تاريخ : جمعه 14 مهر 1391برچسب:, | 11:47 | نویسنده : babak

برای دانلود گل و خلاصه بازی استقلال و صبای قم روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک های زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر خواهد شد را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

گزارش تصویری بازی استقلال و صبای قم | خبرگزاری ها



تاريخ : جمعه 14 مهر 1391برچسب:, | 11:46 | نویسنده : babak

روز جمعه ای از اینترنت استفاده می کنی و اخبار روز دنیا را می خوانی و به یکباره با نامه خداحافظی فرهاد رو به رو می شوی! همانی که هنوز برایم مشخص نیست چرا بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش را مرتکب شد و در اوج محبوبیت استقلال را رها کرد و دست راست مظلومی را قطع!

*****

روزی که مقاله ای با عنوان “خداحافظ هفت مقدس” را نوشتم به هیچ عنوان باور نمی کردم که به فاصله ی کمتر از یک سال باز هم باید در رابطه با خداحافظی مجیدی احساساتم تکانی به خود دهد و به این اصل بیشتر پایبند شوم که فوتبال یعنی فوتبال! نه چیزی کمتر و نه چیزی بیشتر! در فوتبال نباید عاشق شوی و نباید بگذاری عاشقت شوند! اگر این اصل را رعایت نکنی یا کریمی می شوی یا مجیدی!

در فصل جاری وقتی ضعف گلزنی تیم را می دیدم به یاد فرهاد می افتادم و پس از اندکی تامل با خود زمزمه می کردم که فرهاد نیم فصل استقلال را رها کرد و رفت، پس لایق پوشیدن پیراهن استقلال نیست. به خود می گفتم فرهاد تیم را در اوج رها کرد و باعث شد مردی بر روی نیمکت تیمم بنشیند که حرف مردم برایش مهم است اما به حرفشان گوش نمی دهد! به خود بارها گفته ام که فرهاد باعث شد امیری بر روی نیمکت استقلال بنشیند که کوه منتش بر شانه های من سنگینی می کند. فریاد <> را که از استادیوم می شنیدم به خود می گفتم ساکت بشید هواداران بی رگ! شما نمی فهمید همان فرهاد مجیدی روزگار استقلال را سیاه کرد و باعث شد سپاهان و تراکتور بالاتر از ما در رده های اول و دوم قرار بگیرند! وقتی به استادیوم رفتم و دیدم فرهاد شویق می شود به خود گفتم از فرهاد متنفرم زیرا او با رفتنش باعث شد قلعه نویی به استقلال برگردد و بر استقلال منت بگذارد.

فرهاد هرچه که بود یک خاصیت خیلی خوب داشت. بخاطر هنرنماییش بر سر کسی منت نمی گذاشت. او مثل آقایانی که که در نبودشان آرزوی ذلت استقلال را داشتند نبود!
فرهاد مجیدی خیلی فرهاد بود. کاپیتان خیلی آبی بود و این آبی خیلی مقدس بود. آری! رویایی بود به نام بازگشت کاپیتان فرهاد مجیدی به استقلال. هر روز روزنامه ها و سایت ها را زیر و رو می کردی که خبری از بازگشتش بخوانی اما دیگر حالا باید امیدوار باشی که به عنوان مربی به تیمت بیاید.

با اینکه دیگر فریاد << آهای فرهاد مجیدی>> جوابی به همراه نخواهد داشت اما این خداحافظی یک نکته ی مثبت و مهم داشت. مدتی قبل مجیدی با خداحافظی اش از تیم ملی باعث راهیابی جوانان به ترکیب اصلی تیم ملی شد و حالا هم با خداحافظی از فوتبال، آبی بر روی آتش خشم هوادارانی شد که بعد از عدم نتیجه گیری در هفته های اخیر و بازی دادن به حنیف عمران زاده در خط حمله تیم استقلال، او را صدا می زدند. فرهاد با خداحافظی حکم یک دلی سکوها را امضا کرده و دیگر این هواداران هستند که باید دید رگ غیرتشان از خداحافظی هفت مقدس به جوش می آید و فریادهایشان را چندبرابر می کنند و یا پیام مجیدی را درک می کنند.

سعی ندارم مقاله ای طولانی تحویل چشمان شما دهم زیرا که نوشدارو بعد از مرگ سهراب برای هیچ کس سودی نخواهد داشت.
استقلال هست و زندگی باید کرد اما شاید شما هم مثل این حقیر انگیزه ای کم برای هواداری و نوشتن پیدا کرده اید زیرا که گویا بی ارزش ترین انسان ها در فوتبال هواداران هستند و بی ارزش ترین مقالات صاحبانی فوتبال نویس دارد.این کم ارزشی را آقایانی معلوم کرده اند که یک شبه هوادار را بهترین هوادار ایران می نامند و به یکباره هم او را مصداق خس و خاشاک!خیلی شیرین در فوتبال دست و پا می زنیم و هر فردی تنها به فکر خودش است و نه به فکر استقلال و هوادارانش!

کلام آخرم با استقلال؛
تو را به جای تمام فوتبالی که دوست نداریم، دوست می داریم.



برای دانلود گلها و خلاصه بازی صنعت نفت آبادان و استقلال روی عکس بالا کلیک کنید.

همچنین با کلیک بر روی لینک های زیر تمامی عکسهایی که در تمام خبرگزاری ها منتشر خواهد شد را می توانید ببینید و یا به صورت فایل زیپ دانلود کنید.

گزارش تصویری بازی صنعت نفت آبادان و استقلال | خبرگزاری ها



به نقل از فارس علی امیری درباره اینکه بهروان سرپرست سازمان لیگ به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داده به دلیل پر بودن هتل‌ها در تهران برای برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد دراطراف تهران هتل بگیرند، اظهار داشت: قلعه نویی با این پیشنهاد مخالف است. او می‌گوید برای بازی حساسی مثل پرسپولیس تیم نیاز به آرامش دارد و به دو دلیل مسافت و آرامش مخالف رزرو هتل در اطراف تهران است. اگر هر هتل غیر از هتل‌های تهران گرفته شود شاید علاقه‌مندان به تیم برای دیدن بازیکنان به اطراف هتل بیایند و آرامش تیم بهم می‌ریزد.

وی افزود: در حال رایزنی با مسئولان هستیم تا در خود تهران هتلی را در اختیار بگیریم.

معاون ورزشی استقلال در ارتباط با اینکه گفته می‌شود فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه قصد فروش نکونام را به باشگاه قطری دارد اما قلعه نویی مخالف این انتقال است، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. تمامی بازیکنانی که از تیم‌های قطری و اماراتی پیشنهاد داشتند در استقلال ماندنی هستند ضمن اینکه فتح الله زاده با توجه به مسائل فنی تصمیم در مورد رفتن یا نرفتن این بازیکنان را به عهده قلعه نویی گذاشته و سرمربی تیم هم با رفتن هیچ بازیکنی موافق نیست.



تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, | 10:54 | نویسنده : babak

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال به عشق پیراهن آبی به این تیم آمدند و قول می دهیم در کوتاه ترین زمان مشکل مالی شان را حل کنیم.

شبکه ایران- مهدی ملکی: معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان معتقد است اگر در بین ورزشکاران کاروان المپیک ایران خودباوری بیشتری وجود داشت، تعداد مدال ها از این هم بیشتر می شد. سیداحمد رسولی نژاد که رییس هیات مدیره باشگاه استقلال هم هست، در خصوص عملکرد کاروان ورزشی ایران در المپیک و شرایط باشگاه بزرگ پایتخت به سوالات خبرنگار شبکه ایران پاسخ داد.

المپیک لندن امشب به پایان می رسد و ما هنوز در رشته کشتی آزاد شانس کسب مدال داریم. ارزیابی شما از نتایج کسب شده چیست؟

من در ابتدا باید موفقیت های پی در پی ورزشکاران و قهرمانان ایران را تبریک بگویم که توانستند در المپیک به جایگاه و موفقیت های بزرگی دست یابند. المپیک لندن در واقع المپیک اولین ها بود. کسب مدال طلا در کشتی فرنگی و قهرمانی برای اولین بار، نایب قهرمانی در رشته پرتاب دیسک توسط حدادی، برای اولین بار در یک وزن وزنه بردای مدال طلا و نقره از آن ایران شد، برای اولین بار جمع مدال های ما در المپیک دورقمی شد، تنیس روی میز برای اولین بار به جمع ۳۲ ورزشکار پایانی رسید و الهه احمدی در رشته تیراندازی ششم دنیا شد. در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی ایران رتبه ۲۶ را کسب کرد. در ۲۰۰۴ آتن ۲۹ شد و در ۲۰۰۸ پکن ۵۱ شدیم. اما الان در رتبه شانزدهم دنیا قرار داریم.

بنابراین رضایت کاملی از عملکرد ورزشکاران در المپیک دارید؟

به نظر من اگر خودباوری بیشتری بین چند ورزشکارمان وجود داشت و برخی داوری ها نبود این تعداد مدال در طلا به دو برابر افزایش پیدا می کرد. با این حال من به نوبه خود از تمام ورزشکارانی که سختی های زیادی را در طول این مدت تحمل کردند و از خانواده هایشان دور بودند و همچنین مربیان سازنده ای چون محمد بنا که ۱۰ سال از وقت و عمرش را صرف ورزش این مملکت کرد تشکر می کنم. به هر حال ما بخش عمده ای از موفقیت بی نظیر کشتی فرنگی را مدیون بنا هستیم.

در طول برگزاری مسابقات المپیک شاهد گاف ها و اشتباهات زیادی از سوی مسوولان و تیم برگزاری مسابقات بودیم. مساله خاصی از لندن به اطلاع شما رسید؟

من قبل از پاسخ به این سوال شما باید در ادامه حرف هایم بگویم که با توجه به جدول توزیع مدال ها ما باید سرمایه گذاری خود را روی رشته های مدال آور مثل شنا، دوومیدانی، ژیمناستیک و … بیشتر کنیم. اما در خصوص این سوال باید بگویم انگلیس در گذشته هم سابقه برگزاری المپیک داشته و توقع بود که میزبانی به نحو بهتری از سوی این کشور صورت گیرد. همه این اتفاقات نشان دهنده این است که فاصله بین ادعا و عمل چقدر است.

مورد خاصی در خصوص کاروان ایران هم وجود داشته است؟

اصلا فرصتی نشد من با وزیر و همچنین دکتر سجادی صحبتی داشته باشم. البته وظیفه ام بود که برای استقبال از کشتی گیران و وزنه برداران به فرودگاه بروم که این کار را کردم اما فرصتی نشد با مسوولان مربوطه در حاشیه مراسم استقبال صحبتی داشته باشم.

از المپیک فاصله بگیریم و سراغ استقلال برویم. همچنان این باشگاه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و صدای بازیکنان هم درآمده است!

نکته اول این است که سال گذشته در بدو شروع به کار هیات مدیره جدید کمیته اقتصادی پیشنهاد و در هیات رییسه تصویب شد. این سمت به یکی از دوستان هیات مدیره پیشنهاد شد تا اینکه در اردیبهشت ماه من خودم ورود کردم و پس از جلسات متعددی که برگزار شد، آقای صلاحی به مجموعه را یافتند و قرار شد دو اسپانسر ۹ میلیاردی برای پیراهن و یک اسپانسر ۶ میلیاردی دیگر برای مسابقات آسیایی جذب کنند و تدارک ببینند.

اما هیچگاه خبری از این اسپانسرها نشد و صلاحی در مصاحبه ای تاکید کرد که مصاحبه های فتح الله زاده اسپانسر ۹ میلیاردی را پراند!

خیر چنین مساله ای صحت ندارد. بیش از دو ماه از آن زمان می گذرد و خب تلاش های صلاحی به نتیجه ای نرسید. دو روز قبل من با فتح الله زاده صحبت کردم و قرار شد ایشان درباره معاونت اقتصادی باشگاه تصمیم بگیرند و در صورت نیاز فرد جدیدی را معرفی کنند و مدیرعامل در این خصوص اختیار تام دارد.

فکر نمی کنید تمام این وعده ها که عملی نشده روی عملکرد تیم تاثیر منفی می گذارد؟

من باید از همه آنها و کادر فنی تشکر کنم که شرایط را درک کردند و به هر حال این وضعیتی بوده که ناخواسته پیش آمده است. ما چک هایی دریافت کردیم که نقد نشد و در هر صورت در کوتاه ترین زمان مشکل را حل می کنیم. خوشبختانه تیم از لحاظ فنی مشکلی ندارد و با کمک آقای فتح الله زاده می خواهیم در بخش اقتصادی ریشه ای و اساسی مشکل را حل کنیم. حرف من این است که برخی گلایه های باشگاه های دیگر درست نیست. اینکه می گویند نباید فرقی بین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با سایر باشگاه های دولتی باشد صحیح نیست. این دو باشگاه به صورت مستقیم وابسته به وزارت ورزش و جوانان هستند و هر وقت واگذار شدند و کمکی شد دوستان می توانند گلایه کنند.

بالاخره موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس به کجا رسید؟

مراحل ابتدایی کار توسط سازمان خصوصی سازی انجام شده و ان شاءالله کار با دقت و سرعت بیشتری پیش خواهد رفت. من همه اینها را در حالی می گویم که هنوز وزارت یک ریال هم به ما کمک نکرده است.

چه قولی به بازیکنان استقلال می دهید؟

بازیکنان استقلال به عشق پیراهن آبی به این تیم آمدند و قول می دهیم در کوتاه ترین زمان مشکل آنها حل شود. در بخش مالی مشکلی پیش آمد و ان شاءالله با تدبیری که کرده ایم ایثار و فدارکاری آنها را جبران خواهیم کرد. بازیکنانی که به خاطر عشق به پیراهن استقلال بدون دریافت هیچ پولی قرارداد امضا کردند.



مدافع تیم فوتبال استقلال بابت دعوت نشدن به تیم ملی دلخور است اما اعتقاد دارد در طول فصل معلوم می شود که کدام بازیکنان شایستگی بیشتری برای دعوت شدن به تیم ملی داشته است.
  امیرحسین صادقی در گفتگو با خبرنگار ایپنا، اظهارداشت: مجبوریم با تعطیلی لیگ کنار بیاییم و خودمان را در شرایطی نگه داریم که برای شروع دوباره لیگ آماده باشیم. این تعطیلی برای استقلال که داشت به تدریج آماده می شد اتفاق خوبی نیست اما باید با آن کنار بیاییم.

وی در خصوص نبودن نامش در لیست تیم ملی فوتبال گفت: من هم مثل هر بازیکن دیگری آرزو دارم در تیم ملی کشورم بازی کنم. فکر می کنم در بازیهای اخیر عملکرد خوبی داشته ام اما حتما باید بهتر از این باشم تا به تیم ملی دعوت شوم.

صادقی درباره دعوت شدن جلال حسینی به تیم ملی و دعوت نشدن خودش، ادامه داد: اصلا به سرمربی تیم ملی کاری ندارم اما در طول فصل معلوم می شود که کدام بازیکن شایستگی بیشتری برای پوشیدن پیراهن تیم ملی داشته است. فوتبال بازی کردن در تیمهای بزرگ کار هر بازیکنی نیست و خیلی ها در تیمهای قبلی خودشان بازیکنان بزرگی بوده اند اما به استقلال و پرسپولیس که آمده اند افت کرده اند. تا نیم فصل صبر کنید و بعد معلوم می شود کدام مدافع لیاقت دارد به تیم ملی دعوت شود.



تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, | 10:52 | نویسنده : babak

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: رباط پای سیاوش اکبرپور مشکلی ندارد و فقط از ناحیه مچ کمی درد داشت که بر طرف شد.

میرشاد ماجدی در گفت وگو با  خبرگزاری فارس، درباره وضعیت رباط پای سیاوش اکبرپور وشایعاتی که پیرامون مصدومیت جدی این بازیکن مطرح شده است، اظهار داشت: رباط پای او مشکلی ندارد او بعد از بازی مس کرمان از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بود و حتی در تمرین صبح امروز هم شرکت نکرد اما از عصر امروز بدون مشکل می‌تواند تمرین کند.

وی درباره این شایعه که جباری اعلام کرده تا زمانی که باشگاه به او پول ندهد پایش را عمل نمی‌کند، گفت: این مسئله در اختیار پزشک تیم است و باشگاه به کسی هنوز پول نداده است.

سرپرست استقلال در مورد وضعیت ملی پوشان استقلال گفت: خوشبختانه آنها وضعیت خوبی دارند و روز گذشته با پژمان منتظری صحبت می‌کردم و او گفت همه چیز خوب است.

ماجدی در خصوص اینکه برای بازی با پرسپولیس هتل تهیه کرده‌اند یا خیر گفت: هنوز موفق نشده‌ایم برای رزرو هتل به توافق برسیم. البته پرسپولیس همین مشکل را دارد اما در حال تلاشیم تا هتل مورد نظرمان را پیدا کنیم.

سرپرست استقلال همچنین در خصوص ساعت بازی با ملوان در هفته پنجم که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود گفت: اگر یکشنبه عیدفطر باشد ساعت بازی ۲۱:۳۰ اعلام شده اما اگر ماه رمضان باشد بازی همان ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود.



تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, | 10:51 | نویسنده : babak

به نقل از سایت‌ رسمی باشگاه استقلال تیم استقلال روز سه‌شنبه در دیداری دوستانه به مصاف نفت‌تهران خواهد رفت. طبق هماهنگی‌های به عمل آمده این بازی در ورزشگاه دستجردی تهران برگزار خواهد شد. میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال با تایید این خبر گفت: هماهنگی‌های لازم را با مسئولان نفت‌ انجام دادیم و این دیدار روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد ولی ساعت این دیدار هنوز مشخص نشده است.



تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, | 10:50 | نویسنده : babak

 

سید مهدی رحمتی: خبر زلزله رخ داده در آذربایجان برای تمام مردم ایران تلخ و دردناک است.
شخصا به عنوان یک آذربایجانی که در این منطقه دلیر پرور و پرافتخار اقوام و آشنایان زیادی دارم، از شنیدن این خبر ناگوار بسیار غمگین شدم. از همینجا در اردوی تیم ملی در کشور مجارستان مراتب همدردی خود را به اطلاع همشهریان عزیز رسانده و از خداوند منان برایشان صبر و کامیابی خواستارم.



تاريخ : پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, | 16:2 | نویسنده : babak

دروازه بانان :

۱ مهدی رحمتی (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۲۱ مهرداد محمد حسینی (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۲۲ حسین حسینی (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۳۵ هادی ریش اصفهانی (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

؟ لیام ردی (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

مدافعان:

۳ جیلوید ساموئل (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۴ امیرحسین صادقی (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۵ حنیف عمران زاده (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۱۵ محمد انصاری (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۱۶ میثم حسینی (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۱۸ هاشم بیک زاده (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۲۱ آرمن طهماسیان (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۳۳ پژمان منتظری (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۴۰ علی حمودی (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

هافبک ها:

۲ خسرو حیدری (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۶ جواد نکونام (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۸ مجتبی جباری {کاپیتان} (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۱۴ کیانوش رحمتی (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۱۷ میثم بائو (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۲۸ مهران قاسمی (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۳۰ رودریگو توزی (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۳۲ فریدون زندی (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۳۷  فابیو جانواریو (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

مهاجمان

۹  آرش برهانی (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۱۰ میلاد میداوودی (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۱۱ امین منوچهری (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۲۰ سیاوش اکبرپور (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )

۲۸ بابک  جباری (بیوگرافی) (عکس ها) (کلوب هواداران) ( گالری عکس ) (گالری ویدئو )



تاريخ : پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, | 15:49 | نویسنده : babak

 غلامرضا بهروان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره تعویق هفته پنجم لیگ برتر به دلیل سفر تیم ملی به مجارستان اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ملی از اردوی مجارستان دو روز دیرتر می آید و صبح جمعه ۲۷ مرداد به تهران می رسد مجبور شدیم برنامه مسابقات پرسپولیس و استقلال در هفته پنجم را تغییر دهیم.

وی افزود: طبق برنامه قبلی قرار بود استقلال جمعه ۲۷ مرداد به مصاف ملوان برود و پرسپولیس شنبه با داماش بازی کند اما با تغییر برنامه، دیدارهای این دو تیم در هفته پنجم به روز یکشنبه ۲۹ مرداد موکول شده است. این تغییر به دلیل حضور ملی پوشان دو تیم و همچنین بازی هفته ششم این دو تیم با هم است. اگر بازی هر کدام را تغییر نمی دادیم ممکن بود برای دربی بگویند ما کمتر از رقیب استراحت کردیم بنابراین هر دو مسابقه در روز یکشنبه برگزار می ‌شود.

سرپرست سازمان لیگ برتر تصریح کرد: برنامه سایر بازی ها را تا جایی که بتوانیم تغییر نمی دهیم اما اگر تعداد ملی پوشان برخی تیم ها زیاد باشد شاید زمان مسابقات آنها هم تغییر کند.

بهروان در پاسخ به این سؤال که آیا دربی پایتخت در همان تاریخ ۳ شهریور برگزار می شود یا خیر گفت: با توجه به صحبتی که با مسئولان انجام شده و محبتی که آنها داشتند تاریخ دیدار پرسپولیس و استقلال تغییر نمی کند و این مسابقه ۳ شهریور برگزار می شود اما بازی استقلال با پیکان که قرار است ۷ شهریور در هفته هفتم برگزار شود شاید به دلیل برگزاری اجلاس کشورهای عضو عدم تعهد در تهران به روز دیگری موکول شود. هنوز این مسئله قطعی نیست و به زودی مشخص می شود.



استقلال عصر روز چهارشنبه پس از یک روز تعطیلی تمریناتش را در کمپ اختصاصی باشگاه از سر گرفت.

در این تمرین به جز سید مهدی رحمتی،پژمان منتظری ،خسرو حیدری و نکونام ،هاشم بیگ زاده هم حضور نداشت.

*حدود ۵۰ هوادار در این تمرین حضور داشتند اما رسانه های گروهی استقبال زیادی از ای تمرین نکردند.

*کادر فنی پیش از آغاز تمرین،فیلم بازی مقابل مس را تماشا کرد.

*پیش از آغاز تمرین،حنیف عمران زاده با فرزند یکی از آشنایانش در زمین چمن مشغول بازی شد.

*میثم حسینی و رودریگو توزی به صورت اختصاصی تمرین کردند.

*سیاوش اکبرپور که روز سه شنبه از ناحیه سر دچار درد شده بود،در تمرین چهارشنبه بدون مشکل تمرین کرد.



تاريخ : پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, | 15:48 | نویسنده : babak

سیروس دین‌محمدی، هافبک اسبق استقلال گرمای هوای کرمان را هم در کسب این نتیجه دخیل دانست و اظهار داشت: به دست آوردن تساوی در بازی‌های خارج از خانه اصلا نتیجه بدی نیست. به نظر من گرمای هوای کرمان در کسب این نتیجه اثرگذار بود و بازی هر دو تیم را تحت‌تاثیر خود قرار داده بود. مس‌کرمان وضعیت ویژه‌ای داشت با توجه به سه باخت قبلی خود آن‌ها برای برد پا در میدان خانگی گذاشته بودند و نمی‌خواستند ببازند از طرفی این بازی برای استقلال اولین نبرد خارج از خانه محسوب می‌شد و استقلال هم برای برد رفته بود. مسی‌ها استرس داشتند و تحت فشار بودند. استقلال هم در درجه اول احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بود بعد گلزنی. یعنی اول مواظب باشد گل نخورد بعد به سمت حریف یورش ببرد. استقلال باید همیشه هجومی باشد و مساوی و باخت برای این تیم بزرگ بسیار بی‌معنی است الان استقلالی‌ها تا می‌توانند باید به فکر کسب امتیاز باشند و لحظه‌ای و حتی یک بازی را از دست ندهند.
دین‌محمدی خط دفاع استقلال را نقطه اتکای مناسبی دانست و در ادامه افزود: خط دفاعی استقلال در بازی آخر خوب عمل کرد و تمرکز لازم را داشت و به حریف باج نداد. نکونام یکی از همان اهرم‌‌هایی است که برای استقلال یک ستون است. جواد مدت زیادی در خارج از ایران بازی کرد و زمان می‌برد که در فوتبال‌ باشگاهی ایران جا بیفتد نکونام کار دفاعی را به عنوان یک هافبک جنگنده به بهترین شکل ممکن انجام داد در لیگ ما خوب بازی کردن و جا افتادن اصلا آسان نیست نکونام کیفیت لازم را دارد و قطعا به زودی این کیفیت بروز خواهد کرد.



تاريخ : پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, | 15:47 | نویسنده : babak

 بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در ارتباط با وضعیت این باشگاه گفت: استقلال برای بهتر شدن نیاز به زمان دارد.

بهتاش فریبا گفت: شک نکنید استقلال در روند بازی ها، بهتر خواهد شد زیرا تعداد ۴ یا ۵ بازی برای تشخیص کیفیت کار یک تیم کافی نیست.

وی در ارتباط با یارگیری استقلال در این فصل گفت: استقلال امسال در یارگیری عالی عمل کرد و در برخی پست ها که سال گذشته نیاز به تقویت داشت آنها را تقویت کرد و بازیکنان خوبی را برای پست های مختلف جذب کرد ولی همچنان نیاز به یک فوروارد دارد.

وی درباره ماندن استقلال در کورس قهرمانی گفت: امسال استقلال صد در صد یکی از امیدهای قهرمانی است چون همه ی شرایط قهرمانی را دارد.

فریبا در ارتباط با تعطیلات لیگ خاطرنشان کرد: تعطیلات لیگ آنچنان کمکی به تیم استقلال نخواهد کرد زیرا استقلال زمان بدنسازی مناسبی داشته و تمرینات را به موقع انجام داده است هر چند یکی دو بازیکن دیرتر به تیم اضافه شدند ولی می توانند خودشان را به تیم برسانند.

البته این تعطیلات به بحث مصدومیت جباری کمک می کند تا مجتبی بتواند خود را به تیم برساند.



تاريخ : پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, | 15:46 | نویسنده : babak

 

 

به گزارش آبیته دات کام  به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، برنامه هفته پنجم تا هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

*هفته پنجم: جمعه ۲۷/۵/۹۱

فولاد خوزستان – مس کرمان – ساعت ۲۲ – تختی اهواز

صبای قم – مقاومت شهید سپاسی – ساعت ۲۲ – یادگار امام (ره) – قم

آلومینیوم هرمزگان – راه آهن – ساعت ۲۲ – بندرعباس- هرمزگان

فولاد مبارکه – سایپا – ساعت ۲۲ – فولاد شهر اصفهان

نفت تهران – پیکان – ساعت ۲۲ – دستگردی تهران

یکشنبه ۲۹/۵/۹۱

استقلال – ملوان – ساعت ۲۱:۳۰ – آزادی تهران

داماش – پرسپولیس – ساعت ۱۹:۱۰ – شهید عضدی رشت

گهر درود – ذوب آهن – ساعت۱۹:۱۰– انقلاب-کرج

تراکتورسازی – نفت آبادان– ساعت ۱۹:۴۰ – یادگار امام (ره) – تبریز

*هفته ششم : پنجشنبه ۲/۶/۹۱

راه آهن – فولاد خوزستان – ساعت ۱۰/۱۹ – اکباتان تهران

مقاومت شهید سپاسی – گهر درود – ساعت ۱۸:۴۵ – دستغیب-شیراز

سایپا – آلومینیوم هرمزگان – ساعت ۱۰/۱۹ – انقلاب کرج

پیکان – فولاد مبارکه – ساعت ۱۰/۱۹ – تختی تهران

جمعه ۳/۶/۹۱

ملوان – نفت تهران – ساعت ۱۵/۱۹ – تختی انزلی

ذوب آهن – تراکتورسازی – ساعت ۱۹ – فولادشهر اصفهان

مس کرمان – داماش – ساعت ۳۵/۱۸ – امام علی کرمان

پرسپولیس – استقلال – ساعت ۱۰/۱۹ – آزادی تهران

نفت آبادان – صبای قم – ساعت ۱۵/۲۰ – تختی آبادان

* هفته هفتم: سه شنبه ۷/۶/۹۱

استقلال – پیکان – ساعت ۲۰ – آزادی تهران

سایپا – راه آهن – ساعت ۱۹ – انقلاب کرج

چهارشنبه ۸/۶/۹۱

تراکتورسازی – صبای قم – ساعت ۲۰/۱۹ – یادگار امام (ره) تبریز

گهردرود – نفت آبادان – ساعت ۱۹ – انقلاب-کرج

داماش – ملوان – ساعت ۰۰/۱۹ – شهید عضدی رشت

فولاد خوزستان – پرسپولیس – ساعت ۱۹ – تختی اهواز

فولاد مبارکه – مقاومت شهید سپاسی – ساعت ۱۹ – فولادشهر اصفهان

آلومینیوم هرمزگان – مس کرمان – ساعت ۳۰/۱۹ – بندرعباس-هرمزگان

نفت تهران – ذوب آهن – ساعت ۱۹ -دستگردی تهران



چه شد بالاخره در استقلال ماندید؟

‌ من ۱۵ سال برای این تیم زحمت کشیدم و جوانی‌ام را برای استقلال گذاشتم. نمی‌توانستم از استقلال بروم و این تیم را تنها بگذارم.

به نظر می‌رسید با امیر قلعه‌نویی همکاری نکنید.

من در درجه اول استقلالی هستم و آدم‌ها در درجه بعدی قرار دارند. اگر ماندم به خاطر استقلال بوده و نه شخص دیگری.

به هرحال باید با قلعه‌نویی کار کنید.

‌ چند روز پیش قلعه‌نویی با من تماس گرفت و گفت بیا سر تمرین. من هم به خاطر استقلال رفتم و با قلعه‌نویی روبوسی کردم. امیر هم عضوی از خانواده استقلال است و من دوستش دارم. حالا که مانده‌ام تا به استقلال کمک کنم.

یعنی دوباره با استقلال قرارداد می‌بندید؟

‌ قراردادم حاضر است و به زودی قرارداد جدیدی امضا می‌کنم. مشکلی ندارم چون خودم را یک استقلالی می‌دانم.

فکر نمی‌کنید مظلومی از این تصمیم ناراحت بشود؟

‌ مظلومی استاد من است و او را هم دوست دارم. قطعا ‌آقای مظلومی به خاطر اینکه من مانده‌ام تا به استقلال کمک کنم ناراحت نخواهد شد. امیدوارم آقای مظلومی در تیم جدیدش موفق باشد و بتواند دوباره یک تیم مدعی مثل استقلال در لیگ داشته باشد. پرویزخان به خاطر استقلال پیشنهادهای زیادی را از دست داد که من در جریان هستم.

گفته می‌شود قرارداد برخی بازیکنان استقلال نسبت به سال قبل کم شده است.

‌ بله، شنیده‌ام و کار خیلی درستی هم هست. بازیکنان ما خیلی زیاد پول می‌گیرند.

به نظر شما بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران چقدر می‌ارزد؟

‌ خیلی بخواهیم آنها را تحویل بگیریم و ولخرجی کنیم ۲۰۰ میلیون تومان. باور کنید بیش از این نمی‌ارزند.

فوتبالیست‌های واقعی از نظر شما چه کسانی هستند؟

‌‌ بازیکنانی مثل مجیدی، کریمی، عنایتی، آندو، مهدی رحمتی و سزار، دیگر بازیکنی به نظرم نمی‌رسد.

اما برخی بازیکنان در فصل نقل و انتقالات تیم‌ها را بیچاره کرده‌اند.

‌ اشتباه از خود باشگاه‌ها است که سراغ چنین بازیکنانی می‌روند. باور کنید فرق آنچنانی میان کریم انصاری‌فرد و امین منوچهری نیست. فرقی بین سیدجلال و امیرحسین صادقی نیست. تفاوت پولی که اینها می‌گیرند خیلی چشمگیر است. مدیران باشگاه‌ها بازار را خراب کرده‌اند. به خصوص مدیران تیم‌های مس کرمان و پرسپولیس و سپاهان که حاضرند پول‌های آنچنانی به بازیکنان درجه ۲ و ۳ بدهند. زمان ما اینطوری نبود که بازیکنان هر سازی بزنند مدیران برقصند! اما متاسفانه الان بازیکنان هر کاری می‌خواهند می‌کنند.




تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, | 11:33 | نویسنده : babak

 

یوسفی که برای استراحت به شمال رفته بود بعد از بازگشت به تهران به دفتر باشگاه استقلال رفت تا با مسوولان این باشگاه صحبت کند. او اما با استقلال به توافق نرسیده و خودش هم خبرهایی که در این مورد مطرح شده را تایید می‌کند. یوسفی در مورد این موضوع می‌گوید:« من با آقای امیری جلسه‌ای داشتم و در مورد مسائل مختلف صحبت کردیم ولی با استقلال به توافق نرسیدم.»
یوسفی در پاسخ به این سوال که آیا این درست است که در مورد مسائل مالی اختلاف دارید، می‌گوید:« در مورد مسائل مالی اختلاف داریم ولی این موضوع به تنهایی باعث نشده که به توافق نرسیم. مسائل دیگری هم مطرح است که در مورد آن صحبت کردیم. من امیدوارم در روزهای آینده مذاکرات ما نتیجه بدهد و شرایط برای ماندنم در استقلال فراهم شود.»



تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, | 11:33 | نویسنده : babak

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، دور جدید تمرینات استقلال پس از یک روز تعطیلی فردا از سر گرفته خواهد شد.
طبق برنامه قرار است بازیکنان استقلال فردا در ۲ نوبت به تمرین بپردازند که نوبت صبح ساعت ۱۰:۳۰ در مجموعه انقلاب و نوبت عصر ساعت ۱۸ در کمپ اختصاصی باشگاه استقلال برگزار خواهد شد.




 

محمود فکری، مدافع اسبق تیم استقلال در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: استقلال از لحاظ جذب بازیکن خوب عمل کرده است. اسکلت تیم اگر دست نخورد با کمک این بازیکنان جدید روزهای درخشانی در انتظار استقلال است. امیدوارم استقلال بتواند نقاط ضعف خود را پوشش دهد. امیدوارم بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده هر چه زودتر تمدید کنند تا نگرانی هوادارها برطرف شود.

بازیکنان به تیم آمده اکثرا سابقه بازی در استقلال را داشته‌اند و با توجه به این که استقلال تعدادی از نفرات خود را از دست داده، نفرات خوبی را هم گرفته و نیز اگر افرادی مثل مهدی رحمتی، خسرو حیدری و تیموریان و مجتبی جباری را بتواند نگه دارد، این استقلال می‌تواند یک فصل رویایی را پشت سر بگذارد.




تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, | 11:32 | نویسنده : babak

 

 در حالی که گفته می شود امیر حسین فشنگچی مدافع فصل گذشته پرسپولیس با مسئولان استقلال به توافق رسیده مدیرعامل استقلال این خبر را رد کرد.

علی فتح الله زاده با اعلام این مطلب به فارس گفت: تا این لحظه هیچ مذاکره ای با فشنگچی نداشته ایم و نه من و نه معاونان باشگاه صحبتی با مدافع پرسپولیس نداشته ایم.

به گزارش فارس، باشگاه استقلال تاکنون با میثم بائو، قاسم دهنوی، هاشم بیک زاده، امین منوچهری، سیاوش اکبرپور و امیر حسین صادقی قرارداد امضا کرده و مسئولان این تیم همچنان به دنبال جذب انصاری فرد هستند. استقلالی‌ها که تاکنون ۶ سهمیه خود را به خدمت گرفته اند منتظر هستند تکلیف انصاری فرد را روشن کنند. هر تیم می تواند ۷ سهمیه از لیگ برتر جذب کند.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد
  • قیمت خودرو
  • لیموزین