تاريخ : دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, | 16:39 | نویسنده : babak

به گزارش  آبیته دات کام ، در حالی که بازیکنان استقلال دائما از مشکلات مالی دم می زنند ، آنسوی میدان رقیب سنتی استقلالی ها کاملا از نظر مالی تامین به نظر می رسد ، با وجود اینکه نتایج این باشگاه این فصل بسیار ضعیف بوده اما سازمان کمک های مالی خود را به این باشگاه سرازیر کرده و بالعکس باشگاه استقلال تهران را از حق طبیعی خود نیز محروم کرده است .

در ذیل مصاحبه دروازه بان پرسپولیس را مشاهده می کنید که در اینباره حرف هایی را به زبان آورده که شاید برای هوادارن آبی تکان دهنده و مشکوک باشد و آنها را بیش از پیش به فکر فرو برد .

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت که پس از این که در اختیار باشگاه گذاشته شده است، هنوز وضعیتش مشخص نشده است.

میثاق معمارزاده اظهار کرد: من در اختیار باشگاه قرار داده شدم و تا امروز هم هیچ بحثی انجام نشده است. سردار رویانیان هم از من خواسته بود که با هیچ کس مصاحبه نکنم و در انتظار تصمیم مسئولان باشگاه باشم

وی در ادامه با ردخبر مذاکره‌اش با داماش گیلان و تراکتورسازی خاطر نشان کرد: من بازیکن پرسپولیس هستم و با این تیم قرارداد دارم و بنابراین از نظر اخلاقی و حرفه‌ای نمی توانم با باشگاه دیگری مذاکره کنم. متاسفانه در روزهایاخیر روزنامه‌ها از قول من حرف‌هایی را منتشر کردند که همه را تکذیب می‌کنم. من پس از ماجرای در اختیار باشگاه گذاشته شدنم فقط با «ایسنا» مصاحبه کردم و با جای دیگری حرف نزدم.

معمارزاده در ادامه با بیان این که کاملا تابع نظرات رویانیان و زارع است. از این دو نفر تشکر کرد و افزود: می خواهم به نکته ای اشاره کنم که سایر بازیکنان به دلیلی نمی‌توانند آن را عنوان کنند. مسئولان فعل پرسپولیس نمی‌توانند یا دوست ندارند، پول‌هایی را که در باشگاه خرج می‌کنند و پاداش‌هایی را که می‌دهند، رسانه‌ای کنند. بازیکنان پرسپولیس در شرایط موجود کاملا از نظر مالی تامین هستند.

وی ادامه داد: بازیکنان حاضر در هر بازی، در صورت پیروز شدن سه تا چهار میلیون تومان پاداش می‌گیرند، همچنین ذخیره‌ها دو تا دو و نیم میلیون و سکونشینان یک میلیون تومان پاداش می‌گیرند. ما حتی به دلیل تساوی برابر سپاهان ، نفری شش سکه بهار آزادی پاداش گرفتیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: پیروزی برابر ذوب آهن را به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می گویم و امیدوارم پرسپولیس امسال هم مانند دو سال گذشته، قهرمان جام حذفی شود.

 

دلیل تبعیض گذاشتن بین قرمز و آبی چیست ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین