تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, | 17:22 | نویسنده : babak

 

 

بالاخره بعد از مدت‌ها حرف و حدیث، اشکان دژاگاه بازیکن ایرانی‌تبار تیم وولفسبورگ آلمان ساعتی قبل وارد فرودگاه امام خمینی تهران شد. ورود این بازیکن به تهران اتفاق هیجان‌انگیزی است که علاقه‌مندان فوتبال مدت‌ها به دنبال شنیدن آن بودند.

ورود اشکان دژاگاه به تهران با ورود جواد نکونام همزمان شد و این دو نفر برخورد گرمی با هم داشتند. کاپیتان تیم ملی ایران که با یک پرواز با اشکان به تهران آمد ، بیرون از هواپیما و در محوطه فرودگاه نیز برخورد گرمی با ملی پوش جدید فوتبال ما داشت .

در هنگام ورود دژاگاه به فرودگاه امام خمینی، تیپ رسمی او با لباس آستین‌بلند و یقه‌های بسته پیراهن کاملا جلب توجه می‌کرد. او به دلیل ناآشنا بودن با جو تهران کمی ملتهب به نظر می‌رسید اما کاملا مشخص بود که بسیار باانگیزه و رضایت خاطر به ایران آمده است.

از طرف فدراسیون فوتبال ایران خراطی برای استقبال از دژاگاه به فرودگاه آمده بود که دقایقی بعد او را سوار بر یک خودروی پژو به هتل اوین انتقال داد. جواد نکونام هم راهی هتل اوین شد اما او با یک خودروی دیگر مسیر فرودگاه تا هتل را طی کرد.

بازیکن ایرانی‌تبار تیم وولفسبورگ وقتی با درخواست خبرنگار برای مصاحبه مواجه شد عنوان کرد: «از طرف فدراسیون تصمیم گرفته‌اند فعلا با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکنم.» او در همان چند جمله‌ای که صحبت کرد از انگیزه بالایش برای بازی در تیم ملی و خوشحالی از حضور در ایران گفت.

خبرنگار از اشکان دژاگاه خواست خطاب به ایرانی‌ها یک جمله به عنوان تیتر بگوید و او هم با لبخند پاسخ داد: «آمده‌ام که با ایران به جام جهانی بروم.» او از فردا به اردوی تیم ملی ملحق خواهد شد و حضورش در بازی مقابل قطر از جذابیت‌های ویژه این مسابقه خواهد بود.

گفتنی است در سفر به تهران پدر اشکان دژاگاه نیز او را همراهی می‌کند.



سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین صبح امروز پیگیر وضعیت جباری بود.

 تمرین تیم استقلال در نوبت صبح امروز ساعت ۱۰:۳۰ در مجموعه انقلاب پیگیری شد و آبی پوشان در زمین گلف این مجموعه به دویدن پرداختند.

هنکه مربی آلمانی استقلال پس از چند روز غیبت امروز همراه آبی پوشان بود و ساموئل بازیکن خارجی استقلال هم با این تیم تمرین کرد.

پرویز مظلومی و سایر استقلالی پیگیر وضعیت مجتبی جباری بودند. این بازیکن امروز زانویش را به تیغ جراحی می سپارد.

تمرین عصر استقلال ساعت ۱۷ در زمین دستگردی برگزار می شود.



تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, | 17:21 | نویسنده : babak

 

 

مهاجم استقلال پس از رفع مصدومیت حالا خود را برای حضور قدرتمند در ترکیب آبی‌ها و عملکرد تاثیرگذار آماده می‌کند. در شرایطی که آرش برهانی برای دیدار مقابل الریان قطر محروم است، رسیدن میداوودی به این دیدار بهترین خبر برای مظلومی بود. با این بازیکن گفتگویی داشتیم که ماحصل آن در زیر پیش‌روی شماست؛

- مثل اینکه مصدومیت را پشت سر گذاشته‌ای و به دیدار مقابل الریان می‌رسی؟

همینطور است. خداراشکر وضعیت خوبی دارم و از هر نظر آماده دیدار مقابل الریان هستم.

- اردو چطور است؟

کادرفنی تصمیم گرفتند تا ۵ روز اردوی تدارکاتی داشته باشیم و بازیکنان هماهنگ‌تر شوند. اردوی خوبی است و تمرینات منظمی را هم پشت سر گذاشته‌ایم. از حریف شناخت خوبی داریم و روی نقاط ضعف و قوت آنها در تمرینات حسابی کار کرده‌ایم.

- حریف چطور تیمی است؟

الریان تیم خوب و قدرتمندی است که از بازیکنان خارجی زیادی هم سود می‌برد. این تیم ۱۴ بازیکن خارجی دارد و باید بگوئیم که به نوعی منتخب جهان است. در هر صورت ما برای برد به میدان می‌رویم و از تلاش دست نمی‌کشیم.

- نظرت در مورد گروه استقلال چیست؟

به نظرم در رقابت‌های آسیایی بازی آسان نداریم و به هیچ عنوان نباید حریفی را دست کم بگیریم. ما باید تلاش کنیم در اولین بازی به پیروزی برسیم تا شروع خوبی در مرحله گروهی داشته باشیم.

- برهانی هم که در این دیدار غایب است؟

آرش در دو دیدار قبلی در مرحله پلی‌‌آف خیلی به ما کمک کرد ویکی از بهترین بازیکنان استقلال بود. دوست داشتیم برهانی در این دیدار هم به میدان می‌رفت تا برای تیم تاثیرگذار می‌شد. در هر صورت اگر خودم در ترکیب قرار گرفتم سعی می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم.

- خیلی وقت است که هواداران منتظر ضربات ایستگاهی تو هستند…

مصدومیت باعث شد تا زیاد نتوانم در ترکیب قرار بگیرم. اما هواداران مطمئن باشند که همان میلاد مورد علاقه آنها خواهم شد و یک ضربه ایستگاهی هم برای الریان کنار گذاشته‌ام.

- فشردگی بازی ها سبب خستگی شما نشده است؟

واقعاً بازی‌ها به شکل عجیبی فشرده برگزار می‌شود. البته هرچی می گوئیم خسته شدیم تاثیری ندارد. در هر صورت باید به برنامه‌ریزی انجام شده احترام بگذاریم و مقابل حریفان قرار بگیریم.

۹۰: دلت برای اردوی تیم‌ملی تنگ نشده است؟

چرا و مطمئنم دوباره به تیم‌ملی برمی‌گردم. من مصدومیت را بطور کامل پشت سر گذاشته‌ام و می‌توانم با بازی‌های خوب دوباره ملی‌پوش شوم.

- نظرت در مورد دیدار مقابل اردن چیست؟

بازی تدارکاتی خوبی بود و قطعا به تیم‌ملی کمک می‌کند. امیدوارم مقابل قطر هم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و با اقتدار به مرحله بعد مقدماتی جام‌جهانی صعود کنیم.

- روز بازی با قطر به ورزشگاه نمی‌روی؟

ما روز بازی در اردوی استقلال هستیم ولی اگر مسئولان اجازه بدهند حتماً به ورزشگاه می‌روم.

- نظرت در مورد عملکرد یرکوویچ و ساموئل چیست؟

از قبل هم گفته بودم که این بازیکنان به زمان نیاز دارند که همینطور هم شد. یرکوویچ و ساموئل به خوبی با بازیکنان هماهنگ شده‌اند و به ما کمک می‌کنند.



تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, | 17:20 | نویسنده : babak

پس از پایان بازی استقلال مقابل الاتفاق که به برتری مطلق استقلالی‌ها انجامید مجتبی جباری به خبرنگاران گفت که پایش به عمل جراحی نیاز دارد اما کمتر کسی فکر می‌کرد که این هافبک خلاق حرفش صحت داشته باشد چراکه او آماده و سرحال در این بازی به میدان رفت اما بعد از ۱۰ روز هافبک شماره ۸ استقلال مینیسک زانوی پای چپش را به تیغ دکتر کیهانی سپرد تا برای حدودا ۶ هفته از میادین فوتبالی دور باشد و هم استقلال و هم تیم ملی از وجودش در بازی‌های پیش رو محروم شوند. هر چند این عمل مینیسک بسیار سبک‌تر و راحت‌تر از رباط صلیبی است ولی باز هم جباری نزدیک به ۲ ماه را باید خارج از گود به تماشای فوتبال بنشیند. جباری اما این چندمین عمل جراحی است که روی پاهایش انجام می‌دهد تا این هافبک خلاق راهی را برود که پیش از این محرم نویدکیا در سپاهان رفته و بارها پایش را به ‌تیغ جراحان سپرده بود. به این ترتیب مجتبی جباری هم بازی‌های مهم استقلال در لیگ برتر را از دست می‌دهد و هم در فینال جام حذفی غایب بزرگ تیمش مقابل شاهین بوشهر خواهد بود. البته ۲ دیدار اول استقلال ‌در لیگ قهرمانان آسیا هم قطعا دیدار‌هایی خواهد بود که مجتبی جباری در آن‌ها حضور نخواهد داشت. در تیم ملی هم جباری غایب خواهد بود و کارلوس کی‌روش او را در بازی با قطر نخواهد داشت؛ هر چند که تیم ملی بعد از بازی با قطر دیدار خاص دیگری را تا فصل بهار در پیش نخواهد داشت و تا آن زمان و به احتمال فراوان مشکل مینیسک زانوی پای چپ مجتبی جباری هم رفع خواهد شد و او یک بار دیگر قادر به بازی ۹۰ دقیقه‌ای خواهد بود. نکته جالب اما در این خصوص سکوت پزشکان باشگاه استقلال است که حاضر نشده اند هیچ خبر یا نکته ای درباره جراحی مینیسک زانوی پای چپ جباری به صورت رسمی اعلام کنند.



تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, | 17:19 | نویسنده : babak

میلاد میداودی در تمرینات اخیر استقلال حضوری فعال داشته و به آمادگی نسبی رسیده است.

میداودی که در جریان بازی مقابل سایپا دچار آسیب دیدگی شد، پس از طی مراحل درمانی به تمرینات استقلال بازگشت و طبق گزارش سایت های خبری و روزنامه های ورزشی یکی از بازیکنان فعال در تمرینات اخیر استقلال است. میداودی که همراه با سایر آبی پوشان در اردوی آماده سازی تیمش در هتل استقلال حضور دارد، در بازی تمرینی عصر دوشنبه استقلالی ها جزو آماده ترین بازیکنان بود و یک گل از فاصله ۳۰ متری به ثمر رساند.

استقلال تهران به مرحله حساسی رسیده که طی آن باید برای قهرمانی جام حذفی و لیگ برتر ایران و صعود به دور دوم لیگ قهرمانان آسیا با حریفان رقابت کند. میلاد میداودی امیدوار است که در این مقطع حساس بتواند برای تیمش کارساز شود و با درخشش در مسابقات پیش رو؛ خوشحالی هواداران استقلال را موجب شود.



 

 

 

 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران ادعای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه استقلالی ها در دربی ۷۳ دوپینگی بوده اند را ادعایی پوچ می داند که فقط به خاطر ناراحتی از باختهای پی در پی مطرح شده است.

مهدی امیرآبادی اظهار داشت: من کنار استقلال در اردو هستم و روزنامه ها را نخوانده ام اما شنیده ام که رویانیان گفته با آن ۳ گل جواب دوپینگی ها را دادیم. نمی دانم وی بر چه اساس چنین اتهامی را به استقلال نسبت داده است. بالاتر از کمیته ضد دوپینگ که مرجعی برای رسیدگی به این موضوع وجود ندارد و حالا که ما بی گناه شناخته شدیم این آقا چطور به خودش اجازه می دهد چنین حرفی را بزند.

وی ادامه داد: البته من تا حدودی به رویانیان حق می دهم که این حرفها را بزند. بالاخره آنها ۴ بار در دربی باخته اند و باید هر طور که شده این موضوع را تلافی کنند. من به دوستان پرسپولیسی پیشنهاد می دهم بیایند مثل ما حرفهایشان را در زمین فوتبال بزنند نه در رسانه ها. ما ۴ بار برده ایم و آنها یک بار و این آمار اصلا قابل مقایسه نیست. آقایان دارند شلوغش می کنند که دیگر کسی نگوید پرسپولیس ۴ بار دربی را باخت.

امیرآبادی در پایان گفت: خدا را شکر می کنم که پاک بودم و مشخص شد که هیچ مشکلی نداشته ام. این اتهامات هم بی پایه و اساس است و در کمیته ضد دوپینگ معلوم شد که همه چیز سوءتفاهم بوده است.



تاريخ : سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, | 17:18 | نویسنده : babak

استقلال که سومین روز از اردوی آماده‌سازی خود را در هتل استقلال برگزار می‌کند ساعت ۱۷ روز در ورزشگاه دستگردی تمریناتش را زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

 

در تمرین امروز هنکه مربی آلمانی آبی‌پوشان حضور پیدا کرد اما نکته قابل توجه عدم مشارکت هنکه در برنامه‌های تاکتیکی بود و همانند چند روز گذشته پرویز مظلومی تیم را تمرین داد.

*‌ جی لوید ساموئل تا شب گذشته در مرخصی حضور داشت امروز به سایر آبی‌پوشان ملحق شد. وی در این خصوص گفت: به این خاطر از مسئولان استقلال بیشتر مرخصی گرفته‌ام تا به امارات بروم و از آنجا ویزای کارم را دریافت کنم. تا روز یکشنبه مرخصی داشتم و امروز در تمرینات شرکت کردم.

* یک گروه فیلمبرداری از باشگاه استقلال برای تهیه گزارش به ورزشگاه دستگردی آمده بود.

 

* حدود ۱۵ نفر از هواداران تیم استقلال در تمرین امروز حضور داشتند.

* مظلومی برنامه‌های متفاوتی را نسبت به روزهای قبل برای بازیکنان استقلال در نظر گرفته بود.

در ابتدا بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردند و سپس در گروه‌های دو نفره با ضربات سر با یکدیگر کار می‌کردند. در بخش دیگری از تمرین مظلومی فوتبالی را برای بازیکنان در نظر گرفت که در آن هافبک‌‌ها به صورت جداگانه و مدافعان و مهاجمان به همین صورت وظایف خود را انجام می‌دادند.

 

* در اواسط فوتبال درون تیمی میلاد میداودی از فاصله دور با ضربه زیبا دروازه را باز کرد که این مسئله با تشویق مظلومی و سایر بازیکنان همراه شد. این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به همراه فریدون زندی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال در تمرینات به حساب می‌آیند.

* نقدی‌زاده رئیس کانون هواداران و ارژنگی‌نیا آنالیزور تیم در تمرین حضور داشتند.

* بازیکنان استقلال پس از پایان تمرین امروز به هتل استقلال محل برپایی اردوی خود بازمی‌گردند. این تیم فردا صبح به استراحت می‌پردازد و تنها در یک نوبت بعد از ظهر برنامه‌های آماده‌سازی خود را پشت سر خواهد گذاشت.



 

 

 

علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه نخستین همایش مدیران باشگاه‌های خصوصی کشور گفت: این یک امر مهم است و من خوشحال هستم که وزیر ورزش به این امر توجه کردند. فوتبال امروز یک صنعت پر درآمد، پر سود و در عین حال پر مخاطب است. برای اینکه از صحنه‌های جهانی عقب نمانیم باید به این مقوله توجه زیادی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که هنوز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی‌ نشده‌اند اظهار داشت: سنگ بزرگ علامت نزدن است. حدود ۱۶ – ۱۵ سال است در این مورد صحبت می‌‌شود اما هنوز کاری صورت نگرفته است. فکر می‌کنم به جای اینکه آنها را واگذار کنیم بخشی از آن را واگذار کنیم تا کم‌کم به طور کامل در بخش خصوصی قرار بگیرند.

فتح‌الله‌زاده اضافه کرد: یک روز استقلال و پرسپولیسی داشتیم که یک ایران پشت آن بود اما امروز تجزیه و تحلیل شده‌ایم. به جای اینکه تیم‌های دیگر را به سطح این دو تیم برسانیم استقلال و پرسپولس را در سطح تیم‌های دیگر برده‌ایم و این در فوتبال ما خوشایند نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: اگر به کشورهای حوزه خلیج فارس توجه کنیم می‌بینیم که آنها در حال تقویت خود هستند. آنها کشورهایی هستند که از نظر پتانسیل و خلاقیت بازیکنان نسبت به ما پایین‌تر هستند و می‌توانند سهمیه در آسیا بگیرند اما ما نمی‌توانیم چرا که زیر ساخت‌هایمان ایراد دارد.

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه پیش از این گفته بود اگر استقلال خصوصی شود قطعا با تدابیری که دارد می‌تواند یکی از بهترین باشگاه‌ها در سطح آسیا باشد و آیا می‌توان به این هدف رسید تصریح کرد: نه؛ من چشم‌انداز خوبی نمی‌بیینم. حتی ما واگذاری را پیشکش کرده‌ایم و گفتیم شما ۱۰ سال با ما قرارداد ببندید و این امتیاز برای شما اما ۱۰ سال اختیارات را به ما بدهید و من قول می‌دهم قبل از ۱۰ سال استقلال صاحب استادیوم شود. این پتانسیل وجود دارد اما وقتی نمی‌دانیم یک سال هستیم یا دو سال نمی‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم. این برنامه‌ریزی نبودن و باری به هر جهت بودن توان باشگاه‌ها را کاهش می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همکاری نکردن برای خصوصی شدن از سوی وزارت ورزش است یا مجلس گفت: مجموعه سلسله کارهایی وجود دارد که مختص یک جا نیست. در مجموع این اراده وجود ندارد تا این دو باشگاه به سرانجام برسد. یک مجموعه همدل لازم است تا استقلال و پرسپولیس به سرانجام برسند.

به گزارش فارس مدیرعامل استقلال در ادامه درباره اینکه کفاشیان گفته فتح‌الله‌زاده و قریب برای چهار سال آینده تلاش کنند عنوان کرد: کفاشیان چنین حرفی نزده است. من اصلا قرار نبود کاندیدا شوم. کفاشیان گفته فتح‌الله زاده برای ریاست فدراسیون مستعد است ولی به احترام من نیامد اما رای خوبی داشت و من هم به حرمت پیشکسوتان شرکت نکردم. امیدوارم دوستان تلاش کنند رئیس خوبی انتخاب شود.

فتح‌الله زاده درباره انتخابات فدراسیون فوتبال یادآور شد: همه حق دارند کاندیدا شوند. هنوز به ریزه‌کاری‌ها آشنا نیستیم و معتقدم در سال‌های آینده حتی هیئت‌ها کاندیدا معرفی خواهند کرد. دوستان نباید به سمت حاشیه‌های سیاسی بروند. ما ورزشی هستیم و باید خصلت پهلوانی را حفظ کنیم. نباید افراد یکدیگر را تخریب کنند و کسی هم که رای آورد به او کمک کنیم. اگر کسی هم رای نیاورد این شکست نیست.

فتح‌الله زاده درباره عدم حضور تیموریان و جباری در آسیا گفت: متأسفانه به جای اینکه در مصاف آسیایی حمایت شویم شایعات عجیبی می‌شنویم و این درست نیست. بعضی از دوستان به این امر دامن می‌زنند که ما دوپینگی بوده‌ایم و بازی‌ها را برده‌ایم اما باید بگویم ما یک بازی نبرده‌ایم بلکه ۴ دربی برده‌ایم آیا در آنها هم دوپینگی بوده‌ایم؟ شما که در رده هشتم جدول هستید! همه تیم‌هایی که شما را برده‌اند دوپینگ کرده‌اند؟ اینها حرف‌های خوبی نیست.

وی افزود: رویانیان صحبت‌های خوبی را مطرح نکرد. من حرمت نگه می‌دارم و این را به حساب دوره آموزشی وی می‌گذارم چرا که در دوره آموزشی چنین خطاهایی وجود دارد. شما هم بازیکنی که خریده‌اید دوپینگی است، پس چرا خریده‌اید؟ شما پولادی را کنار بگذارید، ما هم امیرآبادی را کنار می‌گذاریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: یک سری از مکمل‌هایی وجود دارند که فیفا اجازه می‌دهد بازیکنان از آن استفاده کنند. متأسفانه در بعضی از این مکمل‌های مجاز مقداری آلودگی از برخی مواد نیروزا وجود دارد. ما ۴ بار پرسپولیس را برده‌ایم و هر ۴ بار هم تست دوپینگ انجام داده‌ایم. در هیچ دوره‌ای با انصاری فرد، عابدینی، غمخوار و کاشانی تنش‌ نداشتم. از رویانیان تقاضا می‌کنم فرهنگی‌تر برخورد کند و مواظب صحبت‌هایش باشد.

فتح‌الله زاده همچنین درباره حمایت از گزینه‌های انتخابات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تا یک ماه پیش هیچ فکری برای گزینه‌های دیگر نداشتم. همه متفق القول بودیم کفاشیان مناسب است و می‌تواند این کار را ادامه دهد تا اینکه دوستانم عزیز محمدی و قریب ثبت‌نام کردند. حالا فکر کنید که هر سه دوستم کاندیدا شدند، من باید چه کنم؟ امیدوارم هر سه تلاش کنند و مجمع به هر فردی رای دهد از او حمایت خواهیم کرد.

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه گفته می‌شود با او تماس گرفته و صحبت‌های پشت پرده شده گفت: من مدیر باشگاهی هستم که حکمم را وزیر داده و قاعدتا باید با من تماس بگیرند اما تاکنون هیچ تماسی نداشته‌ام و چیزی به من گفته‌اند. اینها جو سازی است. وزارت ورزش هم درست است کاندیدا معرفی کرده اما به دنبال افراد نیست که با آنها تماس بگیرد.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود قریب قرار است مدیرعامل باشگاه استقلال را در سال آینده داشته باشد تصریح کرد: من چیزی نشنیده‌ام. قریب از دوستان خوبم است و خوشحال می‌شوم به جای من کار را ادامه بدهد.اگر واقعا وزارت ورزش این کار را کرده باشد مشکلی ندارم. قریب گزینه خوبی است. اگر در فدراسیون فوتبال نتوانست موفق شود گزینه خوبی برای استقلال است و من استقبال می‌کنم.



تاريخ : شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, | 21:46 | نویسنده : babak
در فوتبال ما کمتر شاهد بوده ایم بازیکنی از تحصیلات عالیه برخوردار باشد اما اسماعیل شریفات علاقه زیادی به درس خواندن دارد و در حال حاضر دانشجوی رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی است. او اعتقاد دارد این موضوع کمک خواهد کرد تا از مسایل مختلف درک بالاتری داشته باشد. مصاحبه مهاجم ریزنقش استقلال را بخوانید. - در تمرینات غایب هستی. دلیل این موضوع چیست؟ در حال رسیدگی به امور دانشگاهی خود هستم و در این باره با پورحیدری و اعضای کادرفنی هماهنگی لازم را انجام داده ام. آنها در جریان این موضوع هستند و بدون هماهنگی غیبت نکرده ام. - دانشجوی چه رشته ای هستی؟ دانشجوی رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی - ترم چند هستی؟ در حال حاضر ترم ششم را پشت سر می گذارم. - خداوکیلی درس خوانی یا ناپلئونی قبول می شوی؟ تا زمانیکه در دبیرستان درس می خواندم معدل من کمتر از هفده نبود اما در حال حاضر با توجه به شرایط، فرصت کمتری برای درس خواندن پیدا می کنم و معدلم حدوداً چهارده است. - در کنار فوتبال درس هم می خوانی این موضوع سخت نیست؟ به درس خواندن هم مثل فوتبال بازی کردن علاقه زیادی دارم. به همین دلیل با علاقه هر دوی آنها را انجام می دهم.

تاريخ : شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, | 21:39 | نویسنده : babak
آندرانیک تیموریان در گفت و گویی به تشریح آخرین وضعیت خود می پردازد. او زمان خارج کردن پیم از پایش را اعلام می کند: «هفته آینده قرار است پیم درون انگشتم را خارج کنم. با تشخیص دکتر کیهانی و زمانی که وی مشخص می کند، نرم دوی را آغاز خواهم کرد. در حال حاضر اوضاع و احوالم خوب است و احساس خوبی دارم. دیگر دردی ندارم اما تا دکتر اعلام نکند نمی توانم کار را شروع کنم. در حال استراحت هستم تا به آمادگی مطلوب برسم. هفته ای یک بار پانسمان پایم را تعویض می کنم و در مجموع احساس می کنم مشکل خاصی وجود ندارد.» آندو به دقت پیگیر بازی های تیمش است: «بازی های استقلال را به دقت دنبال می کنم. مقابل الاتفاق بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.»

تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, | 14:30 | نویسنده : babak

برای دانلود گلها و خلاصه بازی استقلال تهران و الاتفاق عربستان روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک  زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر شده است را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

اینجا



تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, | 14:29 | نویسنده : babak

خسرو حیدری بازیکنی که این روزها در اوج فوتبال خود بسر می برد امروز بار دیگر برای استقلال گلزنی کرد ، گلی که استقلال را از اتفاق پیش انداخت و موجب برتری آبی پوشان شد .



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, | 14:28 | نویسنده : babak

آرش برهانی مهاجم تکنیکی و گلزن استقلال  امروز در پیروزی مقابل الاتفاق نقش پررنگی را ایفا کرد . آرش که بارها با نفوذ هایش خط دفاعی تیم حریف را آزار داده بود در نیمه دوم پس از اینکه استقلال گل تساوی را دریافت کرد با یک نفوذ از جناح چپ و یک پاس زیبا خسرو حیدری را صاحب موقعیت گلزنی کرد و خسرو گل پیروزی بخش تیم را به ثمر رساند .



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, | 14:27 | نویسنده : babak
 با برد دومی که امروز در بازیهای پلی آف بدست آوردیم بالاخره به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را پیداکردیم
در واقع این دو بازی ی که در این مرحله انجام دادیم صدقه سری برنامه ریزی و ضعیف کار کردن مدیران فدراسیون در گرفتن سهمیه جام باشگاههای آسیا بود که باعث آن شد که استقلالی ها با وجود بازیکنان مصدوم و محروم بسیار از این مرحله به سلامت عبور کند و به لیگی راه پیدا کند که ازابتدا در آن قرار گرفته بود و فقط ضعف مسئولان فدراسیون فوتبال باعث برگزاری این دو بازی شده بود


مع الوصف استقلالی ها در روزی که تماشاگرانشان در ورزشگاه آزادی حضوری گسترده داشتند و با وجود بارندگی و سرمای شدید تهران استقبال خوبی از این بازی کردند توانستند تیم الاتفاق عربستان را به سه گل از پیش روی بردارندو به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنند.
در این بازی کادرفنی با قرارگرفتن مجتبی جباری در ترکیب اصلی روحیه عجیبی هم به بازیکنان هم تیمی و هم تماشاگرانی که به استادیوم رفته بودند،دادند و به قولی همه فوتبالدوستان را را شوکه کردند.جباری در این بازی با وجود اینکه معلوم بود هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده است و نمی تواند همان مجتبی دراوج نیم فصل اول باشد،اما کادر فنی و مخصوصا پرویز مظلومی همانند تمامی تماشاگران استقلالی به وی اطمینان داشتند و در این دیدارهم دیدیم که این اعتماد بی دلیل نبوده و جباری با پاس های تک ضرب و توپهای که در عمق برای مهاجمین استقلال موقعیت می ساخت،به بازی و نوع نمایش آبی پوشان جذابیت خاصی داده بود استقلالی ها درنیمه اول بازی علاوه بر گلی که یرکوویچ به ثمررساند،موقعیتهای خوب و مسلم دیگری را هم بدست آوردند،اما یا با بی دقتی مهاجمین خود و یا با بدشانسی از دست می دادند.

آرش برهانی را می توان به نوعی ستاره این بازی بنمامیم. اگر ازحرکت نامناسبی که بعد از تعویض شدنش انجام داد بگذریم،برهانی در این بازی شاید می توان گفت ستاره میدان و یا یکی از دو بازیکن تاپ و فوق العاده این بازی بود.آرش علاوه بر گلی که به ثمر رساند بارها با جایگیری های دقیق خودش را درموقعیت های عالی قرارداد و همچنین برای بازیکنان هم تیمی اش موقعیتهای مسلم گلزنی بسیاری فراهم نمود.برهانی چند وقتی است که در نوع بازی خودش تحول خاصی داده است و یکی از انها سر بالا بازی کردن و دیدن بازیکنان هم دسته و پاس دادن های دقیق و فراهم نمودن موقعیتهای خوب برای دیگر بازیکنان تیم می باشد.
صد البته نباید ازاین نکته هم بگذریم که آرش برهانی در بعضی مواقع خونسردی بسیار پیدا می کند و در حالی که بعضی موقعیتهای مسلم را از دست می دهد که اگرخودش را دوباره در همان شرایط قرار دهیم ،آن فرصتها را به گل تبدیل می کند.برهانی باید بداند اگرقرارباشد،موقعیت گلی که بعد از گل سوم استقلال و درشرایط ضد حمله نصیبش شد و حتی مدافعین حریف از اینکه حتما گل دیگری وارد دروازه شان خواهد شد و دیگر برهانی را تحت فشار و تعقیب قرار ندادند،آنطوری ازدست بدهد،حتما درآینده و بازیهای مهم تربرای استقلالی ها و تماشاگران پرشمار این تیم این موضوع گران تمام خواهد شد
در هرحال استقلالی ها درروزی که فریدون زندی،آندو تیموریان،میلاد میداوودی را به دلیل مصدومیت در اختیارنداشتند،توانستند الاتفاق عربستان را جوری لت و پار کنند که دیگرمدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا به خود همچین حقی را ندهند که استقلال ایران و تماشاگران پرشمارش را به بازیهای پلی آف بفرستند!لذا می توان نتیجه گرفت که استقلالی ها با این برد و پیروزی مقابل ذوب اهن تازه به حقی که از انها ضایع شده بود رسیدند و حقشان را با نشان دادن قدرت تیمی خود از کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفتند
استقلالی ها با پرویز مظلومی یگ گام بلند و مهم دیگری به سوی موفقیت در این فصل برداشتند و ازحالا می دانند باید برای بازیهای مرحله گروهی باید برنامه ریزی کنند و از این تعطیلات آتی لیگ به بهترین نحو ممکن استفاده نمایند
و تیمی با قدرت و پرنفس را آماده بازیهای آسیایی و مسابقات باقی مانده لیگ برتر و فینال جام حذفی کنند
در نهایت باید برای کارشناسانی که در طول این هفته در رسانه های خود می نوشتند؛استقلالی ها باید از برانکو و افکارش بترستند و برانکو مربی مرموزی می باشد و احتمال اینکه الاتفاق بتواند استقلالی ها در تهران مقابل چشم تماشاگرانش ببرد،باید بگوییم دیدید که استقلالی ها دیگر آن حادثه ای که در دربی برایشان افتاد را نمی گذارند تکرار شود و دیگر بازیهای مهم خود را دست کم نمی گیرند!


تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, | 14:26 | نویسنده : babak

کادرفنی استقلال بعد از پیروزی با ارزش این تیم مقابل الاتفاق عربستان، به بازیکنان ۴روز استراحت داد و تمرینات آبی‌های تهران تعطیل شد.

 استقلالی‌ها ۴روز فرصت دارند که فشار و خستگی‌ بازی‌های اخیر را از تن خود بیرون کنند. دور جدید تمرینات استقلال از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد و شاگردان پرویز مظلومی خودشان را آماده بازی با الریان قطر خواهند کرد. استقلالی‌ها تمرینات خود را به احتمال فراوان در تهران ادامه می‌دهند و قرار است چهاردهم اسفندماه راهی قطر شوند تا در تاریخ ۱۶ اسفند مقابل الریان قرار بگیرند.



تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, | 14:25 | نویسنده : babak

میلاد میداوودی مهاجم جنوبی استقلال که از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شده است در حال حاضر مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد تا به شرایط بازی برسد.

 میداوودی با یک مصدومیت نسبتا جدی مواجه شد ولی خوش‌شانس بود که مدت زمان دوری او از فوتبال چندان طولانی نیست. میلاد در حال حاضر مراحل درمانی را زیرنظر کادرپزشکی استقلال پشت سر می‌گذارد ولی فعلا شرایط تمری ندارد. او به احتمال فراوان از هفته آینده در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد.



برنامه کامل زمانی و مکانی نمایندگان ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از روز ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۰ آغاز خواهد شد که براساس برنامه در هفته اول این مسابقات سپاهان پذیرای النصر امارات است و پرسپولیس در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف الهلال عربستان می رود. استقلال ایران هم در اولین هفته میهمان الریان قطر خواهد بود.

از نکات جالب رقابت های امسال بازی نمایندگان فوتبال ایران در روزهای ۱ و ۲ فروردین ۱۳۹۱ است که با این شرایط فوتبال ایران نوروزی فوتبالی را پیش رو خواهد داشت. استقلال روز اول فروردین در ورزشگاه آزادی میزبان نسف ازبکستان و یک روز بعد پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان الشباب امارات خواهد بود.

برنامه کامل دیدارهای مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۲ به شرح زیر اعلام می شود:

گروه A

16 اسفندماه ۱۳۹۰

الریان قطر –استقلال -ساعت ۱۸:۵۰ به وقت ایران

نسف قارسی ازبکستان – الجزیره امارات

۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الجزیره امارات – الریان قطر

استقلال – نسف قارسی ازبکستان-ساعت ۲۰ به وقت ایران

۱۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الریان قطر – نسف قارسی ازبکستان

استقلال – الجزیره امارات-ساعت ۲۰ به وقت ایران

۳۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الجزیره امارات – استقلال-ساعت ۲۰:۱۵ به وقت ایران

نسف قارسی ازبکستان – الریان قطر

۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

الجزیره امارات – نسف قارسی ازبکستان

استقلال – الریان قطر-ساعت ۲۰:۲۰ به وقت ایران

۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

الریان قطر – الجزیره امارات

نسف قارسی ازبکستان – استقلال ساعت ۱۹ به وقت ایران

گروه B

16 اسفندماه ۱۳۹۰

الاتحاد عربستان – پاختاکور ازبکستان

بنی یاس امارات – العربی قطر

۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

العربی قطر – الاتحاد عربستان

پاختاکور ازبکستان – بنی یاس امارات

۱۶ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الاتحاد عربستان – بنی یاس امارات

پاختاکور ازبکستان – العربی قطر

۲۹ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

العربی قطر – پاختاکور ازبکستان

بنی یاس امارات – الاتحاد عربستان

۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

العربی قطر – بنی یاس امارات

پاختاکور ازبکستان – الاتحاد عربستان

۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

الاتحاد عربستان – العربی قطر

بنی یاس امارات – پاختاکور ازبکستان

گروه C

۱۷ اسفندماه ۱۳۹۰

سپاهان – النصر امارات- ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران

لخویا قطر – الاهلی عربستان

۲ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الاهلی عربستان – سپاهان -ساعت ۲۲ به وقت ایران

النصر امارات – لخویا قطر

۱۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

سپاهان – لخویا قطر-ساعت ۲۱ به وقت ایران

النصر امارات – الاهلی عربستان

۳۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الاهلی عربستان – النصر امارات

لخویا قطر – سپاهان – ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران

۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

الاهلی عربستان – لخویا قطر

النصر امارات – سپاهان – ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران

۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

سپاهان – الاهلی عربستان- ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران

لخویا قطر – النصر امارات

گروه D

۱۷ اسفندماه ۱۳۹۰

الشباب امارات – الغرافه قطر

الهلال عربستان – پرسپولیس-ساعت ۲۱ به وقت ایران

۲ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

پرسپولیس – الشباب امارات-ساعت ۱۸ به وقت ایران

الغرافه قطر – الهلال عربستان

۱۶ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الشباب امارات – الهلال عربستان

الغرافه قطر – پرسپولیس -ساعت ۲۰:۰۵ به وقت ایران

۲۹ فروردین‌ماه ۱۳۹۱

الهلال عربستان – الشباب امارات

پرسپولیس– الغرافه قطر-ساعت ۱۸ به وقت ایران

۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

پرسپولیس– الهلال عربستان- ساعت ۱۸ به وقت ایران

الغرافه قطر – الشباب امارات

۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱

الشباب امارات – پرسپولیس- ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران

الهلال عربستان – الغرافه قطر



جاسم کرار بازیکن عراقی تیم شاهین بوشهر که در هفته‌‌های اخیر مصدوم بود، چند روزه پیش ایران را ترک کرد تا به اردوی تیم ملی عراق بپیوندد.
کرار که در حال حاضر همراه با تیم ملی عراق در کشور قطر به سر می‌برد در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرآنلاین در مورد ترک تمرینات شاهین بوشهر می‌گوید:« من از زمانی که حمید درخشان هدایت تیم فوتبال شاهین را برعهده گرفت، یک بار با ایشان جلسه داشتم. من از او خواستم که اجازه بدهد تا به اردوی تیم ملی عراق بروم و سرمربی تیم هم موافقت کرد. مصدومیت من هنوز به طور کامل برطرف نشده ولی به درخشان قول دادم که در قطر با امکانات خوبی که وجود دارد مصدومیتم را برطرف کنم و برای بازی‌های شاهین در لیگ برتر و فینال جام حذفی آماده شوم.»
کرار در این پاسخ به این سوال که آیا قرار است شاهین را در فینال جام حذفی همراهی کنی خاطرنشان می‌کند:« من در این مورد تابع تصمیم باشگاه شاهین بوشهر هستم. من نمی‌دانم مسوولان شاهین و همچنین حمید درخشان چه نظری دارند ولی تا آن زمان همه چیز مشخص خواهد شد. با این حال من خیلی دوست دارم که در فینال جام حذفی به میدان بروم.»
کرار در پاسخ به این سوال که آیا در فینال به دنبال انتقام گرفتن از استقلال هستی خاطرنشان می‌کند:«‌ من به هیچ عنوان به این مسائل فکر نمی‌کنم. من اصلا دوست نداشتم از استقلال بروم و این تیم را خیلی دوست داشتم ولی همه می‌دانند چه مشکلاتی برای من به وجود آمد. من هنوز هم استقلال و هواداران این تیم را دوست دارم.»



تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, | 14:22 | نویسنده : babak

 با اعلام کادر فنی استقلال، تمرینات تیم به مدت ۴ روز تعطیل است. پیش از این تعطیلی سه روزه برای استقلالی‌ها در نظر گرفته شده بود، اما با پیروزی مقابل الاتفاق، حالا تمرینات تیم تا روز پنجشنبه تعطیل خواهد بود. با این اعلام، اولین نوبت تمرین تیم بعد از ۴ روز تعطیلی، از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.



خسرو حیدری هافبک راست استقلال در بازی با الاتفاق عربستان باز هم درخشید و توانست یک گل مهم را برای این تیم به ثمر برساند.
حیدری درگفت‌وگویی اختصاصی با خبرآنلاین حرف‌هایش را درباره بازی اینگونه آغاز می‌کند:« واقعا یکی از بازی‌های سخت ما بود و خوشحالم که از این مسابقه سربلند بیرون آمدیم. الاتفاق یک تیم حرفه‌ای بود و ما را در بعضی از دقایق به دردسر انداخت ولی خوشبختانه قدرت استقلال و فوتبال ایران را به آنها دیکته کردیم.»
حیدری در ادامه در خصوص حمایت هواداران پرسپولیس از استقلال و همچنین حضور علی پروین در استادیوم آزادی می‌گوید:« من باید تشکر ویژه‌ای از هواداران پرسپولیس داشته باشم و همچنین از علی پروین هم تشکر می‌کنم که برای حمایت از استقلال به استادیوم آمد. من از هواداران استقلال می‌خواهم که پرسپولیس را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنند و برای تشویق این تیم به استادیوم بروند.»
حیدری در مورد خوشحالی گلزن الاتفاق که پیراهنش را بالا داد تا نوشته اف ۱۶ را نشان دهد خاطرنشان می‌کند:« ما این آقای اف ۱۶ را از قبل می‌شناختیم چون بازی‌های الاتفاق را دیده بودیم. وقتی او گل زد جو سنگینی برای ما به وجود آمد ولی خوشبختانه خیلی زود به گل رسیدیم و اگر بازی با تساوی ادامه پیدا می‌کرد کار ما سخت‌تر می‌شد.»
حیدری در خصوص خوشحالی بعد از گلش خاطرنشان می‌کند:« من همیشه دوست دارم بعد از گل زدن به سمت نیمکت بروم و خوشحالی‌ام را با دیگر بازیکنان و اعضای تیم تقسیم کنم. خوشحالم که در این بازی برای استقلال گل زدم.»



صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 20 صفحه بعد
  • قیمت خودرو
  • لیموزین