تاريخ : یک شنبه 9 بهمن 1398برچسب:, | 17:46 | نویسنده : babak



دوچرخه سواران..... تاج ........... استقلال

از آغاز تا ابد سرور آسیایی قهرمان
سرور لنگیایی
پرچم بالاست



نظرات شما عزیزان:

رزیتا
ساعت12:49---27 خرداد 1392
سلام خوبی؟ وبلاگ خوشچلی داری میسی ازت میای به منم سر بزنی؟ این گل واسه تو


__________▓▒▒▓
______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
_____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓
_____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓
___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓
___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓
___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
__▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓
_▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓
▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░


so
ساعت11:43---27 خرداد 1392
سلام وب عالی داری از تو بازدید کنندگان می خوام بیاین تو این سایتhttp://sms.nab.loxblog.com/
خیلییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییی حال میده


anita
ساعت2:48---22 ارديبهشت 1392
سلام وب زیبایی داری ممنون به منم سربزنیدوبااجازه پرچم استقلال ازتون کش رفتم امیدوارم راضی باشی

علی
ساعت18:14---12 تير 1391
سلام وب خوبی دارید ممنون

baran
ساعت18:00---21 فروردين 1391
سلام جدول لیگ اسبانیا کووووووووووووو

جواهر.دات.بلاگوب.دات.کام
ساعت17:57---20 بهمن 1390
سلام
من شما رو لینک کردم اما هرچی تلاش می کنم که در لیست لینک دوستان وبم رو قرار بدم نمی شه. چون نمی خوام در لیست لینکستان باشم.
اگه می شه من رو در لیست لینک دوستان قرار بدین.
جواهر.دات.بلاگوب.دات.کام
فکر کنم کد قالب وبلاگتون نمی ذاره که من حتی نام وبلاگمو توی نظرات هم حتی بنویسم احتمالا حساس به واژه ی جاوا هست و چون نام وبلاگ من جواهر هستش نمی شه.
اگه نشد با اجازتون من لینکتون رو از توی وبلاگم برمیدارم.
نیاز نیست توی لینکستان باشم.
اون جا دوست ندارم.
توی لیست لینک دوستان می خوام باشم.
پس وند بلاگم هم
blogveb.com
و حرف اول بلاگم هم j هست.
یعنی jav
به هر حال ببخشید
مرسی


her
ساعت17:51---20 بهمن 1390
سلام
من شما رو لینک کردم اما هرچی تلاش می کنم که در لیست لینک دوستان وبم رو قرار بدم نمی شه. چون نمی خوام در لیست لینکستان باشم.
اگه می شه من رو در لیست لینک دوستان قرار بدین.
مرسی


baran
ساعت18:56---14 بهمن 1390
abi posh salam man ghermeze ghermezam range khonetam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین