تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, | 14:21 | نویسنده : babak

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از گلزنی فرهاد مجیدی در دیدار الغرافه مقابل الوکره در لیگ فوتبال قطر نوشت: الغرافه با دو گل این ستاره ایرانی بازی باخته را به برد تبدیل کرد.
این سایت در گزارش خود افزود: تیم الوکره در دقایق ابتدایی بازی با گل ‘یونس محمود’ بازیکن سابق الغرافه و زننده گل قهرمانی عراق در فینال جام ملت های ۲۰۰۷ آسیا جلو افتاد اما این برتری فقط سه دقیقه دوام داشت و مجیدی که به صورت قرضی از استقلال به الغرافه رفته اولین گل خود در این تیم را به ثمر رساند تا بازی مساوی شود.

مجیدی که در لیگ قهرمانان ۲۰۱۱ در شش مسابقه استقلال پنج گل زد و بازیکن قرضی تیم العین امارات در زمان قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۰۳ بود، در دقیقه ۲۵ این بازی گل دوم و پیروزی الغرافه را هم به ثمر رساند و این تیم را در جایگاه ششم لیگ قطر قرار داد.

الغرافه مسابقات خود در لیگ قهرمانان آسیا را از روز ۷ مارس با بازی مقابل الشباب العربی آغاز می کند.



مدافعی سر سخت با ظاهری سر سخت تر و اندامی تنومند.اما احساساتی و رئوف. او را حنیف صدا میزنند ام غیر از این اسم نام  دیگری هم دارد که او را با ان صدا کنند. عمران زاده از فوتبالیست های مکتب شاهین همچنین پاس تهران است و از این حیث کاملا مشخص استکه جزو فوتبالیستهای شناسنامه دار) به لحاظ فوتبالی)ایران است.او حالا و در26 سالگی از بهترین مدافعان حال حاضر استقلال و حتی ایران است.



تاريخ : جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, | 14:55 | نویسنده : babak
مدافع تیم فوتبال استقلال تهران، از نبودن نامش در لیست جدید کارلوس کوئیروش تعجب کرده است. او انتظار داشت با توجه بازیهای خوبی که برای استقلال انجام داده ملی پوش شود اما در لیست اعلام شده جایی نداشت.


تاريخ : جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, | 14:55 | نویسنده : babak

حنیف عمران زاده مدافع تيم فوتبال استقلال گفت:براي حضور در تيم ملي دير نشده است.



تاريخ : جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, | 14:55 | نویسنده : babak

حنیف عمران‌زاده پس از پایان تمرین امروز استقلال در خصوص بازی روز شنبه مقابل الاتحاد عربستان گفت: بازی سختی داریم چون برانکو شناخت خوبی از فوتبال ما دارد. مسئولان باشگاه خلاصه‌ای از بازی این تیم را به ما داده‌اند تا تماشا کنیم و با نقاط ضعف و قوت آنان آشنا شویم.



تاريخ : جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, | 14:55 | نویسنده : babak

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطالب بروید.



تاريخ : جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, | 11:58 | نویسنده : babak
خسرو حیدری با اشاره به دیدار روز شنبه تیم فوتبال استقلال برابر الاتفاق عربستان ضمن بیان این مطلب افزود: پس از شکست مقابل پرسپولیس مقابل ذوب آهن یک بازی زیبا توام با پیروزی را برگزار کردیم و توانستیم این دیدار حساس را با موفقیت پشت سر بگذاریم. اگر چه هنوز کارمان تمام نشده ولی پیروزی مقابل ذوب آهن باعث شد تا با روحیه خوب آماده دیدار با الاتفاق عربستان باشیم. هافبک استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا جنگ روانی و بازی تاخیری تیم الاتفاق می تواند تاثیری در روند بازی استقلال داشته باشد، گفت: چندین سال است که در مسابقات لیگ قهرمانان بوده ایم و همیشه شاهد این مسائل بودیم ولی این بار می خواهیم با حمایت هواداران و بدون پرداختن به این مسائل حاشیه ای تیم حریف یک بازی خوب و تماشاگر پسند را ارائه کنیم و با یک برد خوب اجازه مسائل حاشیه ای را به این تیم ندهیم. حیدری از آمادگی خود برای این دیدار خبر داد و افزود: بعد از مصدومیت تمرینات خوبی را انجام دادم و در حال حاضر انگیزه بسیار زیادی دارم

تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, | 23:5 | نویسنده : babak
سایت باشگاه فوتبال الاتفاق عربستان نوشت:حضور چهار بازیکن این تیم که به دلیل مصدومیت نتوانسته اند در روزهای اخیر تمرینات مناسبی انجام دهند در ترکیب تیم الاتفاق مقابل استقلال ایران هنوز قطعی نشده است. به گزارش اوج نیوز،،سبستیان تیگالی، برونو لازرونی، احمد عکاش و مبارک وجدی چهار بازیکن کلیدی تیم الاتفاق هستند که هنوز حضور قطعی آنها با این تیم در دیدار روز شنبه مقابل استقلال ایران حتمی نشده است. غیبت این چهار بازیکن بویژه سبستیان تیگالی که با ۱۸ گل زده در لیگ عربستان یکی از بهترین گلزنان است لطمه زیادی به قدرت این تیم خواهد زد. بر همین اساس برانکو ایوانکوویچ مربی کروات این تیم به شدت در تکاپو افتاده و از کادر پزشکی تیم خواسته تا حداقل یکی دو بازیکن از این جمع را آماده حضور در دیدار مقابل استقلال کند. آخرین تمرین تیم الاتفاق قبل از پرواز به تهران عصر چهارشنبه با حضور سه ملی پوش این تیم به نام های سیاف البیشی، یحیی الشهری و یوسف السالم که به همراه تیم ملی عربستان به استرالیا سفر نکردند برگزار شد. در این تمرینات یک ساعته برای بازیکنان مصدوم تمرینات سبک و ویژه ای در نظر گرفته شد.

تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, | 22:58 | نویسنده : babak
در اوایل دهه ۹۰ میلادی آث میلان تیم بی رقیب اروپا بود.و با مثلث هلندی خود ریکارد گولیت و فان باستن دروازه حریفان را به توپ می بست،آنها در سال ۱۹۹۱در ایتالیا با ۶۵گل زده قهرمان لیگ شدند و جام حذفی راهم بردند. کیلومترها اینطرف تر برای استقلال ِ سالهای ۶۹ و ۷۰ ستارگانی چون برادران بیانی، مجید نامجومطلق، رضا احدی، جواد زرینچه، رضا حسنزاده، احمدرضا عابدزاده، عبدالصمد مرفاوی، عباس سرخاب، امیر قلعهنویی،مهدی فنونیزاده، صادق ورمزیار و... بازی می کردند و آنها دو سال بسیار خوب و قهرمانانه را پشت سر گذاشتند ،در این دو سال عین همان اتفاقات خوشایند میلانی ها در ایران برای استقلال افتاد و باهمان تعداد گل زده ای که میلان قهرمان شده بود آبی ها نیز قهرمان لیگ شدند و جام حذفی را هم بدست آوردند. این اتفاقات خواستگاه شعار معروف اس اس آث میلان...سرور لیگ ایران شد. اینبار و در سال ۹۰ یکبار دیگر برای استقلال شانس به دست آوردن چنین افتخاری وجود دارد ، آبی ها امسال با کادر فنی خوب و ستارگان بزرگی که در ترکیب خود می بینند و در دو جام داخلی مدعی اول محسوب می شوند.

تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, | 22:58 | نویسنده : babak
به دلیل تاخیر پرواز تیم الاتفاق عربستان به تهران، کنفرانس خبری این دیدار فردا (جمعه) ساعت ١۴:۳۰ و نشست مدیران ساعت ١۵ در محل روابط عمومی سازمان لیگ برگزار خواهد شد. دیدار تیم های استقلال ایران و الاتفاق عربستان در مرحله دوم پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شنبه ٩٠/١١/٢٩ ساعت ١٧:۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

تاريخ : شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, | 10:27 | نویسنده : babak
حنیف عمران زاده پس از پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن تصریح کرد: خوشحالم که توانستیم در این مسابقه تمام ایرانی برنده شویم و به مرحله بعدی صعود کنیم. جا دارد از تماشاگرانی که در این هوای بارانی تیم استقلال را تنها نگذاشتند تشکر کنم و امیدوارم در بازی بعدی هم ما را حمایت کنند. وی با اشاره به دیدار بعدی استقلال برابر الاتفاق عربستان افزود: ما معمولا مقابل تیم های عربستانی خوب بازی می کنیم. در این بازی هم که میزبان هستیم و می توانیم با حضور هواداران این تیم را شکست بدهیم. مدافع استقلال در خصوص دیدار با یک تیم ایرانی در مرحله نخست پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: متاسفانه به دلیل از دست دادن کرسی های خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا نتوانستیم چهار سهمیه کامل بگیریم یا کاری کنیم که ایرانی ها در این مرحله به هم برخورد نکنند. ذوب آهن هم تیم خوبی بود و می توانست در این رقابت ها به مراحل بعدی صعود کند.

تاريخ : جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, | 20:26 | نویسنده : babak
مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا امروز با دیدار دو تیم ایرانی استقلال و ذوب آهن از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی و در حضور ۳۳ هزار و هفتصد و پنجاه تماشاگر (طبق اعلام ورزشگاه) برگزار شد و استقلال ۲ بر صفر به پیروزی رسید. خسرو حیدری در دقیقه ۲۲ و آرش برهانی در دقیقه ۶۷برای آبی پوشان گلزنی کردند. توجو مینور داور ژاپنی مسابقه به علی احمدی از ذوب آهن و آرش برهانی از استقلال کارت زرد نشان داد. استقلال در مرحله بعدی پلی آف باید شنبه آینده (۲۹ بهمن) میزبان الاتفاق عربستان خواهد بود، تیمی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ هدایت آن را برعهده دارد. برنده استقلال و الاتفاق به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند. پرسپولیس و سپاهان نماینده های قطعی ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

تاريخ : جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, | 19:45 | نویسنده : babak
استقلال در نيمه دوم هم حملات خود را آغازنمود وآرش برهاني گل دوم استقلال رابه ثمر رساند وبازي باهمين نتيجه پايان يافت.استقلال شنبه با الاتفاغ عربستان در ورزشگاه آزادي ديدارمي كند...

تاريخ : جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, | 18:26 | نویسنده : babak
در بازي مرحله پلي آف باشگاه هاي آسيا دوتيم استقلال وذوب آهن در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند كه اين بازي در نيمه اول با تك گل خسروحيدري به پايان رسيده است...

تاريخ : جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, | 9:21 | نویسنده : babak
علاقه نداشت مهمان ما باشد. هم طبیعی هم بود. می گفت، بعد از دو بازی خوب، جالب نیست که بیاید و مهمان ما باشد ولی از آنجا که طرفداران زندی اصرار زیادی به یک گفت وگوی متفاوت داشتند، باید می آمد. وقتی پای طرفداران را پیش کشیدیم، نتوانست به این درخواست پاسخ منفی بدهد. او نزدیک به دو ساعت حضور داشت و حرف های زیادی زد. از بازگشت دوباره اش، تولد دوباره اش، گلزنی دوباره اش و... او با کاشته هایی که در بازی با سایپا زد طرفدارانش را یاد آن بازی معروف چین در جام ملت های ۲۰۰۷ انداخت. فریدون زندی که می گفت دوست دارد طرفداران در ورزشگاه او را فری صدا بزنند، خنده کنان آمد و خنده کنان رفت. *با این عملکردی که در دو بازی قبلی استقلال داشتی، ما تصور می کنیم فریدون زندی دوباره متولد شده است. (خنده) این دلیل دارد. برایتان تعریف کنم، بعد از مصدومیت طولانی که طبیعی بود نتوانم با قدرت برگردم. من آمدم، چند بازی بودم، چند تا نبودم. می دانی می خواهم چه بگویم؟ وقتی تداوم نداشته باشی، نمی توانی خودت را خوب آماده کنی. اگر یک بازی بیرون باشی، یک بازی، بازی کنی، بدن قوی نمی شود. مدتی نمی توانستم به خاطر پایم تمرین اضافه کنم.

تاريخ : پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | 17:11 | نویسنده : babak
اگرچه دین محمدی و زندی به لحاظ قد و قواره و فیزیک شبیه هم نیستند - یکی بلند قامت و دیگری کوتاه -اما پست بازی و شکل بازی شان تقریباً شبیه یکدیگر است. زندی و البته بازی با ذوب آهن بهانه ای بود تا سراغ آقا سیروس برویم. - استقلال و ذوب آهن جمعه در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار می گیرند. این بازی برای آبی ها خیلی مهم است؟ بله، مهم است و استقلال محکوم به پیروزی در این بازی است. شرایط دو تیم از لحاظ روحی روانی شبیه یکدیگر است چون هر دو مدتی است اوضاع خوبی ندارند اما استقلال تحت هر شرایطی باید برنده این بازی باشد. - با توجه به غیبت بازیکنان شاخص استقلال باز هم از تیم سابقتان توقع پیروزی دارید؟ بله، باید ببرد. من فکر می کنم بازیکنان ذخیره استقلال باید تلاش خود را چند برابر کنند تا جای خالی جباری، تیموریان و میداودی احساس نشود. استقلال مدتی است بد آورده اما بازی های مهم بسیاری باقی مانده و این یک فرصت برای نیمکت نشین ها است. - زندی به خوبی توانست از غیبت این بازیکنان بهره بگیرد. فریدون بازیکن بسیار خوبی است. همانطور که می گویید زندی در غیاب بازیکنان اصلی خط میانی جایگاه خود را در خط میانی تثبیت کرد.

تاريخ : پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | 17:7 | نویسنده : babak
استقلال تهران در شرایطی فردا مقابل ذوب آهن قرار می گیرد که بازیکنان و کادر فنی این تیم یک هفته سخت را پشت سر گذاشتند. مهمترین گلایه استقلالی ها فشردگی مسابقات بود ولی آنها با این برنامه ریزی باید کنار بیایند و چاره ای ندارند. شاگردان پرویز مظلومی امیدوارند با شکست دادن ذوب آهن، دوباره از لحاظ روحی روانی و فنی به شرایط ایده آل برگردند. خسرو حیدری مدافع هافبک استقلال در مورد وضعیت این تیم در یک هفته اخیر و بازی حساس با ذوب آهن به سوالات پاسخ می دهد. - برخی معتقدند استقلال افت کرده، تو هم موافقی؟ خیر، من معتقدم دلیل اصلی نتیجه نگرفتن ما در چند هفته اخیر فقط و فقط خستگی بود. ما یک بازی بسیار سنگین با پرسپولیس انجام دادیم و ۴ روز بعد به مصاف سایپا رفتیم که این بازی هم سخت و سنگین بود. با این حال بازی باخته را با مساوی عوض کردیم. - برخی هم از پرویز مظلومی انتقاد می کنند، نظر تو چیست؟

تاريخ : پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | 16:55 | نویسنده : babak
اتفاقاتی که پس از غیبت او رخ داد نیز حرف هایی دارد: «متاسفانه مصدومیت زنگ خطری ندارد و برای هر بازیکنی در فوتبال جهان اتفاق می افتد. با توجه به پست هایی که من و جباری در آن بازی می کنیم و نقشی که در تیم داریم حضور ما کمک زیادی به تیم استقلال می کند. در واقع نبودن هر یک از بازیکنان تیم استقلال به این تیم لطمه می زند به خصوص اگر بازیکن ثابت و اصلی تیم بوده و درعملکرد تیم تاثیر گذار باشی.» آندو غیبت بازیکنان را در نتیجه دربی اثرگذار می داند: «نبودن بازیکن اصلی و تاثیر گذار در بازی با اهمیتی مثل دربی به تیم ضربه می زند و اگر چند بازیکن اصلی تیم نیز مصدوم باشند دست سرمربی بسته شده و قدرت مانور وی را در جریان بازی تا حدود زیادی کاهش می دهد. در واقع حق انتخاب سرمربی برای ارنج کردن تیمش مقابل تیمی مانند پرسپولیس تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند. من به پرسپولیسی ها به دلیل اینکه تیم برنده دربی بودند تبریک می گویم. تا قبل از ۱۰ دقیقه پایانی بازی تیم ما خوب کار کرده بود و حتی موقعیت های گلزنی زیادی هم داشتیم، به طوری که می توانستیم تعداد گل های زده خود را به عدد ۴ برسانیم. قانون فوتبال این است که اگر گل نزنی گل می خوری..

تاريخ : پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | 11:47 | نویسنده : babak
حنیف عمران زاده پس از تساوی 2 بر 2 مقابل سایپا در پاسخ به این سؤال که چرا خط دفاع استقلال در این چند هفته ضعیف عمل می کند، گفت: خط دفاعی ما ضعیف نیست و هنگامی که حمله می کنیم روی ضد حملات گل می خوریم. وی گفت: سایپا تیم خوبی بود و نشان داد روزهای خوبی در آینده خواهد داشت اما تنها به فکر کسب نتیجه بود و پس از زدن گل دوم عقب نشینی کرد. بعد از دریافت گل دوم نمی توانستیم ساکت بنشینیم و باید برای جبران گل های خورده حمله کردیم. مدافع استقلال در خصوص گلی که توسط داور مردود اعلام شد گفت: در آن صحنه خطای انجام ندادم ولی متاسفانه داور گلم را نادیده گرفت. عمران زاده در پاسخ به این سؤال که چرا مقابل پرسپولیس شکست خوردید گفت: تا دقیقه 80 سر تر از حریف بودیم و گل اول و دوم به پرسپولیسی ها انگیزه داد که آنها گل سوم را هم بزنند. ما 4 بار پرسپولیس را بردیم هواداران مان پیامک برای حریف درست نکردند اما وقتی پرسپولیسی ها یک بار استقلال را بردند دست به این کارها زدند.

تاريخ : پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, | 11:33 | نویسنده : babak
مهاجم استقلال در بازی با سایپا مصدوم شد و به ناچار نتوانست نیمه دوم در ترکیب استقلال بازی کند. آسیب دیدگی میداودی موجی از نگرانی میان استقلالی ها به وجود آورده است. آیا میلاد هم هفته ها از میادین دور خواهد شد؟ پاسخ میداودی به این سوال امیدوار کننده است البته برای آبی ها و آبی دوستان! نتیجه آزمایش هایی که از پای آسیب دیده ات به عمل آمد چه شد؟ خدا را شکر مشکل خاصی نیست. در عکس ها مشخص شد مینیسک پایم مشکل ندارد و فقط اندکی کشاله پایم کشیده شد. پس به بازی با ذوب آهن می رسی؟ (قدری مکث می کند) نه! متاسفانه مصدومیتم به شکلی است که نمی توانم در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال بازی کنم اما پس از بازی با ذوب آهن در خدمت استقلال هستم. فکر نمی کنی مشکلی برای مظلومی در این بازی مهم به وجود آید؟ استقلال که به من متکی نیست. خیلی ها آمده اند و رفته اند. خدا را شکر آرش، جرکوویچ، شریفات و خیلی های دیگر هم هستند که می توانند به استقلال کمک کنند. بعد از بازی با ذوب آهن قطعا در خدمت استقلال هستی؟ بله، تا آن روز فیزیوتراپی می کنم. ان شاء ا... برمی گردم و با قدرت در خدمت استقلال هستم.

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 20 صفحه بعد
  • قیمت خودرو
  • لیموزین