علی فتح الله زاده , مدیر عامل استقلال تهران ؛ اعلام کردکه سه نفر از هفت نفر اعضای هیات مدیره این باشکاه مخالف حضور او هستند.

وی درعین حال تاکید کرد که باوجود این مخالفان به دلیل حمایت اکثریت ۴نفره هیات مدیره بر سرکارش باقی خواهند ماند .

مدیر عامل استقلال با بیان اینکه مخالفانش از کسانی هستند که دروزارت ورزش نفوذ داشته وقدرت دارند یاداورشد: متاسفانه در اکثر مواقع مخالفان پرقدرت وبانفوذ که در اقلیت هستند به اکثریت متخصص ترجیح داده میشود.

وی از فرزامی به عنوان یکی از مخالفانش درهیات مدیره نام بردوگفت که دلش میخواهد وی در این باشگاه نباشد .

فتح الله زاده در همین حال تصریح کرد که یکی از بمبهای خبری وی درلیگ بعدی اطراف مدیرعامل پرسپولیس منفجر خواهد شد.



تاريخ : دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, | 10:51 | نویسنده : babak

دو روز دیگر تا بازی حساس استقلال و سپاهان باقی مانده است و کری ها بدجوری بین دو تیم و هودارانش بالا گرفته .

در آخرین اظهار نظر آرش برهانی در صفحه اجتماعی خود اینگونه نوشت : ” من قاتل سپاهانم ! اصفهان آماده باش !”

آرش که سابقه ی گلزنی به اصفهانی ها را در کارنامه دارد ، بدون شک یکی از اصلی ترین شانس های گلزنی این دیدار به شمار می رود و با این کری نشان داد حسابی از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است .

هواداران استقلال به دلیل کری هایی که اصفهانی برای آنها خوانده اند ، فقط از تیم خود برد می خواهند و به نظر می رسد این روحیه پیروزی در هواداران ، بازیکنان ، کادر فنی و مجموعه استقلال به وجود آمده است .



تاريخ : دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, | 10:51 | نویسنده : babak

 فصل نقل و انتقالات همیشه با بمب های فتح الله زاده مزه ی دیگری برای هواداران استقلال داشته .

فتح الله زاده که در مصاحبه ای از ترکاندن ۴ بمب خبر داده بود  گفته  که میخواهد فصل جدید را برای استقلال رویایی بسازد.
به همین دلیل پیشنهاد یک میلیون دلاری خود را به این مهاجم تیم ملی عربستان داد.

گفته می شود کریم انصاری فر و یکی از بازیکنان پرسپولیس نیز از بمب های حاج فتح الله زاده است !



تاريخ : دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, | 10:50 | نویسنده : babak


در جشن قهرمانی سپاهان یک چیز خیلی توی ذوق اهالی فوتبال زد : ” ما سپاهانیم و حالا حالا ها قهرمان ” !
جمله ای که نشان از غرور کاذب تیم زرد پوش اصفهانی داشت . غروری که به زودی کار دست آنها می دهد . تیمی که نیک می داند اگر بدشانسی های استقلال در این فصل نبود کمترین شانسی برای لمس جام قهرمانی نداشت .

استقلال تهران امروز با پیروزی دو بر صفر مقابل تیم نسف قارشی ازبکستان در رده ی دوم جدول قرار گرفت تا در مرحله ی بعد به مصاف سپاهان در اصفهان برود .
شاید کسب مکان دوم، از اول شدن هم برای هواداران استقلال شیرین تر باشد. زیرا آنها سخت به دنبال انتقام  هستند ، آبی پوشان قصد دارند نشان دهند که آنها برای بردن جام لایق تر از سپاهان بودند.

استقلالی ها در لیگ امسال ؛ چه در بازی رفت و چه برگشت در مقابل زردپوشان تیم برتر میدان بودند و شاید اگر کمی چاشنی شانس بیشتر همراهشان بود می توانستند با کسب یکی از ۳ امتیاز این دو دیدار جام قهرمانی را به تهران بیاورند .

در هر صورت استقلال به جام حذفی بسنده کرد و سپاهان لیگ را فتح کرد .
این دیدار به نوعی سوپرجام ایران است و هر کس در آن پیروز شود حرف های زیادی برای گفتن در آسیا خواهد داشت .

سپاهانی ها باید بدانند که ما استقلالیم و جام هایی که آورده اند و نیاورده اند برای ما خاطره است ؛ نایب قهرمانی که در آسیا به آن می بالند در مقابل دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی استقلال به پوچ می ماند !
آنها باید بدانند ما استقلالیم و به سراغ آنها آمده ایم تا از آسیا کنارشان بزنیم .
پس سلام بر اصفهان ؛ خداحافظ سپاهان !



تاريخ : دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, | 10:49 | نویسنده : babak

برای دانلود گلها و خلاصه بازی نسف قارشی و استقلال روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک  زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر شده است را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

اینجا



تاريخ : دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, | 10:47 | نویسنده : babak

برای دانلود گلها و خلاصه بازی استقلال و نفت تهران روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک  زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر شده است را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

اینجا



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, | 14:13 | نویسنده : babak

بازی استقلال – الاتفاق، وقتی بود که استقلالی ها بار دیگر تاریخ ساز شدند. علی پروین، که بی پرده یکی از منفور ترین کاراکترهای قرمز در بین هواداران میلیونی استقلال است، در استادیوم آزادی حاضر شد و نود دقیقه تمام توسط هواداران آبی مورد تشویق قرار گرفت. شعارهای ملی در حمایت از خلیج همیشه فارس هر چند دقیقه یک بار به گوش می رسید. اینجا پایان کار نیست. چند هفته بعد، پرسپولیسی ها در اولین بازی خانگی در رقابت های جام باشگاه های آسیا، نود دقیقه تمام علیه “استقلال” شعار دادند تا تکرار مکررات بار دیگر مهر اثبات بر تفاوت فرهنگی هواداران آبی و قرمز، کوبیده باشد! قهرمانی استقلال در جام حذفی و حضوری پر رنگ در کورس قهرمانی لیگ برتر، داغ دل پرسپولیسی ها را تازه کرده! حذف شدن در نیمه نهایی جام حذفی در برابر همین آبی ها، و آن ۴ باخت پیاپی هم حکم باد روی خاکستری است که آتش در دل دارد…

شاید در ده دقیقه سه گل به ثمر رساندن برابر استقلال پر قدرت، برای پرسپولیسی ها افتخار باشد، اما سقف آرزوهای آبی ها سال ها است فراتر از شکست دادن پرسپولیس است! آن چهار برد معروف استقلال، با گل های پی در پی “فرهاد مجیدی” به نوعی استقلالی ها را اشباع کرده! آری، تیمی که دو ستاره به عنوان دو قهرمانی آسیا روی پیراهن خود دارد، حتی به طوفان چند دقیقه ای که در دقایق اضافه ی بازی نیمه نهایی جام حذفی در برابر پرسپولیس به راه انداخت، که با ٣ گل هم همراه بود، ننازید!

اما… نام فرهاد مجیدی برای قرمزها تلخِ تلخ است! آنها از شماره ٧ رویایی استقلالی ها دل خوشی ندارند! از آن گلِ لایی که برابر حقیقی به ثمر رساند، تا آن گل دقایق آخری که باعث شد سکوتی مرگبار نیمی از ایران را فرا بگیرد! فرهاد مجیدی، حالا با پیراهن تیمی دیگر برابر قرمزهای پایتخت قرار می گیرد. هواداران پرسپولیس، که همین چند روز پیش، در برابر چشمان میلیون ها بیننده تلویزیونی داخل و خارج از کشور، با فحاشی علیه داور مسابقه، باعث نیمه تمام ماندن مسابقه و نقره داغ شدن تیم خود شدند، اینبار به سراغ فرهاد مجیدی رفتند!

…فرهاد مجیدی با خونسردی خاصی از زمین بیرون می آید، در برابر فحاشی صد هزار هوادار پرسپولیسی سکوت می کند، پیراهن زرد تیم فعلی را در می آورد، و پیراهن آبی بر تن او نمایان می شود! اوج حرکت فرهاد مجیدی، زمانی است که با انگشتان خود عدد “۴” را به رخ قرمزها می کشد! جواب دندان شکنی برای تمام بی احترامی ها و فحاشی ها! این ۴ رویایی، این ۴ تاریخی!

پرسپولیسی ها در این روزهای تلخ و سیاه، هم از نظر ورزشی در شرایط وحشتناکی هستند و هم از نظر فرهنگی اثبات شده اند! دیگر بیش از این نمک روی زخمشان نمی پاشیم…



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, | 14:3 | نویسنده : babak
تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, | 14:2 | نویسنده : babak

-نگاهی به لیگ های معتبر دنیا داستان رقابت در هفته های پایانی را به خوبی بیان می کند و این امر فقط مختص استقلال و لیگ ایران نیست.

استقلال امروز در حالی در مسیر رقابت با تیم های تراکتورسازی و سپاهان در رده دوم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد که در نقطه ای دیگر از دنیا در رقابتی دیدنی بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا هم همین نوع جدل در صدر جدول دیده می شود و این در حالی است که فاصله ای ۴ امتیازی بین دو تیم بارسا و رئال حاکم است و هر هفته این فاصله ی امتیازها یا دست خوش تغییر می شود و یا ثابت می ماند.
شباهت این دو رقابت فوتبالی نفس گیر از آنجایی آغازمی شود که روزگاری رئال مادرید با ۱۰ امتیاز فاصله نسبت به بارسلونا در صدر جدول یکه تازی می کرد اما حال تنها ۴ امتیاز فاصله ی این دو تیم است.
استقلال از حیث از دست دادن امتیاز به واقع همانند رئال عمل کرد و فاصله ی ۹ امتیازی خود با سپاهان را از دست داده و حتی ۱ امتیاز هم از این تیم عقب افتاده است اما از جهت تلاش همانند بارسا عمل کرده و از میدان رقابت کنار نرفته است.
همانطور که اگر رئال بعد از ال کلاسیکو و یا قبل از آن امتیاز از دست بدهد و در ال کلاسیکو مغلوب شود در نتیجه جای خود را به افسانه ی بارسلونا می دهد،استقلال هم با وجود نداشتن بازی رو در رو با تیم سپاهان باز هم می تواند امید به آینده داشته باشد و با در نظر گرفتن هدف خود و لغزش سپاهان خود را به صدر جدول برسد.

از سویی باید ویژگی همیشگی فوتبال را در نظر داشت که این ورزش غیر قابل پیش بینی است.
در حقیقت امکان دارد تیم یکدست آقای خاص با سختی و یا به راحتی جام را بالای سر ببرد و این یعنی فوتبال غیر قابل پیش بینی است و این خصلت در همه جا حتی ایران هم به دنبال فوتبال خواهد بود.
استقلال این روزها می خواهد شاخصه ی وابستگی به اتفاقات فوتبال را به سود خود رقم بزند و یک بار دیگر قهرمان لیگ برتر باشد تا همانند همیشه بتواند در زمره ی اولین ها قرار بگیرد و برای نخستین بار تنها تیمی باشد که هر دو جام این فصل از رقابت ها را تصاحب می کند.

تماشاگران با فرهنگ و راستین استقلال همانطور که این تیم را هیچگاه تنها نگذاشته اند این بار هم در بازی های خانگی که آبی پوشان در ادامه ی رقابت ها در پیش دارند آنها را یکه و تنها به میدان نخواهند فرستاد.
آنچه که باید از تیم های مدعی در لیگ های اروپایی یاد گرفت آن است که تلاش هیچ زمانی بی پاسخ نمی ماند و اگر هواداران از استقلال پشتیبانی کنند و بازیکنان و کادر فنی این تیم هم تا رسیدن به هدف از تلاش دست نکشند آن موقع است که جام رنگ آبی به خود می گیرد.



در چارچوب هفته چهارم و آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی و در حضور۹۶ هزار و ۲۰۰ تماشاگر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف الغرافه قطر رفت که بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

علی کریمی در دقیقه ۸۵ برای پرسپولیس و لورنس کوایه در دقیقه ۹۰+۱ برای الغرافه گل زدند.

شایان ذکر است مجیدی که در زیر پیراهن الغرافه پیراهنی به رنگ آبی برتن کرده بود با این کار هواداران پرسپولیس را تحریک کرد.هواداران این تیم علیه مجیدی شعار داده و به او فحاشی هم کردند. مجیدی هم به سمت آنها عدد ۴ را نشان داد به این معنا که با استقلال ۴ بار در دربی پرسپولیس را برده اند. مجیدی سپس به سمت معدود هواداران استقلال رفت و برای آنها دست تکان داد و به پیراهن خود بوسه زد.



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, | 14:1 | نویسنده : babak

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال امروز ساعت ۱۹:۴۵ به وقت امارات در زمین اصلی ورزشگاه بن‌زاید ابوظبی انجام  خواهد شد.
استقلال در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، فردا چهارشنبه ساعت ۲۰ به مصاف الجزیره امارات خواهد رفت.



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, | 14:0 | نویسنده : babak

فرزاد مجیدی در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: هیچ وقت فکر نمی کردم روزی برای تماشای دیدار پرسپولیس به ورزشگاه آزادی بیایم و امروز نیز تنها برای دیدن عملکرد برادرم(فرهاد مجیدی) در ورزشگاه حاضر شدم.

وی در خصوص حرکت فرهاد مجیدی پس از دریافت کارت قرمز اظهار داشت: فکر نمی کنم برادرم کار اشبتاهی کرده باشد. ما استقلالی هستیم و باید همواره تعصب خود به این تیم را نشان بدهیم.

مجیدی گفت: فرهاد مجیدی به دلیل اینکه تا به حال چهار گل به پرسپولیس زده است به هواداران پرسپولیس که به وی اعتراض می کردند عدد چهار را با دست نشان داد.

وی گفت: فوتبال حرفه ای است و از این مسایل در آن به وجود می آید و معتقدم فرهاد امروز کار اشتباهی مرتکب نشد.

گفتنی است، فرهاد مجیدی در دیدار تیم های پرسپولیس و الغرافه که با تساوی یک بر یک به پایان رسید پس از دریافت کارت قرمز از داور، پیراهن آبی خود را بوسید و به هواداران پرسپولیس عدد چهار را با دست نشان داد.



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, | 13:59 | نویسنده : babak

هوشنگ نصیرزاده معتقد است اخراج فرهاد مجیدی درست نبوده.
نصیرزاده کارشناس داوری فوتبال در مورد کارت زرد دوم ایرماتف داور مسابقه به فرهاد مجیدی می گوید: «کاری که فرهاد مجیدی انجام داد مستحق دریافت کارت زرد نبود و او نباید اخراج می شد.» مجیدی در مسابقه پرسپولیس – الغرافه از زمین مسابقه اخراج شد و پس از اخراج او، تیمش گل خورد. البته این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.



مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از صحبتهای کارلوس کوئیروش درباره وضعیت آندرانیک تیموریان گفت: کوئیروش فکر می کند دارد در جنگلهای آمازون مربیگری می کند.
گفتگو با بهمن فروتن در ادامه می خوانید.

* از وقتی به مجموعه استقلال اضافه شده اید شرایط این تیم را چطور دیده اید؟

- کلا وضعیت استقلال را مثبت می بینم. استقلال در فصلی که برنامه ریزی آن خیلی غلط بوده به یک جام حذفی رسیده است. در راه قهرمانی لیگ قرار دارد و در آسیا هم حتی اگر فردا ببازد شانس صعود دارد. بازدهی کار استقلال مثبت بوده است. اگر استقلال به دلیل برنامه ریزی های غلط فدراسیون این همه مصدوم نمی داد الان در حال تدارک جشن قهرمانی بود و صعودش هم از گروه آسیایی قطعی بود. بازیکنان استقلال اگر هم ماشین بودند تا الان از کار افتاده بودند. با تمام این تفاسیر مجموعه استقلال خوب کار کرده است.

* در این مدت چه کمکی به استقلال کرده اید؟

- تنها کمکی که من تا حالا توانسته ام به استقلال بکنم این است که به عنوان یک کارشناس عملکرد تیم را تایید کنم.

* استقلال بعد از جدایی فرهاد مجیدی خیلی افت کرد. شما ناکامی استقلال در نیم فصل دوم را چقدر به رفتن او نسبت می دهید؟

- برایتان یک مثال می زنم. بارسلونا مثلث مرکزی دارد که ژاوی، بوسکتس و اینیستا اضلاع این مثلث هستند و مسی هم مقابل آنها بازی می کند. در استقلال هم کیانوش رحمتی در نقش بوسکتس، آندو در نقش ژاوی و جباری در نقش اینیستا هستند. مجیدی هم که مقابل آنها بازی می کرد نقش مسی را داشت. اگر گواردیولا این مثلث را در اختیار نداشته باشد آن وقت با مشکلات زیادی روبرو می شود. در نبود مسی هم که بارسا تیم همیشگی نیست. حالا می خواهم بگویم با رفتن مجیدی، استقلال مسی خود را از دست داد. با این تفاوت که مسی در بارسا قدرت رهبری ندارد اما فرهاد در استقلال رهبر هم بود و جدایی او تاثر منفی روی این تیم گذاشت. استقلال در مقطعی از فصل نه آن مثلث را داشت و نه مسی خودش را. از بارسا هم بازیکنان تاثیرگذارش را بگیرید نمی تواند کاری از پیش ببرد.

* پس شما به کارنامه مظلومی نمره قبولی می دهید؟

- صد در صد کارنامه مظلومی را مثبت ارزیابی می کنم.

* پس چرا مدتهاست در رسانه ها حرف از تغییر سرمربی استقلال است؟

- این موضوع هم برای خودش دلیل دارد. برخی از رسانه ها می خواهند برای استقلال سرمربی تعیین کنند. تا جایی که من می دانم هزینه تعیین شده برای استقلال و پرسپولیس فصل آینده ۱۵ میلیارد تومان است. استقلال بیشتر از پرسولیس و حتی سپاهان و تراکتور مورد تهاجم است و این هم دلیل دارد. تیمی که بیشتر می توان به آن دست زد و در کادر مدیریت، فنی و بازیکنان آن تغییر ایجاد کرد استقلال است. از استقلال و بودجه ای که برای آن درنظر گرفته شده استفاده های زیادی می شود کرد و به همین دلیل سر هفت تیر روی شقیقه استقلال است.

* به نظر شما بهتر نیست همین کادرفنی و بازیکنان برای استقلال فصل آینده هم حفظ شوند؟

- یکی از دلایل عقب ماندگی فوتبال ما این است که هرسال تیمها تغییر می کنند. همین تیم باید برای فصل آینده هم حفظ شود. به جای آوردن بازیکنان پا به سن گذاشته هم باید بازیکنان جوان به استقلال بیایند تا تبدیل به ارزش افزوده شوند. در واقع فوتبال ما باید به سمت لژیونرسازی برود.

* خیلی ها اعتقاد دارند خود فتح الله زاده در ایجاد حاشیه برای استقلال مقصر است. این موضوع را قبول دارید؟

- یک مثال می زنم. بعد از بازی با الجزیره فتح الله زاده بهترین کار را کرد که کادرفنی را مورد انتقاد قرار داد. او با این کار تیغ رسانه ها را که همیشه برای برید استقلال تیز است کند کرد. اتفاقا این از هوشمندی مدیرعامل استقلال بود که از مظلومی انتقاد کرد و دیدید که این انتقادات موثر واقع شد. حتی انتقاد او از برهانی هم در آن مقطع درست بود و من اطمینان دارم آرش یک ریال هم جریمه نشده است. فتح الله زاده با این همه مشکل مالی و فشار در استقلال ، مدیریت خوبی داشته است.

* سرمربی تیم ملی اخیرا بازهم از باشگاه استقلال انتقاد کرده که چرا از تیموریان استفاده کرده اند. در این باره چه صحبتی دارید؟

- من باید حسابی با کوئیروش صحبت کنم. او گفته ۳ پزشک تشخیص داده اند آندو نباید بازی کند. نمی شد او برای باشگاه استقلال هم احترام قایل شود و نظر پزشک تیم را هم بپرسد؟ کوئیروش که در سفر خارج از کشور بود وضعیت آندو را بهتر می دانست یا پزشک استقلال که هر روز با او در ارتباط بود؟ خود تیموریان به کادرفنی استقلال گفت درد ندارد و می تواند بازی کند. اگر کوئیروش در منچستر و رئال هم سرمربی بود اجازه می داد پزشک فدراسیون انگلیس یا اسپانیا برایش تعیین تکلیف کنند؟ متاسفانه او جوری با ما برخورد می کند که انگار دارد در جنگلهای آمازون مربیگری می کند.



تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, | 13:58 | نویسنده : babak

 

در دیدار امروز پرسپولیس و الغرافه فرهاد مجیدی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.مجیدی که در زیر پیراهن الغرافه پیراهنی به رنگ آبی برتن کرده بود با این کار هواداران پرسپولیس را تحریک کرد.هواداران این تیم علیه مجیدی شعار داده و به او فحاشی هم کردند. مجیدی هم به سمت آنها عدد ۴ را نشان داد به این معنا که با استقلال ۴ بار در دربی پرسپولیس را برده اند و همچنین ۴بار گلزنی خود را به رخ هواداران پرسپولیس کشاند. مجیدی سپس به سمت معدود هواداران استقلال رفت و برای آنها دست تکان داد و به پیراهن خود بوسه زد.

برای دانلود روی عکس بالا کلیک کنید

برای دانلود عکسهای بازی فرهاد مجیدی برابر پرسپولیس ” اینجا ” را کلیک کنید.

 



تاريخ : شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, | 16:50 | نویسنده : babak

 

در چارچوب مسابقات جام باشگاه های آسیا تیم فوتبال الهلال عربستان و الغرافه قطر در مقابل صف آرایی کردند.در این دیدار فرهاد مجیدی مهاجم محبوب استقلالی ها روی دست چپ خود نام استقلال را نوشته بود،در زمانی نه چندان دور فرهاد مجیدی بر روی همین دست خود بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازو میبست.



تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 10:59 | نویسنده : babak



تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 10:57 | نویسنده : babak

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اولین تمرین تیم استقلال پس از قهرمانی در جام‌حذفی از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه دستگردی آغاز شد.
*آندرانیک تیموریان پس از طی دوران مصدومیت از امروز به نرم‌دوی دور زمین پرداخت تا حضور او خبر خوشی برای استقلال در ادامه بازی‌هایش محسوب شود.
*مهدی رحمتی، به دلیل سرماخوردگی نظاره‌گر تمرین بود.
*کیانوش رحمتی با عصا به محل تمرین آمده بود و قهرمانی را به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گفت.
*اسماعیل شریفات پس از چند دقیقه تمرین زیر نظر پزشک تیم، دستگردی را ترک کرد.
*پرویز مظلومی در بخشی از صحبت‌های خودش با بازیکنان از آنها خواست که جدیت تمرینات را همچنان حفظ کرده و خود را برای دیدار روز اول فروردین آماده کنند. او البته به بازیکنان تیمش بابت قهرمانی تبریک و خسته نباشید گفت.
*بازیکنان اصلی پس از ۲۰ دقیقه راهی استخر شدند، اما سایر بازیکنان به کارهای تاکتیکی در نیمی از زمین پرداختند.



تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 10:56 | نویسنده : babak

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، منصور پورحیدری، سرپرست تیم استقلال پس از قهرمانی در جام‌حذفی، دیروز در تمرین گفت: این قهرمانی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. ضمن اینکه باید از حضور پررنگ هواداران در ورزشگاه و حمایت همه‌جانبه‌شان از تیم که باعث قهرمانی در جام‌حذفی شد، تشکر کنم. مردم با حضورشان باعث دلگرمی بازیکنان شدند. به این عزیزان می‌گویم که هنوز یک جام دیگر، بلکه دو جام پیش رو داریم و حتی در آسیا نیز مدعی هستیم. امیدوارم هواداران‌مان همچنان حمایت‌شان از تیم را داشته باشند.
پورحیدری در پایان افزود: از دکتر فتح‌اله‌زاده، مدیرعامل محترم باشگاه که در این مدت برای تیم زحمات زیادی کشیدند و همین‌طور هیات‌مدیره محترم باشگاه و کادر فنی که کار سختی در پیش داشتند و با تعداد مصدومان زیاد نتایج خوبی کسب کردند نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.
از بازیکنان مصدوم تیم که همواره در کنار بچه‌ها و برای فینال به شیراز آمده بودند و به تیم کمک کردند و از بازیکنان تیم هم که با کمبودها ساختند و با بازی خوب‌شان جبران نبود مصدوم‌ها را کردند، تشکر ویژه دارم.



 آرش برهانی پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی در خصوص آخرین شرایط این تیم و مسائل مختلف فوتبال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم.

* سرانجام قهرمان جام حذفی شدید. در این خصوص صحبت کن؟

تمام سعی و تلاش ما این بود که بعد از این همه کار سخت قهرمان جام حذفی شویم و خوشبختانه توانستیم در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم. این بازی از جهاتی حساسیت داشت و شاید به همین خاطر نتوانستیم در طول ۱۲۰ دقیقه برنده شویم.

* فکر نمی‌کنی با این قهرمانی مسابقات لیگ را دست کم بگیرید؟

با این قهرمانی استرس و فشارها برداشته شد و حالا بهتر می‌توانیم در لیگ و آسیا نتیجه بگیریم. البته باید مواظب باشیم که این کم شدن استرس از آن سو به ما ضربه نزند و بتوانیم در هر دو جام پیش رو نتیجه خوبی بگیریم.

* هنگامی که بازی به ضربات پنالتی کشیده می شد، فکر می‌کردید طالب‌لو برنده باشد یا رحمتی؟ چون طالب‌لو قبلا توانسته بود در ضربات پنالتی برای استقلال در جام حذفی موفق باشد.

هم رحمتی و هم طالب‌لو جزو دروازه‌بانان خوب کشور محسوب می‌شوند و هر دو پنالتی‌گیر هستند. اما بازیکنانی که ضربات پنالتی استقلال را زدند، تعیین کننده بودند. بازیکنان ما تمرکز بالایی داشتند و البته رحمتی یکی از بهترین گلرها در سطح آسیا است و حالا هم خدا را شکر می‌کنم که استقلال برنده ضیافت پنالتی‌ها شد.

* در جریان بازی وحید طالب‌لو حدود یک دقیقه در محوطه جریمه شاهین توپ را نگه داشته بود و تو در میانه میدان برای او دست می‌زدی. جریان چه بود؟

من و طالب‌لو دوستان خوبی هستم و اتفاقا بعد از بازی او به من تبریک گفت و تماس تلفنی با هم داشتیم. این مسائل مربوط به همان مستطیل سبز بود و من خارج از زمین هیچ مشکلی بابت این مسئله نداشتم و این مسئله را یک اتفاق فوتبالی بدانید. چیز خاصی نبود.

* فکر نمی‌کنی با مصدومیتی که نصیب بازیکنان استقلال شده کار کمی مشکل باشد؟

ما در همین بازی جام حذفی هم مصدوم دادیم. در این بین کیانوش رحمتی در چند بازی با ما نخواهد بود و به قولی باید تیم را وصله پینه کنیم تا به زمین بفرستیم. امیدوارم مصدومان ما زودتر برسند تا شرایط‌مان هم بهتر شود.

* هنگامی که قهرمان جام حذفی شدید و داور سوت پایان را زد تماشاگران به داخل زمین ریختند. در آن لحظات نمی‌ترسیدید؟

بله عده‌ای به درون زمین آمدند اما آنها هواداران ما بودند. قبول دارم که این شلوغ بازی‌ها زیاد مناسب نیست اما نسبت به دوره‌های قبل این جشن قهرمانی مقداری بهتر بود. اما یادمان باشد باید کلاس فوتبالمان بالا برود و به فکر آبرو برای فوتبال بود. انشاءالله از این به بعد بیشتر به این مسائل بپردازند تا همه چیزمان پیشرفت کند.

* می‌دانی این اولین قهرمانی استقلال بعد از چند سال بدون حضور قلعه نویی بود؟

نه نمی‌دانستم. من ۶ سال است که در استقلال حضور دارم و نیمی از قهرمانی‌ها را با قلعه نویی به دست آوردیم والبته در ادامه راه نائب قهرمانی و جام حذفی امسال را هم در کارنامه دارم و امیدوارم در لیگ برتر هم قهرمان شویم.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد
  • قیمت خودرو
  • لیموزین