کنم و نسبت به شهرم متعصب هستم اما تمام تلاشم را می‌کنم تا مفید باشم.



  • قیمت خودرو
  • لیموزین